Derde kindje????

hoi, even snel tussen door ik heb niet veel tijd ik wou even zeggen dat ik weer ongesteld ben geworden en we door gaan naar ronde 6 alweer

binnenkort laat ik wat meer van me horen

doei

@Debbie
Ik lees dat ji clomid slikt. Mag ik vragen of jij bij de eerste 2 kinderen ook in de MMM bent zwanger geraakt? Of wil het alleen deze keer niet zo lukken?

Ik vraag dit, omdat wij nu ruim 1,5 jaar bezig zijn voor nr 3 en ik (vooral na de jongste, maar eigenlijk altijd al wel) een onregelmatige cyclus heb.
Het eerste jaar dat we bezig waren ben ik maar 4x ongesteld geweest, waaronder 1x door een kuur primolut. Sindsdien een cyclus tussen de 4-6 weken. Wel iets regelmatiger dus. Heb veel en vaak ovulatietesten gedaan, maar nog nooit een positieve test in mijn handen gehad. Ik twijfel dus erg aan mijn eisprong, of juist het gebrek aan een eisprong.
Nu net een vroege miskraam gehad helaas. Dus nu zeker een eisprong gehad En toen we voor de oudste bij de huisarts waren, vertelde hij een brief gekregen te hebben van de verloskundige en vroeg hij naar mijn cyclus. Nog steeds niet goed tot de zwangerschap dus.
Nu heeft hij aangegeven nog 3 maanden zelf te proberen en anders misschien ook aan de clomid. Maar dat zal de gyn uiteindelijk wel eerst moeten bekijken neem ik aan.

Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn! Dat hoop ik natuurlijk voor ons allemaal.

Groetjes Suus

Ik schreef gister nog dat mijn rd waren doorgebroken. Maar ik heb nu iets heel raars. Het is gestopt?!?!? Ik had zondagavond een heel klein beetje en maandagmorgen, ging het door. Precies zoals ik verwacht had. Maar maandagmiddag had ik niks meer, ook niet een heel klein beetje. En tot op heden heb ik nog niks weer gehad.

Nu denk ik niet dat ik zwanger ben, want ik voel me ook echt wel ongesteld; krampjes, chagrijnig enzo. Maar ik heb dit nog nooit gehad.
Een van jullie wel eens?

groetjes
greet

@loes
wat balen zeg.

@greet
o wat spannend!!!
was dit ook je eerste echte ronde?
misschien ben je dan toch wel zwanger!
alleen een test geeft je duidelijkheid.
hier zijn nog steeds geen rds te bekennen.
zit wel al de hele avond in de chocolade eitjes te eten dus misschien ga ik toch gewoon ongesteld worden, (en anders een paar ons aankomen hihi)
hou ons op de hoogte he ik duim voor je.

groetjes wendy

Ik twijfelde even of ik het zou melden. Ik denk dat het hier toch misgaat...
Vanochtend krampen en flink bloedverlies gehad, als een forse menstruatie.
Hele dag krampen gehad, maar eind van de middag is het bloeden wat minder.
Nog wel wat kramperig gevoel nu. Gebeurde natuurlijk net op mijn werk, waar ik niet weg kon. Heb maar gewoon doorgewerkt. Ik dacht zolang het bloeden niet te heftig wordt of ik teveel pijn krijg, dan is het wel goede afleiding.
Nog wel tussendoor de verloskundige gebeld. als het bloeden meerdere dagen aanhoudt, gaan we ervan uit dat het een miskraam is. Anders kunnen we volgende week een echo doen. Hartactie is pas goed zichbaar in week 7, blijkt. Nu ben ik 6 wk en 2 dgn. Dan loop ik het risico dat je wel iets ziet, maar nog geen hartactie en dus niet weet of het mis is of dat je te vroeg een echo doet.
Er is dus nog een minikansje, als het bloeden nu stopt.
maar goed, ik ga er al een beetje van uit dat ik toch een miskraam heb. Vooral omdat ik zo weinig zw klachten had.
Blijf wel bij jullie meekletsen, want we gaan nog steeds voor een 3e hoor!!

Ga zo lekker vroeg naar bed, ben bekaf van deze dag....

Oh Edith, wat erg zeg......
pffff, eerst zo gelukkig dat het al zo snel raak was en dan wordt je nu keihard van die roze wolk afgegooid.

Het klinkt inderdaad niet al te best, maar als de verloskundige zegt dat er misschien nog hoop is......
Je hoort vaker van bloedingen tijdens de zwangerschap, waarbij toch alles in orde is.
Maar flinke krampen erbij.....
Balen dat je nu een week moet wachten voordat je echt zekerheid hebt.
Ik hoop echt dat het toch nog meevalt.....

Estelle

@ Edith:

On nee, ik lees je berichtje net. Ik hoop heel erg dat het bloeden en de krampen weggaan bij je!!!!
Helaas was dat bij bij niet zo 2 weken gelden, maar ik hoop echt van ganzer harte dat het bij jou wel goed mag blijven gaan!
De VK was toen bij mij ook nog vol goede moed, maar ik voelde zelf wel aan dat het niet goed zat, ondanks alle zwangerschaps klachtjes.
Ik hoop maar dat jouw voorgevoel niet klopt!
Sterkte in ieder geval!

Liefs Suus

Edith nee he wat erg!!! Ik hoop dat het bloeden stopt maar ik begrijp dat je zelf het vertrouwen een beetje kwijt bent want dat zou ik ook hebben.
Jeetje zo snel raak en dan dit! Ik hoop echt dat hte bloeden stopt ik las net nog een verhaal van iemand met hetzelfde verhaal als jij en zelfs stolsels verloor en die zag op de echo toch een levend wezentje!
Ik duim voor je!
Liefs
Lies

Terug
Bovenaan