Derde kindje, wie ook NR 2

Hoi Suus,ben vandaag naar de huisarts geweest om de implanon te laten verwijderen,maar hij kon m niet vinden,ik baal echt als een stekker! nu kan ik pas 11 april terug komen omdat ik eerst een echo moet laten maken waar dat ding nou zit,zucht! Het is echt waar ja dat als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt wil je het liefst NU zwanger zijn...weer wachten dus...

Nou helaas zo te zien ben ik niet de enige die moet wachten,ben benieuwd wie de eerste is! Ik begrijp esprit dat jij het nog even gaat uitstellen als het deze maand niet lukt. Wel heel begrijpelijk,zeker als het anders zoveel geld gaat kosten,lijkt me wel moeilijk aan de andere kant,heb je eenmaal besloten en dan moet je weer hormonen gaan slikken ofzo..

Hebben jullie alles nog bewaard van de vorige kindjes,of gaan jullie nieuwe spullen kopen? Wij hadden alles geleend van m'n nichtje,maar die heeft ze nu zelf nodig dus wij moet alle babyspullen weer gaan kopen(stiekum best leuk eigenlijk..)

Wat betreft de eisprong; voelen jullie die niet? ik wordt altijd gek van de buik en rug pijn als ik m heb..

Heey,

Wozy, wat balen zeg! Ook wel een beetje een eng idee vind ik dat ie die Implanon niet kan vinden. Heb je nog gevraagd hoe lang 't duurt voordat je weer vruchtbaar bent?   Jij hebt trouwens onze namen omgewisseld, maar dat maakt niet uit. Ik vind het ook erg lastig dat je niet de tekst in beeld houdt als je reageert op een topic. Wij hebben alle spulletjes nog, omdat onze jongste net 1 1/2 is. Wij hoeven alleen (nou ja alleen) de zolderkamer voor onze jongste op te knappen en een slaapkamer voor haar te kopen.
Ik voel m'n eisprong niet, ik zou echt niet weten wat ik moet voelen, dus dat en m'n onregelmatige cyclus maakt het moeilijk om op het juiste moment te klussen en zwanger te raken.

Nou doegie!

Hoi espritfreak,

Gelukkig is de jongste weer redelijk opgeknapt. Helaas is ie tussendoor ook nog even door ons konijn flink in z'n vingertje gebeten. Nu maar hopen dat het niet gaat ontsteken. Wat een sukkeltje toch he!?!
Ik heb de opleiding nu gedeeltelijk zelf moeten betalen (naar rato van dienstverband), dus dat scheelt een berg.
Ik duim ook heel erg voor mezelf  dat het deze keer gaat lukken. Maar ik durf er niet al te veel hoop op te vestigen, wil niet teveel teleurgesteld zijn als het niet wil lukken.

Heb je inmiddels je templijst weer gevonden?
Zou wel lullig zijn als iemand het onder ogen krijgt, die nog van niks weet he.
Ik duim ook voor jou dat het deze keer raak is!
Over een weekje of 2 zal je het dan wel weten he!?!

Hoi Wozy,

Jeetje, wat balen he!
Ik had het je expres niet verteld, omdat ik je niet bang wilde maken, maar ook bij mij was het de huisarts niet gelukt. Ik heb hem een week later door de gyn laten verwijderen (die hem er ook in had gezet). Maar jij moet er zelfs een echo van laten maken. Kun je hem zelf niet voelen zitten?

Wij hebben alleen de kinderwagen en de maxi cosi weggedaan, dus daar zouden andere voor moeten komen. De rest hebben we nog. Dus dat is lekker goedkoop.
Daarnaast hebben mijn zusjes en schoonzusje straks in ieder geval wel een maxi-cosi voor me, dus die hoef ik niet nieuw te kopen.

Ik voel m'n eisprong alleen als het ei uit de rechter eierstok komt. Dat doet namelijk gruwelijk zeer. Lig dan dubbel van de pijn.
Ik heb het alleen nog niet gevoeld sinds de implanon eruit is. Maar dat hoeft niks te zeggen, omdat ik links niks voel als ik een eisprong heb.

Succes in ieder geval 11 april!

Groetjes Suus

Hai Suus,

Hoe gaat 't met de jongste, is het nog goed gegaan met z'n vingertje, of toch een ontsteking? Ik kan me voorstellen dat je niet al te veel hoop wilt hebben. Ik heb dat zelf ook, dit is echt de laatste kans voor een klein hummeltje dit jaar. Het zou erg leuk zijn om saampjes naar het zwanger zijn forum te kunnen, duimer de duim voor ons!
Ik heb m'n templijst niet teruggevonden, ik zou echt niet weten waar hij is. Lekker handig van mij hè? Er staat gelukkig alleen cycluskalender op, ik heb echter wel de klusdagen vermeld dmv een a-tje (van avond) of een o-tje van (ochtend), maar ik  denk dat 't niet overduidelijk is voor degene die het papier onder ogen krijgt. Ik hoop  maar dat ie niet tevoorschijn komt op het moment dat wij er niet zijn als  bijv. de oppas er is. Volgens mij heeft zij al wel een vermoeden, want de foliumzuur staat in de kast waar ook de theedoos staat.

Have a nice weekend!

Liefs,

Espritfreak

hoi meiden! Donderdag toch naar de huisarts gegaan want manlief wist zeker dat ie m voelde zitten en we hadden beide geen zin om langer te wachten. Dus de huisarts heeft heel leuk een half uur in m'n arm zitten rommelen,en twee sneetjes later en een halfdooie lamme arm verder besloot hij ermee te stoppen want hij kon m echt niet vinden...balen...nu dus toch die echo.....

esprit,ben vergeten te vragen of ik meteen weer vruchtbaar zou zijn,maar vraag het over 2 weken wel in het ziekenhuis.Suus,bij jou kon hij m ook niet vinden lees ik,heeft ie je wel "open" gesneden?

