DERDE KINDJE DEEL 7

Hai allemaal,

Balen Edith, toch weer ongi. Ik denk weleens waarom krijgen wij het toch niet voor elkaar. Je ziet allemaal dikke buiken en dan zakt de moed wel eens in je schoenen. Bij mij voel ik ook de maandelijkse rugpijn weer opkomen. Deze maand was ik ook uitgerekend dus ik had nu ook binnenkort al mijn kindje in de armen kunnen hebben. We proberen positief verder te gaan al is dat weleens moeilijk. Zeker als ik weer een weekje in mijn uppie ben.
Roos: echt vervelend dat vloeien, hopelijk kan de gyn je wat duidelijkheid geven en hoef je niet allerlei onderzoeken te ondergaan.
Geweldig Lies dat Niels al zo aan het ontdekken is. Leuke leeftijd is dat dan weer he?
Spannend Suus, die laatste dagen (weken).
Gr. Debby

Edith, Debby,

Vervelend om te lezen dat het nog steeds niet raak is..
Ik hoop dat jullie in 2010 toch een keer met goed nieuws mogen komen.

Roos, wat bedoel jij met ik vloei nog steeds?
Ben je gewoon ongesteld of is er iets aan de hand?
Dat heb ik niet helemaal mee gekregen.

Groet,

Janien

Lies,

Bij de laatste contole was Amarens 61.5 cm en 6613 gram, maar dat is al een week of 3 geleden.
Dinsdag de 16e? moeten we geloof ik weer naar het consultatiebureau.
Ik ben heel benieuwd. Maatje 62 wordt nl al te klein!!!
Komt denk ik meer door haar omvang dan door de lengte. We zullen wel zien.
Amarens krijgt nu pap en fruit en ik ben ook begonnen met avondeten. De broccoli van gisteren was geen succes! Geen wonder dat ze zo groeit he? Krijgt Niels al wat anders dan melk?

Groet,

Janien

Hoi Janien, wat wordt Amarens alweer groot! En het blijft een leuke naam.

Debby, ik wens je veel sterkte deze maand met het passeren van jouw "uitgerekende datum". Verwen jezelf die dag maar een beetje.

Hier alles goed. Renske heeft vandaag voor het eerst een flesje met gekolfde melk gehad. Dat ging redelijk, alleen ze verslikte zich er wel behoorlijk in. Ook al zat er een speentje maat 1 op. Daardoor kreeg ze hem ook niet op. Om 2 uurtjes later toch maar weer bij mij te willen drinken. En nu maar onderhouden, want dat zijn we bij mijn tweede kind vergeten, waardoor ze de fles niet meer wilde toen ze naar de creche moest. Niet handig, haha. Maar het is goed gekomen.

Jee Edith en Debby wat lijkt mij dat moeilijk voor jullie. De uitgerekende datum en eigenlijk had je dus een kindje in je armen moeten hebben. Het lijkt mij ook dubbel moeilijk nu het opnieuw zwanger worden op zich laat wachten. Duim ontzettend hard voor jullie en natuurlijk voor ons. Want ook ik vraag mij vaak af waarom wij niet?! Uit alle onderzoeken in het verleden is bij ons nooit iets aanwijsbaars gevonden maar zwanger worden is hier nu voor de 3e keer moeizaam. Vind het dan ook zo herkenbaar wat je schrijft Debby.
Inmiddels is het vloeien hier overgegaan in een duidelijke menstruatie inclusief de pijn in mijn rug, hoofdpijn ed. Overduidelijk en wel precies 2 weken na mijn eisprong. Heb dus toch een sprankje hoop dat mijn cyclus nu wat regelmatiger gaat worden.
De gynaecoloog was er vrijdag niet zo van onder de indruk. Volgens hem komt het vooral door de stress. Maar ja als je het niet van het een hebt krijg je het wel van het ander. Gelukkig was hij het wel met mij eens. De komende tijd wil hij mijn cyclus monitoren. Klinkt mooi al zeg ik het zelf nu maar hopen dat we er ook wat aan hebben. Kan de komende tijd dus weer ’s ochtends naar het ziekenhuis voor een echo, follikelmeting. Heb ovulatietesten gekregen en moet deze gebruiken n.a.v. het resultaat van de echo. Mocht blijken dat ik geen goede eisprong heb dan toch Clomid gaan gebruiken.
Heb nu wel het idee dat we verder kunnen, niet meer zo zwemmen. Ga de komende maand positief tegemoet, wie weet!

Wat goed om te lezen dat het met de forum baby’s goed gaat, ze groeien als kool.

Sandra wat spannend dat jullie niet weten wat het wordt.

Ga even buiten helpen er is een kalfje op komst!
Iedereen een prettig weekend

Hallo allemaal

Roos, fijn dat je cyclus toch lijkt te zijn. Hopen dat je volgende maand geluk hebt. Debby en Edith, voor jullie nog steeds niks! Pfff, lijkt me dat moeilijk als je de uitgerekende datum passeert. Ik was gelukkig weer vrij snel zwanger na mijn "miskraam", maar de uitgerekende datum bleef toch een beladen dag!

Net een goede vriendin op bezoek gehad. Ik verheugde me enorm op haar bezoekje. Ik had zo sterk een voorgevoel dat ze met het nieuws zou komen dat ze zwanger was......
Blijkt ze 9 weken zwanger te zijn en hebben ze gisteren op een echo gezien dat het hartje niet meer klopt!!! Ben echt helemaal kapot van dit nieuws. Vind het zo erg voor ze!!! En ik sukkel duw haar Lone ook nog op schoot toen ze binnenkwam! Even later, toen de kinderen in bed waren kwam ze met het nieuws. Hun verhaal komt echt precies overeen met ons verhaal een paar jaar geleden. Ik kan me zo verplaatsen hoe ze zich nu voelt. Bah!!!! Nu besef ik maar weer des te meer wat ik voor een geluk heb!!! 3 kinderen!!!!! Ik heb eigenlijk geen recht om te zeuren als Lone niet lekker slaapt ofzo. Ik heb gewoon een kindje terwijl velen het zo graag willen!!! Debby, Edith en Roos....ik hoop echt van harte dat het jullie ook snel gegund is!

Zo, ik ga eens even op de bank bijkomen van dit bezoekje....

groetjes Esther

Och Esther, wat kun je je dan rot voelen om een vriendin he. Maar niet schuldig voelen omdat je Lone aan haar gaf. Dat kon jij toch niet weten? Hebben jullie goe dkunnen praten met elkaar, omdat jij dezelfde ervaring hebt gehad? Of was het juist confronterend voor je?

Wat verschrikkelijk voor ze Esther. Maar misschien vond ze het wel fijn even Lone te knuffelen. Had vlak na de geboorte die behoefte heel sterk. Mijn buurvrouw was 3 maand eerder bevallen. Soms ging ik gewoon even bij haar aan om de kleine een knuffel te geven. Misschien kan je haar juist extra steunen omdat je het zo goed begrijpt?

Terug
Bovenaan