Derde kindje????

Hier een lekkere ochtend gehad, met een heerlijke wandeling.

Wat die romatiek betreft. Ik weet nog vna een vriendin die heel moeilijk zwanger kon worden dat ik haar een flesje massage-olie had gegeven voor de romantiek. We hebben er allebei ontzettend om moeten lachen, maar ze vond het nog wel nuttig ook.
Het heeft alleen niet het gewenste effect gehad, maar gelukkig doet de medische wetenschap soms ook wondertjes en heeft ze nu ook 2 gezonde kids, en wil ze ook een derde.

Hier nog een paar dagen voor mijn nod, maar ik verwacht er niks van.

groejtes
greet

Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd. Ik vind dit wel een vruchtbaar clubje hoor! Er zullen er vast heel veel volgen.

@edith ik ben ook erg moe en heb geen eetlust. Mijn maag draait om als ik niet eet dus ik moet de hele dag kleine beetjes eten dan blijft het stabiel. Maar zodra ik te lang niet eet draait mijn buik en moet ik gaan eten. Echt misselijk ben ik niet het is meer een weeig gevoel wat ik weg moet eten. Ik heb nu ook wel een beetje zere borsten dat had ik eigenlijk nooit bij mijn andere zwangerschappen.   Nou ja we zulllen wel zien over anderhalve week de echo dan weet ik echt meer.

Hoe gaat het nu met jou?

Edith, die vermoeidhied is intens he? Ik weet dat nog zo goed. Echt zo'n vermoeidheid waar je wel aan toe móet geven. Doen ook he! Er gebeurt een hoop met dat kleintje die eerste paar maanden!

Ja, ik ga zeker de romantiek in de gaten houden. Voor manlief ook heel belangrijk. Ik heb besloten (als ik het volhoud) om geen ovu test te gebruiken deze week, maar gewoon om de dag te klussen. Maar eens kijken hoe we ons daar bij voelen in plaats van een week onthouding en dan 3 dagen achter elkaar.....

goedenavond allemaal.

vandaag was mijn eventuele nod (1 ronde)
en ben nog niet ongesteld.
ik heb gisteren al wel een test gedaan maar deze was helaas negatief.
het kan zijn dat ik te vroeg heb getest want toen ik nog geen spiraaltje had was mijn cyclus meestal 36 dagen.
tijdens het spiraaltje werd ik ook gewoon ongesteld maar hoe veel tijd daar tussen zat heb ik nooit bij gehouden.
ook kan ik 1 deze dagen gewoon ongesteld worden dus kan nu niet veel anders dan afwachten.
maar oei wat is dat moeilijk.
wij zijn vandaag 3 jaar getrouwd en morgen wordt mn zoontje 1 jaar moet me echt inhouden om niet weer te gaan testen want de kans is heel klein dat ik een positieve test in mn handen krijg.

ik ga nu lekker een kop thee zetten en bij mn man op de bank hangen filmpje kijken .
ps net als vorig jaar want toen durfde mijn man niet met me uit eten te gaan omdat hij bang was dat het ieder moment kon bevallen (8 dagen overtijd)
de volgende dag ben ik om 20.10 uur bevallen van onze jongste zoontje.
toch wel apart als je dan na gaat hoe je er vorig jaar bij zat.
toen wou ik graag van mijn dikke buik af en nu wil er juist een hebben.
vrouwen zucht zal mn man zeggen hihihih

nou een fijne avond allemaal.
liefs wendy

Greet en Wendy: spannend hoor bijna NOD
Nou Wendy, het kan best zijn dat je gewoon te vroeg getest hebt. Zolang je niet ongesteld bent.....

Dreamer: ik denk dat ik de volgende ronde ook geen ovulatietesten ga gebruiken. Je raakt er zo op gefocust!
Maar ja, dat zeg ik nu. Ik weet het nog niet. Ik wil gewoon graag dat het snel raak is. Pffff ben zooo ongeduldig!

Vandaag mijn schoonmoeder op bezoek gehad. Ging het gesprek over een kennis die moment kan bevallen van haar derde kindje. Gaf ze even haar ongezouten mening over het krijgen van een derde kindje.....
Belachelijk, dat mensen drie kinderen willen. Wat kost dat wel niet allemaal. Die mensen denken niet goed na.
Ik durfde mijn man niet aan te kijken. Werd er al helemaal nerveus van.
Bah, nu heb ik weer zo een rotgevoel. Ik ben nu al op van de zenuwen als ik alleen al eraan denk dat ik haar straks moet vertellen dat ik zwanger ben....terwijl het nog niet eens zover is!!!!!
Ik krijg bij haar dan meteen zo een gevoel alsof we iets heel slechts doen ofzo!!!!

Nou ja, zolang ik nog geen positieve zwangerschapstest in handen heb, probeer ik me maar psychisch voor te bereiden op dat soort vervelende opmerkingen. Zij zal wel niet de enige zijn. Het probleem ligt waarschijnlijk bij mij.....ik ben  er gewoon veel te gevoelig voor, wat mensen allemaal denken.....

Zo,zover het klaaguurtje weer.  Morgen weer werken. Kruip maar eens lekker onder de wol!

Groetjes Estelle

hoi hoi,

Ik had zaterdag feest van mijn schoonmoeder en dacht; 'trek mijn mooie strakke jurkje aan'. Ik had al zo'n gevoel dat ik iets aan mezelf zag. Dus ik naar beneden en manlief zei; 'nou als je nog even stil wilt houden dat je zwanger bent dan doe dat jurkje maar snel uit, haha'. Echt niet te geloven er begint al een klein buikje te komen. Ik snap er niks van, na 6 weken. Kan dat komen omdat er al 2 voor zijn gegaan??

Ook mijn maag is van streek, winderig en zere borsten maar verder alles oke!
Voor de niet-zwangeren en de naderende NOD's: good luck! Ik leeft met jullie mee!

Groetjes Joyce

hoi hoi,

Ik had zaterdag feest van mijn schoonmoeder en dacht; 'trek mijn mooie strakke jurkje aan'. Ik had al zo'n gevoel dat ik iets aan mezelf zag. Dus ik naar beneden en manlief zei; 'nou als je nog even stil wilt houden dat je zwanger bent dan doe dat jurkje maar snel uit, haha'. Echt niet te geloven er begint al een klein buikje te komen. Ik snap er niks van, na 6 weken. Kan dat komen omdat er al 2 voor zijn gegaan??

Ook mijn maag is van streek, winderig en zere borsten maar verder alles oke!
Voor de niet-zwangeren en de naderende NOD's: good luck! Ik leeft met jullie mee!

Groetjes Joyce

@ Estelle,
Wat een gedoe toch. Waarom laten sommige mensen een ander neit gewoon in hun waarde. Maar goed.

@Joossie: wel een geinige manier om het te vertellen met zo'n strak jurkje, toch?

Hier wilde ik alleen maar even melden dat de rode duiveltjes me inderdaad weer gevonden hebben. Nou ja, dat had ik ook al verwacht. Met frisse moed naar de volgende ronde, haha.

Groetjes
greet

Terug
Bovenaan