Hallo allemaal
Zijn jullie ook zo benieuwd hoe het met Suus is??
Zou ze hem al hebben???
Janine, ja, ik heb haar al ingebakerd in zo'n luier en ook in een badcape, maar daar woelt ze haar armpjes direct in los.
Ik heb haar vannacht eerst maar eens op haar buik gelegd. Mijn oudste twee waren ook buikslapers, zij waren wel wat ouder toen ze aangaven op de buik te willen slapen.
Eerst `s middags maar eens uitgeprobeerd in de wieg in de woonkamer...heeft ze geslapen van kwart over twee tot half zeven!!!!!!!! Terwijl ze rond drie uur eigenlijk moest komen voor een voeding!!!!
Gisteravond ging mijn man al om half 9 naar bed om al de nodige uurtjes voor te slapen. Hij ging er van uit dat het weer een zware nacht zou worden.
Heb ik haar om half 10 gevoed. Om 11 uur in bed gelegd op haar buik (wiegje staat naast ons bed, anders zou ik het niet durven)
om kwart voor 8 vanmorgen werd ze pas wakker!!!!!!!!! We hebben echt heerlijk geslapen!!!!!
Ik juich maar niet te vroeg, maar deze nacht hebben we binnen!!!!
Zo, nu ga ik lekker met mijn poppetje knuffelen. Over een uur mag ik Eloy van de creche gaan halen. Ze hadden vandaag carnaval! Hij is verkleed als Mega Toby!!!! hahaha
Hij zat helemaal in zijn rol!!! Zal straks wel helemaal opgedraaid zijn!
Gisteren hadden ze al een beetje gevierd, hij had de confetti in zijn luier!!!!
Doei
Esther