Derde kindje, wie ook NR 2

Hey,

Suus, fijn te horen dat je hier blijft, vind ik wel gezellie! Lastig is dat hè om niet voor je gevoel te kiezen. Kun je van de huisarts geen medicijnen krijgen om je ongi op gang te brengen? En als je dan snel een eisprong zou hebben ......, dan zou het nog kunnen. Gaan jullie kids naar de crèche, of hebben jullie oppas? Onze jongste gaat 3 ochtenden naar de crèche en  1 middag hebben we een oppas aan huis. Wij wonen overigens in Overijssel en hoe de studie van m'n mannetje heet, weet ik eigenlijk ook zo niet, hij is er nu niet, dus kan 't hem ook niet vragen.

Ikke, fijn te lezen dat de echo goed is gegaan en ook wel lekker dat je al verder bent dan ze in 1e instantie dachten. Wel grappig dat je nog steeds slank bent. Bij mijn 1e heb ik met 15 wkn m'n zwangerschapskleren aangedaan, terwijl dat toen nog niet echt nodig was, maar ja dat was natuurlijk interessant. En bij de 2e moest ik bij 12 wkn toch echt m'n positiebroeken aan, omdat de andere broeken begonnen te striemen. Ook had ik bij de 2e een veel dikkere buik, maar qua kilo's minder aangekomen als bij de 1e, gek hè? Was jij bij jouw 2e ook dikker/zwaarder?

Groetjes!

hallo allemaal, het is erg rustig hier. ik heb eigenlijk niet veel te melden. Het gaat allemaal prima. Mijn anti-misselijkheidpilletjes slik ik nog steeds, omdat het (helaas) nog steeds nodig is. Hoop dat het binnenkort wel over gaat en anders heb ik gewoon pech.

Esprit freak; ik was bij mijn 1e 10 tot 12 kilo aangekomen en bij de 2e was het eindgewicht hetzelfde. Ik was nl. door borstvoeding heel erg afgevallen en wilde dus perse hetzelfde eindgewicht (82kg) bereiken, omdat ik weer borstvoeding wilde geven. Ik zag er nl. na een half jaar borstvoeding niet echt meer gezond uit, uitgemergelde armpjes, ingevallen wangen. Dus dat is nu weer mijn streven. Ik zit nu op 71 kg, dus ik mag er nog 11 de komende 6 maanden, ha, ha. Ik zie het wel.

Groetjes Ikke

Hi suusie,
Fijn dat de uitslagen goed waren.
Balen dat je nog steeds niet ongi of zwanger bent.
Heel veel succes`!

Met mij gaat het wel goed. Ik heb zowat alle kwaaltjes wel gehad die je je kan bedenken. Maar voel me met de dag beter. Morgen heb ik eerste afspraak bij de gyn en echo...super spannend! Hoop zo dat er een hartje klopt en dan nog de vraag hoelang ben ik 8 ? 9? misschien wel 10 weken? Ik hou jullie op de hoogte!

Nou alles is goed en het hartje klopt! Ik ben ook al verder als gedacht en had dus deze keer toch   niet zo'n lange cyclus. En hier is hij zij dan!

Boven de rug, links de billen met eronder ene deel van de beentjes en rechts het hoofd.

Hoi Ikke,

Wat fijn zo'n goede echo! Lekker hoor! En nu je verder blijkt te zijn, ben je ook al mooi uit de 'gevarenzone'.
Geniet er maar lekker van, van dat kleintje in je buik!
Vind je zelf nachtdiensten niet zwaar nu?

Groetjes suus

Ik ben hier nu wel wat minder te vinden, want ik vind het toch best een beetje moeilijk. Tja, de meesten kunnen steeds een ronde verder als ze ongesteld worden of ze zijn zwanger. Wat ik natuurlijk iedereen gun! Maar zolang ik zelf niet eens een keer ongesteld wordt, zijn mijn kansen natuurlijk minimaal.
Ik heb het er wel weer met mijn zus (arts) over gehad. Zij zei dat als ik over een maandje ofzo nog niet ongesteld ben, ik wel om een kuurtje kan gaan vragen om mijn menstruatie op te wekken. Dat kuurtje moet ip wel werken. Als dat geen menstruatie opwekt, dan zit er hormonaal toch echt iets niet goed.
Ik wacht dus nog een maandje af (maar verwacht er niets meer van eigenlijk) en dan ga ik maar weer een met m'n HA praten.
Het zwanger worden voor het einde van mijn opleiding zie ik zo wel aan mijn neus voorbij gaan. Dus het zal bij ons nog wel even duren (als het nog wil lukken).
Maar goed, ik zie nu bij mijn zus ook wel dat dat ook wel weer z'n voordelen heeft. Haar 2de gaat sinds kort naar de kleuterschool en dan heeft zij lekker alle tijd voor de kleinste. Ga ik daar maar voor
Moet toch een beetje het positieve ervan gaan inzien.

Groetjes Suus

Hoi Lillian,

Gefeliciteerd met je mooie echo!
Hoever ben je nu dan volgens de echo?
Lekker hoor! Geniet er maar van!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan