DERDE KINDJE DEEL 7

Esther ook voor onze dochter hebben we de pucka baby gebruikt omdat ze zo slecht sliep. Vind het echt een uitvinding. Inbakeren vond ik niet wat maar die bakerzak werkt echt!

Suus, duim voor je dat morgen alles voorspoedig mag verlopen!

groetjes

Esther ook voor onze dochter hebben we de pucka baby gebruikt omdat ze zo slecht sliep. Vind het echt een uitvinding. Inbakeren vond ik niet wat maar die bakerzak werkt echt!

Suus, duim voor je dat morgen alles voorspoedig mag verlopen!

groetjes

Suus, hoe laat mag je morgen komen? Ben je dan meteen aan de beurt? O, spannend allemaal...
Heel veel succes!!!

Esther aan mij heb je niks op dit punt. Ik ben gezegend met twee kinderen die vanaf hun 6e week al doorsliepen van 23 uur tot 6 uur. Op BV!
Ik hoor idd verhalen dat inbakeren wel wil helpen. Soms is strak instoppen met het dekentje al genoeg. Volgens mij kan het CB het je aanleren... blijkt wel een bepaalde techniek te zijn...

Esther,

Wij zijn heel tevreden over de puckababy.
Ik vond inbakeren ook altijd een eng idee.
Maar toen we zagen dat Amarens er echt rustiger van werd en in haar eigen bed begon door te slapen ben ik hier toch anders naar gaan kijken.

Ik heb ondertussen de opvolger gekocht. De puckababy mini.
Als ze uit de puckababy piep gegroeid is kan ze hier in.

Heb je hydrofiel luiers? Anders zou je eens kunnen proberen om haar daar in in te bakeren.

Succes.

Groet,

Janien

Hallo allemaal

Zijn jullie ook zo benieuwd hoe het met Suus is??
Zou ze hem al hebben???

Janine, ja, ik heb haar al ingebakerd in zo'n luier en ook in een badcape, maar daar woelt ze haar armpjes direct in los.
Ik heb haar vannacht eerst maar eens op haar buik gelegd. Mijn oudste twee waren ook buikslapers, zij waren wel wat ouder toen ze aangaven op de buik te willen slapen.
Eerst `s middags maar eens uitgeprobeerd in de wieg in de woonkamer...heeft ze geslapen van kwart over twee tot half zeven!!!!!!!! Terwijl ze rond drie uur eigenlijk moest komen voor een voeding!!!!
Gisteravond ging mijn man al om half 9 naar bed om al de nodige uurtjes voor te slapen. Hij ging er van uit dat het weer een zware nacht zou worden.
Heb ik haar om half 10 gevoed. Om 11 uur in bed gelegd op haar buik (wiegje staat naast ons bed, anders zou ik het niet durven)
om kwart voor 8 vanmorgen werd ze pas wakker!!!!!!!!! We hebben echt heerlijk geslapen!!!!!
Ik juich maar niet te vroeg, maar deze nacht hebben we binnen!!!!

Zo, nu ga ik lekker met mijn poppetje knuffelen. Over een uur mag ik Eloy van de creche gaan halen. Ze hadden vandaag carnaval! Hij is verkleed als Mega Toby!!!! hahaha
Hij zat helemaal in zijn rol!!! Zal straks wel helemaal opgedraaid zijn!
Gisteren hadden ze al een beetje gevierd, hij had de confetti in zijn luier!!!!

Doei
Esther

Hai,

Fijn Esther dat Lone nu een nachtje heeft doorgeslapen. Hopelijk gaat het vanaf nu goed en zoals de andere al zeiden, als ze in jullie bed ook goed slaapt dan lekker doen. Wat heb je eraan als je snachts niet kan slapen en overdag een wrak bent. Doe gewoon wat jezelf wil.

Hier word ik zo langzamerhand gek. Vorige keer dinsdagavond ongi geworden dus normaal gesproken word ik dat een maand later weer opdezelfde dag. Nu weer ruim 1,5 dag later en nog steeds geen bloed. Gister een test gedaan maar die was negatief. Hebben jullie dit ook wel eens gehad. Ben normaal altijd stik op tijd en nu weer te laat. Heb natuurlijk ook geen eisprong gevoeld en gemeten ( wel licht streepje op ovulatietesten toen maar dat schijnt geen eisprong te zijn volgens uitleg). Eigenlijk ben ik ook niet zo met het zwanger zijn bezig omdat ik er eigenlijk van uit ging dat het toch niet raak zou zijn terwijl ik vorige keer hartstikke zenuwachtig was zodat ik er zelf niet van kon slapen. Dat kan dan natuurlijk wel invloed hebben op het komen van de ongi maar dat heb ik nu helemaal niet. Ik verwacht gewoon dat ik nu elk moment ongi ga worden, zo voelt het ook maar ik voel het al sinds zondag. Afijn ik wacht weer af zoals gewoonlijk.
Oei spannend Suus, ook bij jou wachten we maar af.
Gelukkig Roos dat het vloeien nu is overgegaan in ongi. Nu heb je iets meer zekerheid en hopelijk is nu je cyclus normaal.

Ik vergeet nu vast weer meiden maar als je even niet schrijft loop je gelijk 3 blz achter. Sorry meiden maar ik leef wel met jullie mee hoor.

Gr. Debby

Jaaa, een nacht doorslapen. Wat kun je daar blij mee zijn, he!!! Heerlijk. Hopelijk zet ze die trend door.

Zelf ben ik gelukkig ook gezegend met 3 orima slapers. Tenminste als baby. in de dreumestijd hebben we wel gedoe gehad, maar dat gaat ook weer over. Ik wil mijn kinderen trouwens niet bij me in bed. Al was het maar dat ik zelf dan slecht slaap en daar vrij slecht tegen kan. Als ze ziek zijn, of pasgeboren dan vind ik het wat anders. maar niet voor dromen of wat dan ook.

Ik moet toch wel steeds aan Suus denken. Je weet gewoon dat het vandaag gaat gebeuren. Spannend hoor!

Ruca: wat balen van je bekken. Doe er maar voorzichtig mee. En als ik even reclame mag maken: doe boodshappen via alebert. Dat scheelde mij een hoop bekkenklachten deze zwangerschap.

Terug
Bovenaan