Hey hey,
Suus,wat goed zeg dat je nu al 4 kilo afgevallen bent. Knap hoor! Heb je een dieet gevolgd, of gewoon alle lekkers laten staan? Ik hoop echt dat je ongi goed op gang komt en dat we strakkies mooi saampjes zwanger zijn. Hoe gaat 't met de studie dan? Hoe lang moet manlief nog? Mijn mannetje heeft de afgelopen vrijdagen examen gehad in Veenendaal en nu maar wachten op de uitslagen (zal wel na de vakantie worden, kon nl 6 Ã 8 weken duren . Z'n gevoel is goed, hij denkt dat ie wel geslaagd is en dan straks in september opnieuw een studie.
Lillian, ook wij hebben een zolderkamer maar deze dient toch wel opgeknapt te worden (het is nu een rommelzolder ) Wij hadden de planning dat onze jongste naar het zolder zou gaan, maar nu ik zwanger ben is daar toch weer de twijfel of we de beide meiden niet eerst bij elkaar op de kamer moeten doen, ik weet het op dit moment nog niet, gelukkig is er nog tijd genoeg .
Anotherwoman, welkom hier! Zoals Lillian al zegt de praktische dingetjes daar is wel een oplossing voor te vinden. Maar jullie moeten er wel allebei achterstaan. Ook wij hadden 1st de nodige twijfels (vooral praktische zoals hoe gaat dat met fietsen met 3 kids, onze jongste moet naar zolder of op de kamer bij haar grote zus en zo waren er nog een aantal), maar op een gegeven moment waren we daar uit en hebben we besloten ervoor te gaan. Het leek ons zo bijzonder om dit nog 1 keer mee te mogen maken. Verder kan ik je niet adviseren, volg jullie gevoel. Ik wens jullie heel veel succes met jullie beslissing. Laat je nog even wat van je horen?
Nou morgen m'n 1e afspraak bij de vk en maandag al de echo. Het gaat eigenlijk best snel nu. Heb nu ook meer vertrouwen. Ik temp niet meer 's ochtends en voel me ook wat zekerder. Ik moet wel zeggen dat ik 't wel spannend vind, maar ook superleuk! 's avonds is m'n buik behoorlijk opgezet, dan heb ik 't idee dat anderen wel eens een vermoeden zouden kunnen hebben. (Ik pas nog wel gewoon m'n eigen kleren aan hoor) Nou ja, als maandag alles goed is gaan we 't toch vertellen.
Nou doegie enne ik houd jullie op de hoogte!