Derde kindje????

@Joyce: Van harte gefeliciteerd!!

Wij zijn hier nog druk aan het klussen, haha!!  Ik dacht gister aan mijn vloed (sorry?!)   te zien dat mijn eisprong was, maar vandaag had ik zo'n "eisprong" gevoel in mijn linkerzij... Whaaah!! Ik weet het ook niet!! Ik wil er ook niet te geforceerd mee aan de gang gaan... Heb ook we aan ovulatietesten gedacht, maar daar hoor je toch ook wel heel veel negatieve verhalen over. Dus we zien wel weer... Pffff, nog twee weken wachten!! Geduld hebben is geen sterke kant van mij, haha!!

He Joyce van harte gefeliciteerd!!! Ben je ook zo beroerd geweest je vorige zwangerschappen?
Alle anderen succes met wachten!!!
Liefs
Lies

@Joyce: jjippieieie!!!!! Van harte gefeliciteerd meid!!! Hahaha, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, lijkt het wel he? O, wat leuk voor je!

meiden, bedankt voor de tips over de auto..
We moeten tegen die tijd maar gewoon gaan passen. We moeten nog een nieuw babystoeltje kopen. De vorige was al oud, want van familie geweest.
Durf   nu nog niet te gaan passen. Straks probeer ik een 3e stoeltje in de auto te prutsen en komt net de buurvrouw een kopje suiker lenen of zo...

leg dat dan maar uit, he?

Hopelijk volgen snel meer zwangeren...
We duimen voor jullie!

He Joyce, Gefeliciteerd!!!
Ik moet zeggen dat het hier best hard gaat met de zwangeren.
Hoop dat de rest snel volgt.
Gr. Janien

Hoi Joyce, van harte gefeliciteerd! Wonderbaarlijk dat je zo snel zwanger bent geworden, zie je wel - wonderen bestaan! Hopelijk dit keer geen last van vreselijke misselijkheid of andere kwaaltjes, ik wens je een fijne zwangerschap!

N.a.v. eerdere berichten: bij ons hebben de kids allebei een eigen kamer maar moeten we wel doorschuiven. Baby krijgt dan huidige kamer van onze zoon, die schuift dan door naar zijn zus haar kamer, die op haar beurt naar zolder mag. Dat heeft verftechnisch wel wat consequenties want ik denk niet dat ik mijn zoon kan overtuigen dat roze muren supercool zijn , haha!

Auto is wel een probleem ja, wij hebben twee auto's maar ik zie niet gebeuren dat op één der beide auto's op de achterbank twee zitverhogers en een Maxicosi past. Nou staat overigens in de wet dat op een achterbank bij beperkte ruimte slechts 2 van de 3 kinderen in een veiligheidsstoeltje hoeven en dat  één kind  (als die minimaal 3 jaar is) in een gordel op de bank tussenin mag zitten. Bij ons is dat wel een oplossing omdat dochterlief zowiezo toch al bijna 1.35 is en dus binnenkort zonder zitje mag maar met 3 kleintjes ben je toch wel aan het tobben! Ik heb het weleens geprobeerd (3 zitverhogers op een rij toen ik een aantal kids na een kinderfeestje thuisbracht) maar zonder zicht op de sluiting van de gordels en in de wegzittende stoeltjes is dat niet echt een feest!

Heb overigens afgelopen weekend mijn eisprong gehad. Had ovu-testen gedaan maar dat was niet echt nodig... man-o-man wat een verschrikkelijke krampen heb ik gehad! Ik herinner me van vroeger dat ik m'n eisprong ook wel kon voelen maar dat was dan beperkt tot een licht krampje links of rechts. Maar nu - zowel tijdens mijn 1e eisprong na de pil en de 2e (nu voor het echie) - heb ik echt beroerd veel buikpijn. Is dat normaal? De eerste maand dacht ik dat ik misschien een buikgripeje had ofzo maar dat geloof ik nu na deze keer ook niet meer!

Maar ja, vroeger is in mijn geval een end weg ondat mijn jongste natuurlijk ok al weer 6 is (word een ouwe bok  denk ik...)

Anyway, nu wachten op mijn NOD die nog 12 dagen weg is. Nou ja, gezien het tijdstip nu kan ik bijna zeggen 11 dagen... Voordeel is: kan ik nog even met mezelf uitvechten of ik de ochtend van de 8ste metéén ga testen als ik wakker word, of dat ik dan nog even een dagje wacht of ik niet later op de dag ongi word (natuurlijk veel slimmer in het kader van de verspilling van testen maar ik weet bijna zeker dat ik toch niet kan wachten...)

Maar nu: ik ga de was ophangen en dan naar bed!

