Derde kindje????

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
10 maart??
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
17 februari
?
3
2dochters

Joosie
33
21 februari
1
3
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4 jr

Jolanda
32
22 februari
2
3
2dochters, 7jr en 8 mnd

Debby
38
24 februari    
6
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
5 maart?
2
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Grazygirl

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Verloskundige
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Edith
38
25 oktober
2 dochters, 3 en 5
23 maart

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

AAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH

stomme tabel.
als ik hem aanpas lijkt het goed te gaan, maar als ik hem plaats blijven de lijntjes staan.
nou ja, nu geen zin meer.
sorry hoor....

goedenavond allemaal.

ik ben Wendy, 24 jaar en gelukkig getrouwd.
ik heb twee zoontjes van 2,8 jaar en bijna 1 jaar oud.
en werk parttime (16 uur) als verzorgende bij de thuiszorg.
ook wij hebben besloten om nog een derde kindje te willen en ik zit nu in de eerste ronde ik heb 28 januari mn spiraaltje laten verwijderen en ben twee dagen later 5 dagen goed ongesteld geweest.
het lijkt me erg leuk om met jullie met e kletsen als jullie het goed vinden?
het lijkt me erg leuk omdat we allemaal al twee of meer kinderen hebben rond lopen dus allemaal ervaren moeders zijn :)
ik   denk niet dat er bij mij zoveel kans is dat het deze maand is gelukt want we zijn allemaal goed ziek geweest deze maand.
maar je weet maar nooit hebben wel geprobeerd iets te klussen maar of het met resultaat is geen idee. ik voel niks bijzonders maar ja dat kan nog komen.

nou ik ga lekker op tijd naar bed

groetjes wendy

Hallo meiden!!

Bedankt dat ik mee mag kletsen, leuk!! Ik zal me ff voorstellen, ben een moeder van 2 schatten van dochters. Naomi is in januari 3 geworden en Alysha is in januari 1 geworden. Vanaf oktober vorig jaar zijn wij bezig voor een derde, maar helaas nog niet zwanger. Na mijn borstvoeding ben ik een beetje onregelmatig ongesteld, dus ik weet niet precies wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Ik ga van vandaag uit met een hele ruime marge... Dus wij hebben het nog druk deze dagen, haha!!  Ik zal nog ff kijken wanneer ik ongeveer mijn NOD verwacht...

Maar ga mijn jongste ff een stukje fruit geven en dan naar bed brengen...

Tot gauw!!

O ja, vergeet nog te vermelden dat ik 29 jaar ben en dit wordt ronde 5 voor ons...

Doei,doei!!

Hoi hoi,

Aan alle nieuwen onder ons welkom hier het is erg gezellig samen!

Hier zitten we in de wacht periode het is nl nog ongeveer anderhalve weEk voor mijn nod hier nog niet echt klachten maar die kunnen ng komen

Mijn jongste zoon wordt begin maart alweer 3 jaar !!
Veel succes iedereen en veel geduld toegewenst met wachten

Dooeeiii

Hallo

Nou, heb ik even een dag niet gekeken, zijn er alweer twee nieuwe bijgekomen!
Gezellig! Welkom op ons forum en hopenlijk brengen we elkaar heel veel geluk de komende tijd!

Joosie, Jolanda en Debby, voor jullie wordt het weer spannend....binnenkort jullie NOD
Wanneer gaan jullie testen? Voelen jullie al wat???

Hier zijn de klusdagen al van start gegaan........ik ging eigenlijk uit van dinsdag (volgende week) maar toen ik gisteren naar het toilet ging, zag ik opeens veel wit, draadachtig slijm...() dit is me eigenlijk nog nooit eerder opgevallen, maar ik had wel al vaker gelezen dat dit op een eisprong kan wijzen. Dus toch maar eens een test gedaan en die was positief......
Dat betekent, lijkt me, dat mijn theorie dat mijn cyclus gewoon weer opnieuw begonnen is en ik dus toch ongesteld ben geweest, klopt.
(pfff, wat een moeilijke zin, ik snap hem zelf niet eens...hahahaha)

Ik heb nu geen idee welke dag van mijn cyclus ik nu ben......ik ga er maar van uit dat mijn NOD rond 10 maart is. Misschien wel al vroeger, aangezien nu ergens mijn eisprong is...

Het vreemde is wel....ik had twee soorten testen in huis, van zo'n goedkope van het kruidvat en van CB.
Die van kruidvat gaf een duidelijke streep aan, maar toch ietsje lichter dan de controlestreep. Dit betekent volgens de bijsluiter negatief!
Maar toen ik de CB probeerde....kreeg ik een dikke smiley!!!! Positief dus!
Nou, lekker duidelijk allemaal!

Nu maak ik me gelijk zorgen of we niet te laat zijn....gisteren wel geklust, begin van de week ook.(beetje in het wilde weg....hahahaha, het moet ook leuk blijven hè?)
Maar dinsdag en woensdag niet.....
Nou ja, straks weekend en dan meteen vakantie, dus we krijgen wel genoeg tijd....

Ik heb wel het idee dat mijn lichaam nog een beetje de draad moet oppikken, dus ik probeer niet te veel te verwachten deze maand....
Jajaja, met de nadruk op PROBEER!!!
Denken jullie dat dat lukt?? hahahah

Nou ja, hier is de carnaval volop losgebarsten.....wie weet brengt dat geluk!

Veel succes met wachten en klussen!
Estelle

@Estelle, spannend hoor. Hopelijk ter geruststelling: zwemmertjes kunnen wel 3 dagen overleven!
(hier moet ik nooit te lang bij stilstaan, dan krijg ik jeuk, hihi.)
Eitjes houden het zo'n 24 uur uit.
ik weet bijna zeker wanneer ik zwanger ben geworden (krijg je als je weinig klust). Op een zaterdag voelde ik wat stekende buikpijn (volgens mij eisprong geweest). Pas zondagavond laat geklust, dus meer dan 24 uur erna. maar daar ben ik wel zwanger van !!!
Het nadeel van die ovulatietesten is dat ze alleen de LH piek meten. Dat is voor de eisprong, maar geen garantie dat die dag ook de eisprong komt.
Dus maar veel in het wilde weg klussen, meid!! Het moet inderdaad ook leuk blijven,hihi.
Succes!

Edith
PS ga straks de lijst nog ff updaten. Eerst boodschappen doen met mijn jongste...

Terug
Bovenaan