Derde kindje, wie ook NR 2

O ja, veel plezier maandag! Dat je maar een mooi klein iniminie mensje mag zien met een heel mooi flikkerend hartje

Hoi Espritfreak,

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een mooie echo gehad?

Groetjes Suus

Hey Suus,

Dank voor je felicitatie. Heb inderdaad een goeie echo gehad (pak van m'n hart), ben vandaag precies 9 weken zwanger. De tijd gaat eigenlijk best snel. Maandagmiddag onze oudste thuis gehouden van school en haar de verrassing verteld. Oh wat was ze blij, ja mama zegt ze je buik is al wel een beetje dikker geworden hoor! (lief hè?)De jongste wijst naar m'n buik en zegt poepoe (baby voor haar). 's Avonds op m'n verjaardag kon onze oudste niet wachten tot iedereen er was, zodat ze het grote nieuws kon vertellen. Iedereen was superblij voor ons, een aantal was erg verbaasd en weer een aantal had 't wel verwacht, maar nu nog niet. Vandaag m'n baas ook ingelicht, die was ook superblij voor ons. Maandag vertel ik 't de rest van m'n collega's als ik ga trakteren voor m'n verjaardag. M'n buik begint al aardig bol te worden, het gekke is wel dat m'n broeken gewoon nog goed passen, ik kan 't denk ik niet zo heel veel langer meer verborgen houden.

Hoe is 't bij jullie dan? Al aan het aftellen voor de vakantie? Wij moeten nu nog een weekje werken. De oudste heeft vandaag vakantie gekregen en gaat volgende week dus 3 ochtenden naar de BSO. Gaan jullie nog weg met vakantie? Heeft jouw man al uitslag van z'n examen. M'n man krijgt als het goed is maandag de uitslag, tenminste dat zijn de laatste berichten.Spannend!

Nou ik wens jullie alvast een fijn weekend.

Groetjesssssss!

Hey Suus,

Nog ff een laat berichtje van deze kant. M'n mannetje heeft vanavond een mailtje gehad waarin stond dat hij geslaagd was. Hij  had er wel een goed gevoel bij, maar toch is 't dan wel fijn dat je een positieve uitslag krijgt hè?  Het gekke is wel weer dat de mensen waarvan hij verwacht had dat ze zouden zakken (ivm demotivatie) geslaagd zijn. En 1 medestudent die er erg veel voor gedaan heeft, helaas een herkansing heeft. Ik hoop in ieder geval dat jouw mannetje ook een goeie uitslag heeft!

Doegie!

Heee Espritfreak,

Gefeliciteerd met je mannetje! Fijn he, dat is maar mooi weer binnen!
Gisteren viel hier een brief in de bus.
Ik meteen naar manlief. Ik zei al, ik heb hem nog niet opengemaakt, maar ik denk dat het je cijfers zijn! Hij helemaal zenuwachtig (ook al had hij er een goed gevoel over).
Hij heeft 2x een 7.1, een 8.3 en een 8.7. Hartstikke goed geslaagd dus!
Ben helemaal trots op hem! Nu maar hopen dat hij er ook echt wat mee mag gaan doen binnen dit bedrijf. Anders gaat hij solliciteren voor een andere baan.

Wat leuk dat de kids zo leuk reageerden. En je omgeving dus ook! Leuk hoor.
Heb je het idee dat je buik harder gaat deze keer?
Heb je ook kwaaltjes of valt het mee?

Wij hebben na deze week ook vakantie. Ik ben er wel aan toe moet ik zeggen!
Ik denk dat ik eind van de maand het spiraaltje ga laten verwijderen.
De kriebels worden maar erger en erger.
Nu heeft ook nog een klasgenootje annex collega mij verteld dat ze (ongepland) zwanger is. Ze is dus 4 februari uitgerekend (ongeveer tegelijk met jou dus).
Oeps! We doen samen onze scriptie, dus ik heb haar maar verteld dat ze zich geen zorgen hoeft te maken, dat het allemaal wel goed gaat komen.
Ze is er wel erg blij mee hoor!
Nu ben ik wel een tikkie jaloers op d'r. Hoewel ik zeker weet dat dit de juiste beslissing voor mij was.
Ik heb namelijk geen vlekkeloze zwangerschappen, dus ik zou al eerder overal mee moeten stoppen. Voor mij geen optie geweest dus.
Ik heb haar nu wel (als enige) verteld dat wij al 9 maanden bezig zijn geweest en binnenkort er weer voor willen gaan. Zij vond dat helemaal leuk!
Zijn we misschien weer even samen zwanger.
Onze beide kids schelen 6 maanden en 3 maanden in leeftijd(ze was ook mijn collega op mijn vorige werk).
Dus, duim duim duim!
En! Als klap op de vuurpijl ben ik dus een maand na mijn laatste menstruatie zowaar weer ongesteld geworden! Nu maar hopen dat mijn cyclus nu wel gewoon goed blijft he! Nog een paar weekjes dus

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan