Derde kindje????

@Dreamer, ik ben een voorbeeld uit de praktijk mijn oudste zus en ik schelen 21/2 jaar en  mijn jongste zusje en ik bijna 5 jaar. Toch zijn mijn jongste zus en ik nu heel dik met elkaar.  Vroeger  baalde ik echt van  mijn jongste zusje want ze had de oudste nu helemaal ingepikt maar nu ik ouder ben ben ik heel blij met haar.  

@Edith hoe gaat het met je?? Al kwalen? Hier nog niet alles gaat gewoon door maar het is ook nog erg vroeg.
Liefs
Lies

Hallo, ik wou een topic openen met hetzelfde onderwerp... Maar toen zag ik deze. Vinden jullie het erg als ik mee kom kletsen??

Groetjes!!

ik dacht dat dit topic al een een heel wat aantal mnd oud was, dus dacht ik om een nieuw topic te beginnen, en lees ik dat jullie eigenlijk pas vanaf december hier zijn

ik ben annegien en 29 jaar
heb 2 kinderen julia, 4 jaar en laurens bijna 2
we dachten dat ons gezin compleet was en hadden alles al weggedaan, zoals maxi cosi, box, ledikant kleertjes etc
maar het begon steeds meer te kriebelen en we hebben er samen over gesproken en nu gaan we dus voor een derde
helemaal happy ik heb altijd 3 kinderen gewild

@grazy girl en gienie.
Leuk dat jullie meedoen!!
Wij zijn een divers groepje, met inderdaad al een paar zwangeren, maar hopelijk kunnen wij jullie juist tips geven!
Ik zal jullie in het lijstje zetten.
Grazy, geen je nog ff meer info?

quote: Esther T reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2009 15:44:25'));

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
10 maart??
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
17 februari
?
3
2dochters

Joosie
33
21 februari
1
3
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4 jr

Jolanda
32
22 februari
2
3
2dochters, 7jr en 8 mnd

Debby
38
24 februari    
6
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
5 maart?
2
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Grazygirl

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Verloskundige
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Edith
38
25 oktober
2 dochters, 3 en 5
23 maart

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

Hallo meiden......

@joyce hoi meid nog effies geduld voel je al iets in het teken van.... of ga je echt toch zaterdag wachten... spannend hoor!!!!!! ik hoop het voor je

@dreamer en ben je al wat wijzer???????

@crazy girl en giennie meiden welkom en harstikke leuk dat jullie met ons mee willen kletsen

Nog 1 nachtje en dan hebben de kids weer lekker vakantie... heerlijk toch af en toe weer een beetje uitslapen en rustig aan doen ,geen gestress met de tijd afwachtend of Taylor weer op tijd wakker is om d'r grote zus weer van school te halen.
Dat vind ik soms wel een nadeel die kleine steeds maar weer in en uitpakken...

Hoe hebben jullie dat ervaren of ervaren jullie dit nu????

Zondagnacht ga ik (en de meiden)met een vriendin en haar dochtertje gezellig naar euro disney...... Hoop dat we een beetje lekker weer hebben

Tot gauw weer liefs Jolanda

@Lies.
Hier ook alles rustig, gek gevoel he?
Wel heel erg moe, en nogal gespannen (.)(.)
Maar gelukkig helemaal nog niet misselijk. kan nog lekker koffie drinken, jammie.

Voel me dus nog niet echt zwanger. kan me ook niet meer zo goed herinneren wanneer die kwaaltjes echt begonnen. Weet jij het nog?
Heb de verloskundige alvast gebeld voor de eerste afspraak. Zij hebben ook de vorige twee bevallingen gedaan. Ze reageerde erg leuk! Ze wist meteen wie ik was, haha.

Pfff das waar ook, die eerste afspraak duurt een eeuwigheid!!Moet tot 23 maart wachten. Hopelijk valt er al iets te horen dan....

Zijn de overige zwangeren vertrokken naar een ander forum? Hopelijk gaat het daar ook goed....

Edith

@schotje.
Mijn jongste doet gelukkig niet meer aan middagdutje, maar ik herken het wel!
Of de tijd dat ze allebei nog dutjes deden, maar nooooooooooooit tegelijk! En dat ik toch echt boodschappen wilde doen, grrrrrrrrrrrrrr.
Nu zijn ze zo groot dat ze een eigen willetje hebben en ik niet meer bepaal dat ze in de kinderwagen meegaan. Tja, zo heeft iedere leeftijd z'n charmes...

Leuk dat je naar euro Disney gaat!!! Er komen spannende dagen aan, volgens de lijst. Hoop op veel smileys!!!

Heb overigens met de tabel zitten prutsen, zal hem ff verbeteren, sorry...

Terug
Bovenaan