Derde kindje, wie ook NR 2

Hai Suus,

Wel fijn dat je toch door het kindje van je zus wat afleiding krijgt, maar ja aan de andere kant krijg je natuurlijk ook van heel dichtbij weer prikkels die weer voor de nodige kriebels zorgen. Hoe ga je afvallen, ga je een speciaal dieet volgen, of laat je gewoon alle lekkere tussendoortjes 1st staan?
Nou ik kan niet wachten tot bij mij de kwaaltjes komen. Bij m'n meiden had ik heel erg pijnlijke borsten, er alleen al naar kijken deed al zeer. De misselijkheid kwam pas later. Nu eigenlijk nergens last van.  Ik ben door de 2 miskramen tussen beide meiden op dit moment erg onzeker, vooral ook omdat ik me verder goed voel en dus geen specifieke zwangerschapskwaaltjes heb. Daarom ook maar besloten om nog tot een week of 9 door te tempen (voor m'n eigen gemoedsrust). Gisterochtend daalde m'n temp in 1 keer en ik had echt zoiets van o ooh dit gaat mis. Vandaag is m'n temp weer zoals die zou moeten zijn. Ik snap er niks van. Zoals ik de afgelopen tijd ook veel heb gedaan zal ik nu ook maar weer af moeten wachten.  

Ik hoop in ieder geval voor jou dat de komende maanden snel voorbij gaan en dat je snel weer officieel aan de klus mag.

Groetjes en een fijne dag!

Hoi Espritfreak,

Ik kan me voostellen dat je graag bevestiging van je lichaam wilt.
Die eerste weken zijn altijd spannend he! Zeker als je al eens een miskraam hebt gehad, kan ik me voorstellen dat het dan niet allemaal zorgeloos is.
Maar goed, maar gewoon van het beste uitgaan he!
Hopelijk blijft je temp nu gewoon zo en komen de kwaaltjes als vanzelf! (over een paar weken ben je ze alweer beu).

Groetjes en jij ook een prettige dag nog!
Suus

Hey Suus,

Hoe is 't nu met jou? Is de ongi al voorbij en heb je nog veel last van het plaatsen?

Nou 't lijkt er bij mij op dat de vermoeidheid toe gaat slaan. Ook m'n borsten lijken gevoeliger te worden en ik heb momenteel ook geen eetlust. Ik heb dat vooral bij brood, dit staat me op de 1 of andere manier erg tegen en het kost me ook erg veel moeite het weg te krijgen.
Vandaag belde de assistente van de huisarts nog op om een afspraak te maken voor een uitstrijkje. Nou zei ik dat zal als het goed is de 1e tijd niet gaan, want ik ben zwanger. Kreeg een erg leuke en enthousiaste reactie van haar en zij gaf aan dat ik ook wel een afspraak met de h.a. kon krijgen ivm mijn onzekerheid. Heb aangegeven dat dat niet nodig was en dat ik de afspraak bij de vk (en de echo!) wel afwacht. Heb de vk trouwens nog niet gebeld, doe ik denk ik begin volgende week ofzo.

Nou ik ga nog fftjes lekker voor de tv hangen en niet zo laat naar bed, want ik moet morgen weer om 7.00 uur beginnen en dat houdt dus in dat ik om 5.45 uur m'n wekker hoor.

Doegiedoegie!

Hoi Espritfreak,

Gelukkig komen de klachtjes nu wel. Geeft je toch meer zekerheid he!
Laat je weten wanneer je naar de VK mag? En wanneer je een echo krijgt.
Spannend allemaal weer he!

De verpleegkundige die assisteerde zei al dat ik wat onregelamtig bloedverlies kan hebben de komende tijd. Dat had ik met de vorige spiraal niet, maar nu dus wel.
Dacht ik dat de ongi voorbij was, verloor ik gisteren weer een flink stolsel en daarna weer wat vers bloed. Vanacht weer niks. Ach ja, ik wacht wel af.
28 juli krijg ik een echo om te zien of ie nog goed zit. Ik ga dan meteen vragen of ze even naar mijn eierstokken kan/wil kijken (als we dan toch bezig zijn).
En heb daarna nog even een gesprekje met de gyn. Wil dan meteen even weten hoe verder als de spiraal er weer uit is.

Geniet van je zwangerschap! En nog een prettig weekend!

Groetjes Suus

Hai Suus,

Hè bah, wat vervelend dat bloedverlies zo zeg. Is dat trouwens standaard dat je na een aantal maanden een echo krijgt of die nog goed zit? Heb ik nog nooit gehoord. Wanneer denk je dat je hem laat verwijderen? Je hebt groot gelijk dat je dan bij de echo meteen vraagt of  de gyn  ook nog ff verder wil kijken, je bent er dan toch. Ook wel prettig dat je daarna nog een gesprek hebt kun je toch de vragen die je hebt beantwoord krijgen.
Heb nog geen afspraak gemaakt bij de vk. Gewoon omdat ik 't toch nog een beetje te vroeg vond. Maar ik zag op 't februariforum dat  er al heel veel een afspraak hebben staan.  Ik denk dat ik dinsdag toch maar ff bel en dan meteen vraag of ik al een afspraak mag maken voor een termijnecho (mocht bij onze jongste ook).
Verder niet overdreven veel kwaaltjes, ik ben alleen ontzettend moe en zo nu en dan als ik heel veel gedaan of getild heb lijkt het wel of m'n buik een beetje in protest komt.

Voor jullie ook nog een fijn weekend!

Enne, ik houd je op de hoogte!

Liefs!

Hai Suus,

Hè bah, wat vervelend dat bloedverlies zo zeg. Is dat trouwens standaard dat je na een aantal maanden een echo krijgt of die nog goed zit? Heb ik nog nooit gehoord. Wanneer denk je dat je hem laat verwijderen? Je hebt groot gelijk dat je dan bij de echo meteen vraagt of  de gyn  ook nog ff verder wil kijken, je bent er dan toch. Ook wel prettig dat je daarna nog een gesprek hebt kun je toch de vragen die je hebt beantwoord krijgen.
Heb nog geen afspraak gemaakt bij de vk. Gewoon omdat ik 't toch nog een beetje te vroeg vond. Maar ik zag op 't februariforum dat  er al heel veel een afspraak hebben staan.  Ik denk dat ik dinsdag toch maar ff bel en dan meteen vraag of ik al een afspraak mag maken voor een termijnecho (mocht bij onze jongste ook).
Verder niet overdreven veel kwaaltjes, ik ben alleen ontzettend moe en zo nu en dan als ik heel veel gedaan of getild heb lijkt het wel of m'n buik een beetje in protest komt.

Liefs!

Hai Suus,

Liefs!

Oeps, ik dacht dat 't forum niet reageerde en drukte dus 3x op reageer en tadaa daar staan dan 3 berichtjes hihihi (ben maar een klein beetje ongeduldig hoor)

Terug
Bovenaan