Groetjes, Chris

Hai meiden,

ff niks van me laten horen. Ben dus de rd's weer tegengekomen. Een dag eerder (gelukkig anders krijg je alleen nog maar meer hoop). Ik mag dus vanaf vandaag aan de Clomid om mijn eicellen te laten groeien. En dan volgende week voor een echo en dan IUI.   Heb wel ff een traantje gelaten dat het dus toch niet meer natuurlijk was gelukt. Nu weer wat positiever en we gaan er gewoon voor.
Heidi: leuk, ik herken me een beetje in jou. Ook 38 en een samengesteld gezin en al een kleindochter van mijn mannetjes dochter.   Alleen hebben wij nog geen kindje samen. Hoe oud is jou man. Die van mij wordt volgende maand 46.
Dreamer: ik snap je helemaal wat betreft de miskraam. Ik had zo gehoopt dat ik voor mijn toen uitgerekende datum opnieuw en dan wel al 3 maanden zwanger zou zijn maar dat is dus niet gelukt. Ik was 18 april uitgerekend en nu die datum dichterbij komt denk je steeds vaker "het was er al bijna geweest". Doet best wel zeer. Maar nogmaals we gaan weer verder.
Ik vind het ook heel raar hoe sommige famieleden kunnen reageren. Het is toch jouw leven, waar bemoeien ze zich mee. Je moet toch ook zelf uitmaken aan wie je het als eerste zegt. Waar kunnen mensen zich toch druk om maken. Belachelijk.

Gr. Debby

Hallo dames,

Ik zou ook graag met jullie willen meekletsen.
Ik heb heel in het begin 1x gereageerd, maar daarna niet meer.
Wilde toen toch even wat meer afstand nemen. Want 1,5 jaar bezig zijn zonder resultaat ging toch niet in m'n koude kleren zitten.
6 feb kon ik mijn geluk niet op. We hadden net besloten naar de HA te gaan als ik weer ongesteld zou worden, maar de ongi bleef uit. Dus getest. En ja hoor, zwanger! Wat waren we blij! Zaten echt op een roze wolk.
Helaas was het van korte duur. Afgelopen donderdag ging het mis. Wat een enorm verdriet zeg!

Gisteren moesten we met de oudste (dochter van 4) naar de huisarts ivm een loopoor. We wilden ook even naar de jongste (zoontje van bijna 3) laten kijken die een fikse keelontsteking had. Toen begon de HA er zelf over. Hij had een briefje van de verloskundige gehad.
Dus toen maar gezegd 1,5 jaar al bezig te zijn geweest en dat we net op het punt stonden naar hem toe te gaan voor een verwijzing.
In eerste instantie zei hij dat een gyn je eerst weer een jaar zou laten proberen, omdat ik immers zwanger ben geweest. Maar toen ik vertelde dat mijn cyclus nog steeds 1 groot rommeltje was (heb een keer kuur primolut gehad van hem om ongi op te wekken, dus wist er wel wat van) en ik twijfel of ik wel echt regelmatig een eisprong heb, heeft hij gezegd dat we het 3 maandjes moesten geven en dat hij ons daarna zou doorsturen, zodat ik dan evt aan de clomid (kunstmest zei hij) kon.
Nu maar hopen dat dat niet nodig is en ik binnen die 3 maanden weer zwanger ben.

Dus als iemand mij bij het lijstje zou willen voegen?
Ik ben Suus, 35 jaar, dochter van 4 en zoon van bijna 3, willen graag 3de kindje.
NOD is nog een beetje moeilijk te bepalen na de mk. Maar denk zo rond 21 maart.

Groetjes Suus

Hoi Allemaal,

Debby: Mijn man wordt eind dit jaar 50, dus zeker ook niet meer de jongste maar wij hebben het uitgesteld omdat zijn oudste dochter maar niet zwanger werd, en dan nu wordt er gezegd dat dat niet uit had gemaakt maar heb haar reactie gezien toen haar zus zwanger bleek te zijn.

Qua auto hebben wij geen probleem, doordat ik al 4 kinderen heb hebben wij een chrysler voyager 7 zitter dus dat is geen probleem.

Voor mij is het geen probleem wanneer mijn eisprong is want zelfs toen ik de pil slikte voelde ik iedere maand mijn eisprong flink en zelfs aan welke kant hij die maand was, maar dat wil nog niet zeggen dat het dan natuurlijk raak is, ik moet zeggen ik heb wel tot nu toe altijd het gelukk gehad dat ik heel snel zwanger raakte maar ja ik ben inmiddels natuurlijk ook 38 van de zomer 39 en weet dus niet of het nu nog steeds zo snel gaat.

Voorlopig moet ik nog 24 dagen wachten voordat mijn volgende NOD kan zijn, aftellen maar.

Groetjes Heidi.

Terug
Bovenaan