DERDE KINDJE DEEL 7

He Suus,

Ik hoop dat je mijn berichtje nog leest.
Heel veel sterkte toegewenst!
Doe je best en ik zal voor je duimen morgen.

Groet,

Janien

Hoi Loes,

Wanneer ben je precies uitgerekend?
Lekker dat je verlof bijna in gaat.

Ben je nog volledig aan het werk?

Hoe lang ben je straks vrij? De gewone 16 weken of plak je er nog een aantal weken aan vast?

Ik ben inderdaad weer aan het werk.
De eerste 2 weken waren niet leuk. Het was toen smoordruk bij ons.
Er waren collega's met een erg kort lontje. Leuk beginnen weer!! Maar nu gaat het al wel wat beter.

De "oude" sfeer is weer bijna terug.

Ik heb gisteren eens gepolst of de collega's zin hebben in een avondje BBQ'en en karten. Degene die ik gesproken heb zijn er wel voor in, dus ik zal morgen eens bij mijn chef vragen of er ook budget voor is..

Ik probeer dit jaar zoveel mogelijk 3 dagen te werken per week. In drukke periodes werk ik dan 4 dagen. (dat is bij kwartaalafsluitingen) Eens kijken hoe dat bevalt. Als het me goed bevalt wil ik denk ik ouderschapsverlof opnemen en een paar jaar echt 3 dagen gaan werken. Lijkt me heerlijk!
Hoeveel uur werk jij?

Groet,

Janien

hoi janien

wat fijn dat het nu redelijk loopt op het werk en een avondje uit met zijn allen is altijd leuk!

ik heb eeb 20 urig contract maar werk nog steeds 16 uur ivm ouderschapsverlof en ik vind 2 dagen heerlijk ivm een nieuw verlof uren regel hebben we vanaf vorig jaar meer vakantie uren die ik nog niet had opgemaakt en met de vakantie uren van dit jaar plak ik er 7 weken achter aan dit is inc. zomervakantie 23 aug is mijn eerste werkdag weer als mijn kinderen ook weer naar school gaan dit is mijn langste verlof ooi bij de anderen had ik normaalverlof + 3 weken ongeveer als ik weer ga werken s de ouderschapsverlof net afgelopen van d 2ee en als het goed gekeurt wordt plak ik meteen de ouderschapsverlof van de baby aan dus weer 2 dagen ik werk de ma en di en dan zit mijn werkweek erweer op heerlijk

oja ik ben nog volledig aan het werk maar het wordt nu wel zwaar ik werk nl op een kinderdagverblijf inde groep van 0-2 jaar dus veel buk en til werk maar wel erg leuk

mijn uitgerekende datum is 5 april bij mijn 1e ging ik 5 dagen over tijd maar bij mijn 2e was ik 4 dagen voorde uitgerekendedatum al bevallen dus het kan alle kanten op!

groetjes

hoi rucca

ik was jou helemaal vergeten soorrryyy;

en je hebt gelijk hoor als je bekken instabiliteit hebt moet je vooral naar je lichaam luisteren anders wordt het alleen maar erger

doe het rustig aan!!

groetjes loes

Hoi meiden,

Bedankt voor de succes wensen!
Ik zit nog op een telefoontje te wachten met de mededeling hoe laat ik morgen wordt verwacht, maar heb nog niks gehoord. Nu zouden ze ook pas vanaf 14 uur bellen hoor, maar ja, je wacht er toch op.

Esther, Onze 2de was precies zoals jij beschrijft hoe Lone is. Echt een ramp met slapen. Zowel overdag als 's nachts. Wij zijn hem vanaf 6 weken gaan inbakeren en dat ging al beter. Op een gegeven moment ben ik hem op zijn buik gaan leggen. Eerst alleen in de wagen of box beneden, maar later ook in zijn eigen bed. Toen ging het slapen pas echt beter.
Onze oudste sliep wel gewoon op haar rug, maar kon zich met 14 weken al omdraaien (met slaapzak aan) en vervolgens sliep madam altijd op haar buik.
Ik heb dus echte buikslapers. (niet dat ik dat nu adviseer natuurlijk, maar hier ging dat heel goed).
Sterkte ermee.

Groetjes Suus

Suus heel veel succes morgen ik denk aan je en hou de hyves strak in de gaten!!!!

Esther, Niels slaapt altijd door dat i geen probleem maar Julian is een ander verhaal en ook die was geholpen met inbakeren maar nu huilt hij elke nacht en rent hij mijn bed in. Mijn vrinedin vroeg laatst hoe ik daarmee omging want zij had hetzelfde nou heel duidelijk dan maar in mijn bed want mijn stelling is "heb jij ooit een 18 jarige nog bij zijn moeder in bed gezien' nee toch?

Ik vind het heerlijk als hij bij me slaapt dus ik ga geen probleem maken van iets wat toch weer overgaat. Als ik hem wegleg s'nachts slaapt ie in zijn eigen bed weer verder. Eline heeft dit ook gedaan en op een gegeven moment zijn we verhuisd en hebben we gezegd zo nu gaat Eline in haar eigen bed en klaar was.

Duss mijn antwoord gewoon doen, niets van andere mensen aantrekken (mijn vriendin zei ook dat iedereen zei dat ze dat niet moest doen). Maar denk aan je eigen rust en waar jij je prettig bij voelt en blijkbaar is dat nu met Lone in bed bij jullie!

Dat inbakeren is wel een idee hoor dat hielp bij mij echt wel en zo niet dan heb jij een knuffel in bed!

Liefs
Lies

Hey allemaal!!!

Ontzettend bedankt allemaal!!!!Tjonge wat ben ik blij dat ik jullie "heb"!!!!
Ik voel me gelijk een stuk beter.
Ja dat buikslapen ken ik. Eloy wilde ook opeens niet meer slapen, behalve op de buik. Maar die was toen wel al 4 maanden en draaide zich toen al van buik naar rug.
Inbakeren heb ik van gelezen, maar dat vond ik altijd zo een eng idee. Die pucka baby zag ik op internet, maar ik kon niemand met ervaring hiermee of met inbakeren in het algemeen, dat ik niet goed durfde. Maar ik begrijp Janine dat jij er heel tevreden mee bent?

Ik ga zeker iets met jullie tips doen!!!!

Suus: ik was je natuurlijk niet vergeten, heel veel succes meid!!!

Groetjes Esther

Esther ook voor onze dochter hebben we de pucka baby gebruikt omdat ze zo slecht sliep. Vind het echt een uitvinding. Inbakeren vond ik niet wat maar die bakerzak werkt echt!

Suus, duim voor je dat morgen alles voorspoedig mag verlopen!

groetjes

Terug
Bovenaan