Derde kindje????

@ Debby, wat balen dat de rd's er tich weer zijn. Hopelijk gaat de Clomid en de IUI straks wel  een wondertje brengen.

@Suus: wat een enorme teleurstelling zeg, als je na zo lang proberen eindelijk zwanger bent en het gaat dan mis. Gelukkig dat je niet een heel jaar weer hoeft te wachten, want het leeftijdsverschil wordt alleen maar groter. Een vriendin van me moest dat wel en daar zit nu 6 jaar tussen de kids.

@Heidi; als je de pil gebruikt heb je toch geen eisprong? Dat is toch een van de manieren waarmee de pil conceptie voorkomt?

Wij hebben geen auto-probleem: we hebben een ford mondeo station, dus heerlijk groot. Maar wel een kamer-probleem; we komen er eigenlijk eentje tekort. Er zullen straks 2 kids bij elkaar moeten, mocht het lukken. Dinsdag is mijn nod, dus nog een weekje geduld en dan weten we meer. Maar ik heb het gevoel dat het niets is deze maand.

Joyce gefeliciteerd!!! Wauw, zo kan het dus ook gaan he... Wat zal jij op een wolk zitten zeg! Wat een leuke manier om er zo achter te komen.

Annemiek en Loes, hebben jullie ook dat je aan je lijf al vrij snel voelt of het wel of niet gelukt is? Ik kan mezelf uiteraard ook best voor de gek houden, maar toch herken ik een bepald soort krampen en lage rugpijn maar al te goed... Ik heb ook altijd de dag na mijn ovu gelijk zo'n zeurende baarmoeder. Ik dacht eerst dat dat een slecht teken was (voorbereidene ongi), maar het blijkt bij zowel zwangerschap als ongi te horen, omdat je baarmoeder zich voorbereid op een eventueel bevrucht eitje.

Suus, wat een naar verhaal meid. Ik hoop voor je dat het allemaal alsnog snel op de natuurlijke weg gaat lukken.

Hier alles rustig. Wel een enorme buikgriep gehad (samen met manlief, heel gezellig..), maar gelukkig niet tijdens de klus-dagen!

Ik riep vorige week heel hard dat ik het de volgende ronde een beetje los wilde gaan laten, maar nu het weer dichterbij komt wil ik eigenlijk toch weer ovu testen gaan kopen.
Wat is jullie advies?

Ik wil er aan de ene kant niet te erg mee bezig zijn, maar aan de andere kant vind ik het zo zonde als we op de verkeerde dagen klussen. Ik ben redelijk regelmatig ongi, maar toch.. Afgelopen maand testte de ovu test positief op di. gelijk aan de klus dus. Maar toen testte hij ook positief op woe. Dat betekent dan dat je ei ook pas donderdag kan komen... Dus drie dagen achter elkaar klussen. Maar dan is de kwaliteit van het zaad (schijnt) op dag drie niet top.
Dan maar beter om de dag, gedurende de week van je eisprong? Wat doen jullie?

Debby, het is naar he... Dat rekenen met data maakt het er niet leuker op. Ik was 22 juli uitgerekend. Ik hoop zo ontzettend dan opnieuw zwanger te zijn.......

Hier overigens geen probleem met de auto. Ik heb een Peugeot 307 en die heeft 3 stoelen achterin. Daar passen ook met gemak 3 autostoelen.
Ook een xtra slaapkamer aanwezig. Laat maar komen dus!!!

Estelle,
Ik ben ook goed in lange verhalen he!!!!!

Tja, als ik eenmaal ga zitten achter die compu. Ik open tegenwoordig ook maar twee schermen, dat reageert wat makkelijker op andermans verhalen..

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
10 maart??
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
20 maart
4 na mk
3
2 dochters, 4 en  2 jaar

Jolanda
32
22 februari
2
3
2dochters, 7jr en 8 mnd

Debby
38
24 februari    
6 na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
27 febr

3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
5 maart?
2
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Christine2009
36
8 maart
1
3
dochter 8jr, zoon 6jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Grazygirl
29
5-9 maart
5
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
21 maart
1
3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
16 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Edith
38
25 oktober
2 dochters, 3 en 5
23 maart

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

@dreamer. Tja, wel of niet ovu test....Als je regelmatige cyclus hebt, heb je het niet nodig. 14 dagen voor je menstruatie heb je dan een eisprong. het beste kun je een dag voor de eisprong klussen. zwemmertjes overleven wel 3 dagen en een eitje maar 24 uur, volgens de boekjes. Dagelijks klussen hoeft dus niet. Als er maar zwemmertjes liggen te wachten is het goed...
Om de dag zou dus voldoende zijn.
Ovu test geeft alleen LH piek aan die eisprong KAN veroorzaken. het is geen bewijs dat er een eitje vrij is gekomen. En daarna alle stappen die nog moeten volgen tot een ingenesteld, bevrucht eitje....
Ik was ook regelmatig en heb geen ovutest gebruikt. maar volgens mijn berekening een dag NA ei geklust, dus eigenlijk een beetje laat, maar toch zwanger ...
je kunt het dus gewoon niet voorspellen....
Werd wel zwanger toen ik het ff los had gelaten en minder gestresst was. Maar ja, dat zegt natuurlijk helemaal niets over jou situatie!
Misschien moet je maar gewoon lekker doen, waar jij je prettig bij voelt, niet dan?
Heeeeeeeeeeeeel veel succes!!!

Nog even een berichtje erbij. Schrok me vanochtend rot. Verloor heeeel lichtbruin slijm!! En ik heb al zo weinig zwangerschapsklachten....
Zit best een beetje in de rats. het zet gelukkig niet door. Geen echt bloedverlies. ik weet wel dat een beetje bloedverlies kan en dat het nog steeds goed kan gaan, maar ik wou het toch ff kwijt. Verder weinig buikpijn, het gewone zware gevoel van zwangere baarmoeder waarschijnlijk. Geen echte krampen.
maar goed, wel een donker wolkje boven mij vandaag. Ik hoop er het beste van...
Duimen jullie voor me?
ik houd jullie op de hoogte....

edith

@Edith: Zal voor je duimen meid!! Misschien stelt het je gerust dat ik het ook bij mijn beide zwangerschappen heb gehad?? En dat ik twee gezonde dochters heb??

@crazy: dankjewel. dat is inderdaad een opsteker!
Ik heb nooit een druppel bloed verloren tijdens mijn vorige zwangerschappen, dus vandaar mijn stress. Maar goed, dit keer heb ik ook een innestelingsbloeding gehad en daarvoor ook nooit. Deze zwangerschap is toch anders.
Wordt het vast en zeker nu een jongen, haha!
Ik ga er maar vanuit dat het allemaal goed zal gaan, anders loop ik maar te somberen, bah...

Terug
Bovenaan