A
Anoniem
Guest
Lilian, wij hadden de nekplooimeting laten doen, omdat in mijn familie 1 keer een nicht met de nekplooimeting erachter kwam, dat het waarschijnlijk niet goed zat. Toen na een punctie, bleek de kleine helemaal geen overlevingskansen te hebben, dus hebben ze het laten afbreken. Daarna is er nog een keer in de familie bij een nicht (die geen nekplooimeting had laten doen) bij de 20weken echo een afwijking aan het licht gekomen van het kindje, dat wederom niet levensvatbaar was. Zij is toen met 24 weken bevallen. Aangezien ik het niet zover wil laten komen en het dus vaker bij ons voor komt, hebben wij deze test laten doen. Het is natuurlijk geen garantie, maar dit neemt voorlopig een hoop onzekerheid weg. Daarnaast vind ik dat iedereen zijn eigen keuzes moet mogen maken hoor, de 1 zou wel een kindje laten komen, ook als het geen overlevingskansen heeft en de andere niet. Gelukkig leven we in een vrij land en kan dat ook allemaal.
Esprit Freak, behalve mijn ouders, schoonouders, broertje en tante weet niemand het nog. Met Pasen zeg ik het tegen mijn zwagers en schoonzussen en waarschijnlijk begin april tegen de mijn broer en zus. Daarna mag ook iedereen het weten, ook mijn werk denk ik begin april in te lichten. Komende week ga ik even een afspraak maken bij de verloskundige. Ben zo benieuwd. Deze kleine heb ik tot nu toe nog niet gevoeld. De 1e ook niet hoor, maar de 2e dus al bij 12 weken, maar ja, dat is een pittige tante.... dus wieweet wordt het dit keer weer een heel lief jongetje... ha, ha.
Groetjes en prettige paasdagen met heerlijk eten!
Ikke
Esprit Freak, behalve mijn ouders, schoonouders, broertje en tante weet niemand het nog. Met Pasen zeg ik het tegen mijn zwagers en schoonzussen en waarschijnlijk begin april tegen de mijn broer en zus. Daarna mag ook iedereen het weten, ook mijn werk denk ik begin april in te lichten. Komende week ga ik even een afspraak maken bij de verloskundige. Ben zo benieuwd. Deze kleine heb ik tot nu toe nog niet gevoeld. De 1e ook niet hoor, maar de 2e dus al bij 12 weken, maar ja, dat is een pittige tante.... dus wieweet wordt het dit keer weer een heel lief jongetje... ha, ha.
Groetjes en prettige paasdagen met heerlijk eten!
Ikke