Hallo
Nou, heb ik even een dag niet gekeken, zijn er alweer twee nieuwe bijgekomen!
Gezellig! Welkom op ons forum en hopenlijk brengen we elkaar heel veel geluk de komende tijd!
Joosie, Jolanda en Debby, voor jullie wordt het weer spannend....binnenkort jullie NOD
Wanneer gaan jullie testen? Voelen jullie al wat???
Hier zijn de klusdagen al van start gegaan........ik ging eigenlijk uit van dinsdag (volgende week) maar toen ik gisteren naar het toilet ging, zag ik opeens veel wit, draadachtig slijm...() dit is me eigenlijk nog nooit eerder opgevallen, maar ik had wel al vaker gelezen dat dit op een eisprong kan wijzen. Dus toch maar eens een test gedaan en die was positief......
Dat betekent, lijkt me, dat mijn theorie dat mijn cyclus gewoon weer opnieuw begonnen is en ik dus toch ongesteld ben geweest, klopt.
(pfff, wat een moeilijke zin, ik snap hem zelf niet eens...hahahaha)
Ik heb nu geen idee welke dag van mijn cyclus ik nu ben......ik ga er maar van uit dat mijn NOD rond 10 maart is. Misschien wel al vroeger, aangezien nu ergens mijn eisprong is...
Het vreemde is wel....ik had twee soorten testen in huis, van zo'n goedkope van het kruidvat en van CB.
Die van kruidvat gaf een duidelijke streep aan, maar toch ietsje lichter dan de controlestreep. Dit betekent volgens de bijsluiter negatief!
Maar toen ik de CB probeerde....kreeg ik een dikke smiley!!!! Positief dus!
Nou, lekker duidelijk allemaal!
Nu maak ik me gelijk zorgen of we niet te laat zijn....gisteren wel geklust, begin van de week ook.(beetje in het wilde weg....hahahaha, het moet ook leuk blijven hè?)
Maar dinsdag en woensdag niet.....
Nou ja, straks weekend en dan meteen vakantie, dus we krijgen wel genoeg tijd....
Ik heb wel het idee dat mijn lichaam nog een beetje de draad moet oppikken, dus ik probeer niet te veel te verwachten deze maand....
Jajaja, met de nadruk op PROBEER!!!
Denken jullie dat dat lukt?? hahahah
Nou ja, hier is de carnaval volop losgebarsten.....wie weet brengt dat geluk!
Veel succes met wachten en klussen!
Estelle