Derde kindje????

@Joosie. Je vroeg je af wanneer je kunt testen of je zwanger bent. Op zich is je NOD of 1 dag later het beste.
Ik heb alvast een CB digital met conceptieindicator gekocht. Volgens de bijsluiter kun je 4 dgn voor je NOD testen. Dan moet je wel ochtendurine gebruiken. Die test dus blijkbaar een lage hoeveelheid HCG.
Ik heb die alvast in huis gehaald omdat ik op valentijnsdag wil testen en dat is 1 dag voor mijn NOD of op mijn NOD (mijn cyclus is 27-28 dgn).
Het leek me erg leuk om mijn man als valentijnskado een positieve test te kunnen geven. voor de zekerheid heb ik dus maar zo'n extra gevoelige test gekocht. Wel 16 euro hoor!!!!
Nu maar hopen dat hij positief wordt....volgens mijn man ben ik zwanger, omdat ik hem de hele tijd zooooooooooooooo lief vind, hahaha!

Edith

Hallo allemaal!

Hier geen goed nieuws.....nou ja, ook eigenlijk nog geen echt slecht nieuws...
Gisteravond op het toilet had ik opeens weer een heeeel klein beetje bloedverlies.
Aangezien ik waarschijnlijk vandaag mijn NOD verwacht, ging ik er direct van uit dat ik ongesteld werd. Ook gelijk weer die krampen. Gisteravond even flink gebaald. Maar vanochtend waren de krampen weer weg en geen teken van een menstruatie???
Ik heb nu al een week `s avonds last van die krampen. `s morgens steeds zo een weeïg gevoel in mijn buik totdat ik iets gegeten heb. (ik eet normaal nooit `s morgens)
de rest van de dag heb ik nergens last van....
Eigenlijk had ik me voorgenomen om zaterdag te testen....maar mijn nieuwsgierigheid heeft het gewonnen en heb me er toch vandaag eens aan gewaagd!
Negatief!!!!! Bah. Nu hoop ik wel dat die RD-tjes zich nu eens snel laten zien...kunnen we tenminste verder! Helaas voor ons dus geen ronde 1....op naar ronde 2!

Hoe is het met de rest???

Groetjes Estelle

@ Esther, he jammer. Tenminste, het lijkt erop alsof het niet gelukt is, maar helemaal zeker weet je het nog niet natuurlijk. Je kunt ook te vroeg getest hebben.

groetjes
greet

Hoi dames,

Thankx voor de tips. Ik zal eens ff goed rondkijken voor of de CB digital of de Sensitest, zodat ik vrijdag de 20e kan testen.

Jullie allemaal ook suc6. Spannend hoor! Enne je man met valentijn verrassen dat lijkt mij ook wel leuk, haha. Maare ik moet nog een weekje langer wachten.

Het is gek maar of ik voel vanalles wat er niet is of.... Ik ben misselijk en heb hoofdpijn. Of gewoon de griep, dat kan ook nog. We wachten maar af.

Groetjes Joyce

Hier alles rustig. Nog 3 dgn tot NOD. beetje gevoelige borsten en moe, maar dat kan ook passen bij a.s. ongi, natuurlijk.
Ik ben wonderbaarlijk kalm, moet ik zeggen. Wel lekker eigenlijk. Niet zenuwachtig of zo.
@Estelle, balen hoor, meer succes in de volgende ronde.

@joosie. Haha, ja je gaat op vanalles van je lichaam letten he? Ik dacht buikpijn en veel plassen...spannend. Was ordinaire blaasontsteking!!!
Vast van het klussen, hihi.

Sinds het stoppen met de pil voel ik ook van alles. Komt vast door mijn eigen hormonen die het overnemen.

Succes, ik laat nog weten hoe ik de CB digital vond.

@ Edith, spannend hoor; nu nog 2 dagen dus voor je NOD. Ik zal voor je duimen. Wanneer ga je testen? Weet je dat al?
Ik heb zojuist de Sensietest besteld, maar gelijk 3 stuks haha.
Daarmee kan ik even vooruit

Good Luck! Groetjes Joosie

Eshter ja dat is nu weer net onzeker maar zolang het niet doorzet kan het echt nog alle kanten op heb ik weleens gelezen.

Edith@  ik doe op 14 februari met je mee ik ga dan ook die digitale test doen als ik niet ongi ben dan.Spannend wel he toch weer ook al ben ik er dit keer veel relaxen onder dan met mijn zoon. Toen  ben ik zolang bezig geweest en had ik zoveel stress elke maand en met mijn dochter was het in 1x raak en heb ik me nooit druk hoeven maken. De druk is er vanaf  bij mij omdat ik al zo blij ben met twee kinderen dus wellicht scheelt dat.

Voor alle anderen succes!  

Terug
Bovenaan