Derde kindje????

He Edith,
kl"te zeg, die bloedingen.
Maar zolang er nog iets van hoop is..? hou dat vast.
Wanneer moet je naar de vk? of echo?
Zal voor je duimen.
Gr. Janien

Hai,
K..t zeg edith, heb dus ook hetzelfde meegemaakt. Ik voelde zelf dat het mis was terwijl iedereen nog positief was maar je weet het zelf het beste. Ik leef erg met je mee en duim hard voor je.

Suus: ik heb bij mijn eerste 2 kinderen geen problemen gehad ( 2e en 6e poging zwanger). Nu ben ik wat ouder en heb endometriose (verklevingen, niet veel gelukkig en ook zelf geen last van) en miin mannetje heeft een hersteloperatie gehad en het is bij hem dus ietwat verminderd van kwaliteit maar niet erg negatief omdat ik al zwanger van hem ben geweest, Nu dus voor IUI en daarvoor moest ik dus clomid slikken. Gister na gyn geweest, was nog wel wat vroeg maar er zaten al eitjes. De grootste was 11mm, vrijdag moet ik terug voor een nieuwe echo. Als de eitjes zo'n 18 mm zijn dan moet ik Pregnyl spuiten en dan binnen 36 uur vind de inseminatie plaats. We wachten geduldig af.  
Wendy: hoe is het met jou, spannend hoor.
Gr. Debby

@ Debby

Ok, dus bij de eerste 2 ook geen problemen gehad. Raar he, dat het nu dan wel problemen geeft.
Dus jij hebt ook al een miskraam achter de rug. Wat ontzettend balen zeg!
Nu maar hopen dat de IUI snel mag plaatsvinden en dat je daar dan maar zwanger van mag raken!
Heel veel succes alvast! Is dit je eerste IUI poging?
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik ben inmiddels 35 en daarom wil de huisarts ons over 3 maandjes nu doorsturen als het niet zelf meer wil lukken voor die tijd. Wel fijn dat dat vast staat.
Ik zit dus nog niet in de medische molen en ik hoop ook van harte dat het niet nodig blijkt te zijn.

@Edith. Och meid, dat klinkt niet goed. Ik ben bang dat je gevoel de beste voorspeller is. Wat een teleurstelling. Nou sterkte meid. Ik duim voor het kleine kansje dat het toch nog goed komt.

Hier nog steeds geen ongi. Ook vanochtend nog niks, alleen daarnet een heel klein piezelbeetje bruin. We hebben vanochtend een test gedaan, maar die was zoals verwacht negatief. Ik vind dit zo raar. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Gister voelde ik me nog ongi, maar vandaag voel ik me gewoon. Niks eigenlijk. Geen krampjes, normaal humeur, geen zwangerschapsverschijnselen. Een soort niemandsland.

Groetjes
greet

@edith
meid wat ontzettend ballen zeg.
kan me voorstellen dat je je heel erg k*t voeld.
ik zal voor je duimen dat het toch allemaal mee mag vallen.

liefs wendy

@greet
jeetje dat is idd wel heel vreemd.
en dan die negatieve test ik zou het over een week nog een test doen en is die ook negatief kun je altijd langs de ha en even bloedprikken.
die onzekerehid is ook niks grgrgrgr.
hou ons op de hoogte he.

hier zij   de rd nog steeds niet geariveert
verder heb ik ook geen rd klachten of zw kwaaltjes
(behalve dat ik de hele dag trek heb en me s ochtends een ongeluk zweet (raar)
ik ga zondag weer testen als de rd weg blijven van de week, al duurt dat nog best lang naar mijn idee

groetjes wendy

@edith
meid wat ontzettend ballen zeg.
kan me voorstellen dat je je heel erg k*t voeld.
ik zal voor je duimen dat het toch allemaal mee mag vallen.

liefs wendy

@greet
jeetje dat is idd wel heel vreemd.
en dan die negatieve test ik zou het over een week nog een test doen en is die ook negatief kun je altijd langs de ha en even bloedprikken.
die onzekerehid is ook niks grgrgrgr.
hou ons op de hoogte he.

hier zij   de rd nog steeds niet geariveert
verder heb ik ook geen rd klachten of zw kwaaltjes
(behalve dat ik de hele dag trek heb en me s ochtends een ongeluk zweet (raar)
ik ga zondag weer testen als de rd weg blijven van de week, al duurt dat nog best lang naar mijn idee

groetjes wendy

@Edith jemig meid ik hoop dat het bloeden is gestopt en dat je (jullie) snel weten waar jullie aan toe zijn, want deze onzekerheid helpt ook niet mee.. Ik denk aan je!!!!

@Wendy nou voor jouw is dit ook allemaal onzeker zeg... en kan je trouwens wachten om zondag pas weer te gaan testen???? hoop voor je dat je een dikke 2e streep heb..

@Greet Ja wat moet je daar nou van denken is ook weer zo tegenstrijdig en heb je geen andere gevoellige punten of rare dingen waaraan je zou kunnen denken dat je misschien wel zwanger bent????

@Janien meid hoe was het bij de v.k(of moet je nog).... ben super nieuwsgierig en wanneer wisten jullie bij de eerste zwangerschap dat het er 2 zouden worden????

@Loes BAH   ik hoop dat ze bij de volgende ronde uit je buurt blijven voor 9 mnd

Hier nog steeds gespannen (.)(.) en best wel emotioneel(misschien omdat ik me goed voel nu ik al bijna 6 kilo kwijt ben) maar nog wel steeds onzeker... gek he durf ook weer geen test te doen, misschien toch bang dat het  waarschijnlijk weer zo lang kan gaan duren(voor de 2e hebben we er bijna 3 jaar over moeten doen en de 1e zat er  zonder dat ik het wist)Mannetje is onverwachts thuis gekomen vd week maar gaat helaas morgen of het weekend weer weg.....  Maarja we zien wel weer waar het schip strand....

Meiden die hun nod verwachten ik hoop dat en duim dat ze NIET komen

Dikke knuf Jo

Terug
Bovenaan