Ben op marktplaats allemaal aan het kijken naar babyspullen,heerlijk..kon het niet laten maar heb bij de hema  al  een roze rompertje gekocht,vraag me niet waarom roze want als het weer een jongen zou worden zou ik ook gek van vreugde zijn! (misschien toch een stiekeme wens ?...hahaha... mmmm..)

Wat doen jullie eigenlijk voor werk?Of fulltime thuis (is nog harder werken denk ik soms)ben heel benieuwd! Ik werk 3 dagen,eigenlijk 1 teveel,maar kan nu nog niet minder gaan werken financieel gezien. Ik werk overigens in de telecommunicatie,klanten helpen via de mail e.d.

Zo,ga nu ff bankhangen bij m'n vent,tot snel!!

Hallo allemaal,
Morgen ga ik mijn werkgever bellen, ben inmiddels 15 weken en kan over 2 weken mijn uniform niet meer aan, dus dan moet ik het wel zeggen. Ik vlieg nl. als purser.Voorheen mocht je doorvliegen tot 26 weken in je zwangerschap en daarna met 60 procent van je salaris thuis blijven of op de grond gaan werken. Nu moet je het meteen melden en dan mag je zonder loon thuis gaan zitten of je gaat grondwerk verrichten (en dus veel meer dagen werken in verhouding, als je hetzelfde percentage blijft werken). Gewoon zoals elke andere zwangere in Ned. tot 4 of  5 of 6 weken voor de bevalling, maar het is niet je eigen functie. Bijna iedereen die zwanger wordt, vliegt zo lang mogelijk door, want het is wel even wat anders, een kantoorbaantje van 9 tot 5 of vliegen voor een paar dagen en dan weer een behoorlijk aantal dagen vrij.
Ik had het graag willen rekken tot 21 april, maar ja, dan ben ik al weer 18 weken en dan is het gewoon zichtbaar, dus dan heb ik een probleem op mijn werk. Nu zie je het aan het einde van de dag een beetje, 's ochtends valt het nog erg mee.
Voel me verder prima en heb vrijdag a.s. een afspraak bij de verloskundige. Van de week nog mijn zoontjes verjaardagsfeest en daarna lichten we hem en mijn dochtertje in   en onze vrienden (gaat tenminste alle belangstelling op zijn verjaardag naar hem en niet naar mij).
Inmiddels weten mijn schoonzussen, zwagers en zus en broer het ook allemaal. Zij vonden het ook erg leuk. Sommigen waren helemaal verbaasd, omdat ze niet nog een 3e verwachtten.

Volgende keer ga ik weer op iedereen reageren, maar ik heb behoorlijk last van het tijdsverschil van 8 uur en mijn zoontje was vandaag jarig. Van de week vieren we het nog voor vrienden en komend weekend voor zijn 5 beste vriendjes.
Druk, druk, druk, dus komende week!

Tot gauw!
Ikke

quote: espritfreak reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2008 22:04:26'));

Hai Suus,

Hoe gaat 't met de jongste, is het nog goed gegaan met z'n vingertje, of toch een ontsteking? Ik kan me voorstellen dat je niet al te veel hoop wilt hebben. Ik heb dat zelf ook, dit is echt de laatste kans voor een klein hummeltje dit jaar. Het zou erg leuk zijn om saampjes naar het zwanger zijn forum te kunnen, duimer de duim voor ons!
Ik heb m'n templijst niet teruggevonden, ik zou echt niet weten waar hij is. Lekker handig van mij hè? Er staat gelukkig alleen cycluskalender op, ik heb echter wel de klusdagen vermeld dmv een a-tje (van avond) of een o-tje van (ochtend), maar ik  denk dat 't niet overduidelijk is voor degene die het papier onder ogen krijgt. Ik hoop  maar dat ie niet tevoorschijn komt op het moment dat wij er niet zijn als  bijv. de oppas er is. Volgens mij heeft zij al wel een vermoeden, want de foliumzuur staat in de kast waar ook de theedoos staat.

Have a nice weekend!

Liefs,

Espritfreak

Hoi espritfreak,

Het is gelukig allemaal met een sisser afgelopen. Het is wel 2 dagen tegen ontsteking aan geweest, maar heb hem laten weken in de biotex en dat heeft geholpen. Geen antibiotica nodig gehad dus.
Ondanks dat ik niet veel hoop wilde hebben, kan ik het gevoel van een kans die ik met beide handen aangrijp, niet ontkennen. Ik hoop zoooooooo ontzettend dat het gewoon deze keer zover mag zijn.
Het zou wel ontzettend leuk zijn als we samen naar het zwanger zijn forum toe kunnen. We hebben al zoveel hetzelfde. Dan die zwangerschap ook! Toch!?!
Misschien is die templijst voor een ander wel abra cadabra.
Ik denk dat mijn familie ook wel een vermoeden heeft van onze wens en trouwens de schoonfamilie ook wel denk ik.
Hoewel ik wel een aangebroken strip pillen in mijn kastje heb gelegd (mijn schoonmoeder past hier op en haalt de kids uit bed) dus misschien toch nog een grote verassing.
Ik heb zelf het idee dat ik op het moment in mijn vruchtbare periode zit, vanwege het slijm. Dus we zijn hard aan het klussen!
Laat ons dus maar een december 2008 kindje krijgen

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan