Derde kindje????

@ Estelle, wat kan een mens een enorme hoeveelheid ellende in 1 keer achter elkaar krijgen zeg. Ik hoop dat je leven nu in rustiger vaarwater is gekomen. Met hopelijk alleen een derde kindje dat het weer op zijn kop mag zetten, haha.

@ Edith, dat zal inderdaad wel schrikken geweest zijn. Ik heb het zelf ook gehad, maar had heel sterk zoiets van als het alleen heel licht is, dan is het nog niet mis. Bij 1 zwangerschap ging het van lichtbruin, naar veel bruin en ten slotte helderrood... Mis dus. Maar een vriendin van me had ook heel lichtbruin en dat is nu een springende kleuter.

@Micky100: gezellig dat je er ook bij komt. Hopelijk is het volgende maand wel raak.

Wij zitten   nog in dubio of we volgende maand de kans voorbij laten gaan, ivm in december uitgerekend zijn, of niet. Wij doen voorlopig nog niet aan ovu testen; we waren nu 3 keer binnen 2 maanden zwanger (1mk), dus de kans dat het vlot verlopen zal is best groot, al is dat natuurlijk geen enkele garantie.

Daarnet belde mijn schoonzusje. Ze heeft net haar tweede mk gehad. Haar eerste zwangerschap begon tegelijk met mijn tweede, maar die van haar ging mis. Daarna kregen ze een meisje. Nu willen we weer tegelijk zwanger worden, al weet zij dat niet van ons, haha, en nu gaat die van haar weer mis. Het komt op de een of andere manier best hard aan.

Lieve meiden,
fijn dat jullie zo meeleven. Hier gaat het gelukkig goed hoor! Geen bloedverlies verder, jippieiie. Het blijft zo'n beetje hetzelfde kleur, beige tot heel lichtbruin. Had overigens niet gevreeen. Veel te moe helaas....
Ben erg gerustgesteld door jullie. sorry dat ik zo stresserig deed. Komt ook door de vermoedheid.

Micky, welkom, ga lijst aanpassen...

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
10 maart??
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
20 maart
4 na mk
3
2 dochters, 4 en  2 jaar

Jolanda
32
22 februari
2
3
2dochters, 7jr en 8 mnd

Debby
38
24 februari    
6 na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
27 febr

3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
5 maart?
2
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Christine2009
36
8 maart
1
3
dochter 8jr, zoon 6jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Grazygirl
29
5-9 maart
5
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
21 maart
1
3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
16 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Edith
38
25 oktober
2 dochters, 3 en 5
23 maart

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Edith: wat fijn dat het niet doorzet!! Ik ben ook heeeel hard aan het duimen hoor!!!!!
Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je aan het stressen bent! hahaha
Dat is toch heel normaal!
We zijn hier allemaal voor onze derde bezig, dus iedereen weet denk ik wel hoe onzeker en bang een zwangerschap je kan maken! (en de tijd ervoor...)

Loes: spannend voor jou zeg. Bijna je NOD. Ik zal ook voor jou duimen, ok? Als Edith dat goed vindt....

Greet: bah wat een vervelend bericht zeg van je schoonzus! Ik kan me voorstellen dat je zelf dan ook een rotgevoel krijgt....
Hopen dat jullie toch binnenkort allebei zwanger zullen zijn.

Hier is verder niet veel nieuws. Buiten het feit dat ik opeens zo een gevoel heb dat het wel eens heel lang kan gaan duren dit keer voordat we zwanger zijn. Die gevoelens zijn natuurlijk nergens op gebaseerd! Zie je wel Edith. Jij bent niet de enige die stresst! En dan ben ik nog niet eens zwanger!!!!

Wij hebben lekker vakantie. Dus we doen veel leuke dingen met de kinderen. Gisteren naar de kinderboerderij geweest en vandaag lekker een hele dag gaan zwemmen!!!!   Het zorgt ervoor dat je gedachten even ergens anders zijn e'n de kinderen zijn zo moe.....liggen al lekker vroeg in bed!!!!! Voor ons weer fijn! hahaha

ZO, ik ga weer verder met duimen!!!!

Groetjes Estelle

quote: Edith38 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2009 22:00:03'));

@crazy: dankjewel. dat is inderdaad een opsteker!
Ik heb nooit een druppel bloed verloren tijdens mijn vorige zwangerschappen, dus vandaar mijn stress. Maar goed, dit keer heb ik ook een innestelingsbloeding gehad en daarvoor ook nooit. Deze zwangerschap is toch anders.
Wordt het vast en zeker nu een jongen, haha!
Ik ga er maar vanuit dat het allemaal goed zal gaan, anders loop ik maar te somberen, bah...

Ik heb bij beide zwangerschappen wat bloedverlies gehad. Zolang je er geen buikpijn bij hebt, zou ik me niet teveel zorgen maken als ik jou was.
Het gaat vast goed komen!

Edith, ik zal voor je duimen meid. Ik denk ook dat er écht niks over te zeggen of lezen valt (ik zeg lezen, omdat ik zelf bij een miskraam me helemaal gek las op internet om bevestiging te zoeken dat het ook goed kon zijn..). Het is meestal gewoon onschuldig, zeker als er geen krampen bij komen. Ik had trouwens wel echt helderrood bloed en ook wat lichte mesntruatiekrampen. Ik wíst dat het niet oke was. Soms zegt dat ook al wel wat.
En inderdaad, pas bij een week of 6 wijst de echo wat zinnigs uit..

Greet, wat fijn dat de je steeds zo snel zwanger wordt! Ik heb er ook best over nagedacht dat als het de volgende raak gaat zijn het eind nov/begin dec gaat worden. Maar ja, hier worden geen rondes verspilt, haha!

Mickey welkom!

Loes, voel je al wat??

Estelle, positieve fibes he!!!! Het kan zomaar opeens toch gaan gebeuren.... Maar ik snap je gevoel, ik heb dat ook. Dat ik het soms heel zwart zie.. wat als ik over een half jaar nog niet... Hoe lang gaan we proberen...

Hier is NOD weer over en leven we weer langzaam naar de klusdagen toe. Eigenlijk is die NOD week de enige week zonder stress, haha. Nee, ik wil geen stress dit keer. Ga echt proberen er wat luchtiger mee om te gaan nu. Voor de romantiek ook wat beter.....

Lieve meiden.
Hier alles goed. Vandaag een broek aan die al niet meer lekker zit. Kan ik me nog herinneren van de vorige keren. je buik groeit nog niet, maar je zit wel steeds te prutsen aan je broek omdat die niet lekker zit.
Enige zw klacht: moeoeoeoeoeoeoeoe!!!
Pfff.
@Lies,
hoe is het met jou dan? Niet te beroerd aan het worden? ikhoop het...
@Dreamer, zet het om met de romantiek!!! Het moet ook wel leuk blijven, niet dan

Terug
Bovenaan