Derde kindje, wie ook NR 2

quote: Lillian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2008 17:09:53'));

Nou ik hoop echt dat het snel raak is bij jou, succes!!!!!!!!!!

Dank je!

quote: espritfreak reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2008 21:56:35'));

Haihai,

Hier dan eindelijk weer een kort berichtje van mij. Morgen zit voor mij de vakantie er na 4  weken toch echt op en mag ik weer werken. Zie er best een beetje tegenop, want er zal wel een heleboel achterstand bij te werken zijn, jippie!

Lillian, hoe is 't met jou, hoe lang moet jij nog? Ik ben nu 14 weken zwanger en ik vind het best snel gaan.

Suus, hoe is 't met jou? Vind je het prettiger om via hier op elkaar te reageren, of via de mail?

Nou ik stop er meer, ga naar bed, ben de laatste paar dagen veel te laat in bed gekomen en wil toch wel een beetje uitgerust op m'n werk komen morgen .

Doegie!

Hoi Hoi,

Ik hoop heel erg dat de primolut wat doet. En dan ga ik testen of ik uberhaupt wel een eisprong heb. Zo niet, dan wil ik toch eens naar de gyn.
Maar eerst nog maar een maandje of 2 afwachten. Dan zijn we een jaar 'echt' bezig geweest.
Dus nu maar hopen dat dat niet nodig is!

Wat heel erg is, ik heb me toch vreetbuien van die tabletten!
Ik kan mezelf echt niet in de hand houden, BAH!
En ik was al niet de lichtste

Maar goed, alles voor het goede doel he!
Nog maar 3 daagjes en dan afwachten of ik ongi wordt.
Daarna ben ik weer van die vreetbuien af en kan ik weer even streng gaan letten op mezelf.

Ik zal dit ook even naar je mailen, want daar kijk je misschien makkelijker naar he?
Kan ik me voorstellen hoor.
Jij zit natuurlijk op het zwanger zijn forum nu
Hopelijk mag ik je snel komen vergezellen!

Heb jij je eerste werkdag er inmiddels alweer opzitten?
Hoe ging het?

Groetjes Suus

Hey,

Lillian de laatste loodjes alweer, goh is toch best snel gegaan zeg! Heb je inmiddels al verlof? Hoe gaan jouw kids ermee om, zijn ze betrokken in de zwangerschap. Onze meiden vinden het helemaal te gek en ze willen dan ook dolgraag mee naar de 20-weken echo. Wij willen dit keer ook weten wat 't wordt, maar ja het is dan niet zo handig dat onze oudste erbij zit, want wij willen 't niet weten richting de buitenwereld. We gaan dus maar vragen of de echoscopist het op wil schrijven. En dan bij de pretecho willen we   de kids niet meenemen en kunnen we meteen horen of de 1e voorspelling klopt! Hebben jullie het wel verteld?

Suus, ik heb jou pas nog gemaild. De 20-weken echo staat overigens gepland op 24-9, ik ben dan 21,5 week. Ik had 't liever wat eerder gehad, maar ja dat was niet mogelijk.

Nou ik stop ermee. Heb zo nog verjaardag, en moet morgen werken. Ik heb er niet al teveel zin in moet ik zeggen (nogal zachtjes uitgedrukt) en ik denk dat we 't ook maar niet zo laat maken. Ik kan toch wel merken dat ik wat moeite heb met het feit dat ik gister en vandaag weer vroeg op moest staan om onze oudste naar school te brengen.

Groetjes, enne Lillian succes de laatste weken, enne Suus KLUS ZE!

Ja nog 7,5week te gaan. Werk niet dus heb altijd/geen verlof, tis maar hoe je het ziet he. Ach met 2 kleine kids sowieso natuurlijk weinig rust.
de 20 weken vind ik altijd zo spannend omdat ze alles zo millimeter voor millimeter bekijken. IIg heel veel succes!

Lillian, spannend zeg die laatste loodjes. Ik dacht dat je nog grondwerk zou gaan doen en daarnaast bij jouw ouders zou gaan werken, maar ik heb op het moment een geheugen als een zeef (zwangerschapsdementie hahaha), dus wie weet heb ik 't wel helemaal verkeerd. Ga je trouwens thuis bevallen of in het ziekenhuis? En is de verbouwing helemaal klaar?

Groetjes!

Nee je hebt de verkeerde, ik ben gewoon thuisblijf mama.
Ik moet de hele babykamer nog doen maar dan zijn we klaar, komt goed (als ik er al niet ik geloof hihi)

Oja en ik moet in het zieknhuis bevallen omdat de oudste met de ks is geboren.
Groetjess

Terug
Bovenaan