Derde kindje????

Hoi tess gefeliciteerd!!! :)

@ janien wat spannend ik duim voor je!!

Groetjes van mij

Hallo allemaal

Dank voor jullie reactie! Ik heb daar echt wat aan. Mijn man vindt alles prima wat ik wil. Moeilijk maar ik ga mijn gevoel denk ik volgen.
Spannend als die mensen die aan het testen zijn. Een streep is vaak wel een streep!
Succes.
Lies

Hoi Lies,
Je verstand is slimmer dan je hart, maar het hart is meestal de winnaar.
Of zoiets. Riep Jeroen van Inkel. Q-music.
Vond ik erg toepasselijk. Als je het in je hele lichaam voelt dat je nog een kind wil, wint dat gevoel uiteindelijk toch wel.
Dus waarom nog langer wachten. Dat gaf bij ons de doorslag.

En dan hoorde ik nog 1:   Je kan beter spijt krijgen van iets wat je gedaan hebt dan van iets dat je niet gedaan hebt. (dat gaat vaak knagen, had ik toch maar....)

Tsjonge, dat is wel genoeg soft geklets.

Heb je al definitief besloten wat jullie gaan doen?

Gr. Janien

Hoi allen,
Heb weer een test gedaan.
Weer moet ik de test in het juiste licht bewegen om een 1 of ander heel vaag iets te zien. Ik weet dat een streep een streep is, maar als je dit ziet ga je toch echt twijfelen.
Voor mij is het niet duidelijk genoeg. Als je de test pakt en snel kijkt zeg je: hij is negatief, zit geen streep. Als je dan goed kijkt en hem ietwat beweegt, kan je vaag iets zien.
Bij mijn 1e zwangerschap stond er een dikke vette streep. Kon je van een afstandje  zien.
Ik denk dat ik over een dag of 2, 3 maar weer moet gaan testen.
Gr. Janien

He Estelle,
Hoe is het bij jou??
Druk geklust afgelopen week.
Wanneer moet je ongesteld worden?   (dit kan je ook alleen maar vragen op zo'n Forum he)
Gr. Janien

Hey janien!

En???? Heb je nog een test gedaan???? Ben wel benieuwd hoor!

Wanneer is mijn NOD??? Tja, afgelopen dinsdag gaf de ovulatietest positief aan..
Woensdag en donderdag was de streep wel een stuk lichter dan dinsdag maar toch duidelijk dikker dan de controlestreep.... Ik denk dus dat ik dinsdag of woensdag mijn eisprong heb gehad.
We zijn eigenlijk zondag al begonnen met klussen. (in het wilde weg, hahaha) Maandag heb ik eens een test gekocht. en dinsdag was hij dus gelijk positief!!! Maandag was hij wel nog negatief. Allemaal erg toevallig. Donderdag Mirena verwijderd en dan de dinsdag erna meteen mijn ei!!!
We hebben de rest van de week eigenlijk iedere dag geklust. Ben benieuwd! Ik ga er maar niet van uit dat het al gelukt is..... Dat zou toch echt supersnel zijn!
Mijn NOD zal dan denk ik rond 12 februari zijn.
We zien wel. Ik ga nu maar proberen er niet teveel mee bezig te zijn. En vooral niet te vroeg testen. Aangezien ik nu niet precies weet wanneer ik ongesteld zou moeten zijn.
Ik ben altijd heel regelmatig geweest. Precies 28 dagen. Ik kon er de klok op gelijk zetten....
De vorige keer na mijn mirena duurde het opeens 5 weken.....toen dacht ik dus een week overtijd te zijn (bij ronde 1) de test was negatief en een week later werd ik ongi!!!
Dus het kan best zijn dat het nu ook langer duurt. Maar toen had ik dus geen ovulatietest gedaan en wist ik dus ook niet wanneer mijn eisprong was.
Bah, nu komt het moeilijkste voor allemaal!!! Wachten!!!!!
Daar ben ik dus echt niet goed in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Estelle!

@ JAnien, ik denk dat we je toch voorzichtig mogen feliciteren.
@ En Tess natuurlijk ook! Fijn hoor.
Hier ben ik de laatste dagen van mijn ongi. Morgen of overmorgen zal het wel weer over zijn. En dan nog zo'n 2 weken wachten voor mijn ei. Mijn cyclus is de laatste maanden rond de 5-6 weken. Dus mijn NOD ligt rond eind febr/begin maart. Nog een heleboel geduld dus...

groetjes
greet

@ Lies, ik snap je twijfels wel hoor, ook al ben ik zelf 4 jaar jonger. Ik heb eens een miskraam gehad en dan blijft dat een beetje als spookje meespelen. De eerste zwangerschap stapte ik nog wat naief in, maar nadat we een gezond jongetje hadden gekregen kreeg ik bij de tweede meer zorgen over of het wel goed zou gaan.

Verder heb ik beide keren last van bekkeninstabiliteit gehad en daar is de kans een volgende keer alleen maar groter op. En daar zie ik wel heel erg tegenop. Maar goed. Wil je een kindje, dan is een zwangerschap nou een keer dé manier...

greet

Terug
Bovenaan