quote: espritfreak reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-06-2008 21:28:56&apos

);
Suus, leuk dat je er weer bent! September is eigenlijk al best snel zeg. Zit je zo aan, als de vakanties weer voorbij zijn is 't zo september. Gaan jullie trouwens nog met vakantie? Kan me wel voorstellen dat je er wel rekening meehoudt dat je bloeddruk ook de volgende zwangerschap hoog zal worden. Was die de vorige keren zo hoog dat je opgenomen moest worden? Wij zijn de kids al wel een beetje half half ah voorbereiden op een broertje/zusje. Een kennis van ons is ook zwanger van de 3e en ik vroeg onze oudste vandaag dus of zij het ook wel leuk zou vinden om nog een broertje of zusje te krijgen. Ze begon helemaal te stralen en zei ja, maar dan wel een broertje! Onze jongste is de laatste tijd helemaal gek van baby's en noemt deze dus poepoe , dus wat dat betreft zal het nieuws voor hen in ieder geval wel helemaal super zijn. Ik wil eigenlijk de echo van de 30e afwachten en het die dag aan onze kids vertellen. 's Avonds als het bezoek voor mijn verjaardag komt denk ik dat we het iedereen gaan vertellen, maar dat ligt ook een beetje ad termijn. Als ik verder dan 8 weken ben dan vertellen we het wel, mocht ik toch nog minder ver zijn, dan denk ik dat we het nog ff uitstellen.
Nou meiden alvast een fijn weekend, ga nog ff voetbal kijken (zal aan 1 kant blij zijn dat het EK is afgelopen en Nederland natuurlijk gewonnen heeft hahaha) en dan vroeg onder de wol (moemoemoe)
Dat is ook zo hoor! Het is zo september en dan gaan we er wel weer helemaal voor!
Ik hoop zo dat mijn cyclus nu een beetje normaal wil worden.
Er is nu een kilo of 4 vanaf, dus zoveel scheelt het niet meer met voordat ik zwanger raakte van nr 2. Dus als het aan het gewicht lag, zal het nu toch wel weer zo'n beetje op gang moeten gaan komen.
Ik heb met de oudste een paar dagen in het ziekenhuis gelegen. Met de jongste gelukkig niet. Toen had ik wel eerder een hoge bloeddruk, maar de leverfunctiestoornissen gingen minder snel achteruit.
Zolang ik beloofde voldoende rust te houden, mocht ik gewoon thuis blijven. Ik moest wel vaker voor controle naar de gyn en er werd regelmatig bloed geprikt.
Ik ben beide keren wel met 38 weken bevallen ivm de bloeddruk.
Leuk zeg, hoe je kinderen nu al op het idee reageren. Die zullen wel helemaal door het dolle zijn als ze horen dat ze ook echt een broertje of zusje gaan krijgen
30 juni de echo en dus ook je verjaardag. Een mooier kado kan je bijna niet krijgen he, Je jongste telg op de foto!
Denk je minder ver te zijn dan? Je weet toch ongeveer wanneer je ei is geweest dmv ovulatietest?
Ik blijf je wel volgen hoor!
Groetjes Suus