Derde kindje????

Hoi allemaal hoe is het ermee? Hier is alles wel goed maar ik ben erg ongeduldig as donderdag is mijn nod.

Janien het blijft spannend voor jou misschien is een digitale test iets voor jou daar komt in woorden op te staan zwanger of niet zwanger dus geen gedoe met streepjes

Ik duim voor ons allemaal

Hoi allemaal,
Heb vanmiddag een digitale test gekocht. Geen gedoe meer met vage streepjes en quess what??   De uitslag is ZWANGER!!
Is grappig. We hebben op 5 januari besloten om er weer voor te gaan en ik ben vanaf 1 januari (eerste dag laatste ongi) zwanger. Knap he??
Was al zwanger voor we zwanger gingen worden...
Gr. Janien

Hoi Janien!

Zie je nou wel! Gefeliciteerd! Wow wat snel.
Dat geeft me wel hoop dat het idd bij de eerste ronde raak kan zijn!

Heeft je lichaam je toch niet voor de gek gehouden hè? Je voelde immers al vanalles.
Laat het grote avontuur maar beginnen.

Geniet er lekker van meid!
Estelle

Hoi Esther,

Volgens mij zijn er zo vreselijk veel vrouwen die twijfelen over een derde kindje!

Wij hebben zelf twee dochters en ook hier sloeg de twijfel over het wel of niet 'compleet' zijn een half jaartje terug toe.

Mijn man was er nog niet echt uit, gaf aan heel gelukkig te zijn met zijn twee gezonde lieve meiden. Nooit problemen gehad met de zwangerschappen en bevallingen (wel 1 keizersnede, maar verder alles oke). Waarom het lot tarten, noem maar op.
Maar ik  wilde zó graag alles nog een keer meemaken en vooral ook zó graag nog een kindje in ons gezin. Gelukkig ging manlief wel om na een paar weken. In september werd ik zwanger, ik was zo gelukkig! Bij 7 weken ging het tot mijn grote verdriet mis. Ik kreeg een bloeding en een miskraam..

En dan gaat de twijfel ineens toeslaan... We hebben twee gezonde dochters, waar beginnen we aan? Ondanks dat ik nog niet heel ver was, had ik erg veel verdriet. Ik wilde heel graag alsnog zwanger worden, maar merk wel dat het wat onbezorgder is geworden allemaal. Ik heb inmiddels  2 keer een eisprong gehad, maar ben nog niet zwanger helaas. dat geeft toch weer een extra druk en dat voelt zo vervelend.
Ik merk nu dat ik af en toe bijna twijfel of we er wel goed aan doen al dat verdriet en die onzekerheid weer op onze nek te halen. Maar tegelijkertijd weet ik diep van binnen dat ik het zo graag wil.

Maar dat afwachten iedere maand en als het straks (hopelijk snel!) weer raak is, weer die onzekerheid ...

Toch weet ik het zeker. Ik ben er van overtuigd dat je je gevoel moet volgen als het om dit soort dingen gaat!

Succes jullie allemaal. Ik hoop dat jullie snel dat tweede streepje gaan zien!!
Leuk om jullie op dit forum te gaan volgen in ieder geval.

Oh ja Janien gefeliciteerd meid!!!

Mag ik ook in jullie mooie overzichtje? Kindje nr 3, NOD 17 feb

Hoi janien

gefeliciteerd hartstikke goed! :)

Die digitale testen zijn erg fijn he ik heb ze bij mijn vorige zwangerschappen ook altijd gebruikt

Wanneer ben je uitgerekend?

Groetjes mij

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Jolanda
32
22 februari
2
3
2dochters, 7jr en 8 mnd

Estelle
34
12 februari
1
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Loes
29
6 februari
4
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Debby
38
24 februari    
?
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Wolletje          
29
??
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Linda                
28              
?                                  
?                  
3                  
2 zonen, 3 en 2 jr                      

Dreamer
??
17  februari
?
3
2dochters

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr

Hoi allemaal,
Heb een nieuw lijstje geknutseld, 1 met lijntjes.
Hoop dat dit beter is.
Zijn de gegevens nog juist??

Groet,
Janien

Terug
Bovenaan