Hey Suus,
Dank voor je felicitatie. Heb inderdaad een goeie echo gehad (pak van m'n hart), ben vandaag precies 9 weken zwanger. De tijd gaat eigenlijk best snel. Maandagmiddag onze oudste thuis gehouden van school en haar de verrassing verteld. Oh wat was ze blij, ja mama zegt ze je buik is al wel een beetje dikker geworden hoor! (lief hè?)De jongste wijst naar m'n buik en zegt poepoe (baby voor haar). 's Avonds op m'n verjaardag kon onze oudste niet wachten tot iedereen er was, zodat ze het grote nieuws kon vertellen. Iedereen was superblij voor ons, een aantal was erg verbaasd en weer een aantal had 't wel verwacht, maar nu nog niet. Vandaag m'n baas ook ingelicht, die was ook superblij voor ons. Maandag vertel ik 't de rest van m'n collega's als ik ga trakteren voor m'n verjaardag. M'n buik begint al aardig bol te worden, het gekke is wel dat m'n broeken gewoon nog goed passen, ik kan 't denk ik niet zo heel veel langer meer verborgen houden.
Hoe is 't bij jullie dan? Al aan het aftellen voor de vakantie? Wij moeten nu nog een weekje werken. De oudste heeft vandaag vakantie gekregen en gaat volgende week dus 3 ochtenden naar de BSO. Gaan jullie nog weg met vakantie? Heeft jouw man al uitslag van z'n examen. M'n man krijgt als het goed is maandag de uitslag, tenminste dat zijn de laatste berichten.Spannend!
Nou ik wens jullie alvast een fijn weekend.
Groetjesssssss!