Derde kindje????

Hoi Dreamer,
Mijn man en ik hadden heel lang hetzelfde als jou man.
Waarom zouden we het lot tarten. We hebben het toch goed zo.
Maar uiteindelijk gaf dat geen voldoening. Als je het gevoel hebt nog niet kompleet te zijn blijf je de kriebels houden.
Veel succes met klussen.
Gr, Janien

Hoi Loes,
Ben uitgerekend op 8 oktober.
De dag dat mijn schoonvader 70 jaar wordt.
Mijn man vind dat wel heel erg leuk.

Hoe lang zijn jullie bezig?
Is nu afwachten voor jou?

Ik hoop echt dat er gauw een paar zwangeren bij komen.

Weet de omgeving dat jullie een 3e willen.

Gr. Janien

Hoi janien

Hier is het inderdaad afwachten as donderdag is mijn bod het is de vierde ronde voor ons ik heb niet echt duidelijke kwaaltjes maar mijn gevoel is aardig positief maar ja nog even geduld

De meeste mensen weten niet dat we voor een derde gaan maar een paar wel

Doei ik ga mijn kindjes in bad doen

Janien, goed om te horen dat er meer mensen zijn die toch twijfelden over zoiets groots..
Ik moet zeggen, door de miskraam is de twijfel wel in één klap helemaal weg. Die 2 streepjes in beeld maakten ons zó gelukkig, geen moment gedacht 'oh jee, en wat nu?'

Ik ben maar aan de ovu testen nu. Als het goed is moeten we morgen of overmorgen aan de bak. Ik heb een hele regelmatige cyclus, maar ik durf geen risico's te nemen, haha!
Die ene dag kan al zoveel uitmaken.
Ik zit inmiddels alweer in de fase dat ik nergens anders aan kan denken en dat wilde ik nou juist voorkomen dit keer!

We hadden de zwangerschap ook al verteld aan onze omgeving (incl. onze dochters...). Achteraf uiteraard grote spijt. Onze oudste dochter (4,5) blijft ook maar aan iedereen vertellen dat ik zwanger ben, net alsof ze het niet wíl geloven.
Dat maakt de druk om snel weer zwanger te worden nog groter.
Heb zo'n spijt dat we het hen verteld hebben, zo dom.... ze is er echt verdrietig om geweest. Zo'n miskraam drukt je wel weer even met de neus op de feiten.

Succes allemaal meiden, hopelijk brengt dit forum ons allemaal een beetje geluk!

Hallo

Jeetje gefeliciteerd zwangeren! Ik weet dat ik vandaag mijn eisprong heb gehad en ik heb vrijdagavond zonder voorbehoedsmiddelen geklust dus daar gaan we dan. We dachten we doen het maar en dan zien we wel. Niet erg overwogen maar gewoon maar op gevoel afgegaan.

Liefs
Lies

Hallo meiden......  sorry sorry een week niet gereageerd wel stiekum af en toe .
Als me mannetje thuis is dan is de routine hier een beetje anders want dan heb ik ineens heel weinig tijd op een dag....... maar van de week gaat ie (helaas) weer weg (ik hoop stiekum einde van de week wie weet heb ik dan nog een kansje op een eisprongetje.... en dan zit het er voor mij de eerste 4 mnd niet in want zolang gaat ie weg......maar even over op ander nieuws... goed nieuws

Heel goed nieuws voor Janien en Tess...... jiehaaaa gefeliciteerd meiden wat leuk echt super......nou Janien voor jouw is het echt snel gegaan wens jullie een hele goede onbezorgde zwangerschap...

Voor alle andere nieuwe meiden welkom ik probeer v/d week alles goed terug te  lezen en te reageren ...

Estelle voor jouw wordt het volgende week ook spannend (iets langer dan een week) ik duim voor je

Trouwens ik duim en hoop het voor iedereen hoor.....

Fijne avond ga nog even voor een vakantie kijken en proberen gelijk te boeken want het meeste zal wel al weg zijn....

Groetjes Jolanda

Terug
Bovenaan