Derde kindje????

Hallo Meiden,

Jemig een weekje niet gekeken en er is al weer een zwangere"' Gefeliciteerd Joyce"
Het is hier zeker een vruchtbaar clubje nou meiden die nog niet zwanger zijn hou moed.

@Edith he meid kan me voorstellen dat je geschrokken bent hoe staat het er nu voor?
Het is altijd schrikken als je zoiets heb en de pest is als je nog zo pril ben je weinig kan doen maar ik kon mezelf altijd helemaal gek maken....Ik hoop dat het allemaal goed gaat  met je....

@Mickey hoi meid welkom hier en ik hoop dat je ronde 10 niet in hoef ben je al iets wijzer??

@Esther nou lekker hoor zo'n schoonmoeder hoop  dat jullie gauw zwanger zijn en dat jullie dat heerlijk vol trots kunnen gaan vertellen...Ik duim voor je nog 8 daagjes!!!!!!!

@Loes,Kanellie,Greet,Cristine2009 en Grazygirl nog even spannend voor jullie....
 Ik hoop het van harte.................

Euro Disney was geweldig we hebben super mooi weer gehad(gelukkig geen regen) af en toe zon maar later op de dag werd het wel wat kouder.... de kids hebben ook heerlijk genoten nou daar doe je het toch voor....
Toaske en Bastiaan Ragas waren dr ook maar zonder de 2 kleintjes.. Ik zei nog tegen me vriendin ik zou me heel raar voelen om zonder onze meiden op stap te gaan of in elk geval de kleinste dan.... maarja dat komt vanzelf wel weer nu nog geen behoefte aan..
Ik  had  maandag nog geen rooie duiveltjes gezien en s'avonds hield ik het niet meer en heb een apotheek opgezocht en toch maar een test gekocht, eenmaal in het hotel stormde ik gelijk de badkamer in er  was een heeeeeeeel licht streepje te zien maar trok er geen conclusies uit maar me vriendin zei ik zie het ook hoor....
Ik had wel een gek gevoel van zou het dan toch  zo zijn????? maar ik zei ik wacht het af en als ik het vd week nog niet ben doe ik nog een test ,maar helaas dinsdagmiddag werd ik  ongesteld en het rare is ik ben het nu nog een beetje en heb hele gevoellige borsten en met  sommige geurtjes word ik gewoon misselijk... Ik weet het klinkt erg vaag maar normaal ben ik maar 3 dagen ongesteld..(met onze 1e was ik ook 2 maanden  gewoon normaal ongesteld geweest zonder dat ik wist dat ik zwanger was)Maar  durf toch niet te testen heb eigenlijk zoiets van nee joh jolan maak je niet gek  je bent ongesteld en  op naar de volgende keer....

Groetjes Jolanda    

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
10 maart??
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
20 maart
4 na mk
3
2 dochters, 4 en  2 jaar

Jolanda
32
22 februari
2
3
2dochters, 7jr en 8 mnd

Debby
38
24 februari    
6 na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
27 febr

3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Christine2009
36
8 maart
1
3
dochter 8jr, zoon 6jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Grazygirl
29
5-9 maart
5
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
21 maart
1
3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
16 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Edith
38
25 oktober
2 dochters, 3 en 5
23 maart

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Ik heb het lijstje er maar weer even bijgezet. Ik verwacht mijn nod nu op 10 april.

@Jolanda: dat klintk alsof je heerlijk weg geweest bent. Wel vaag he, zo'n streepje maar toch ongesteld worden. Misschien een hele vroege miskraam, waardoor je wel een streepje had, maar nu toch lang ongi bent? Wat denk je, zou het nog kunnen?

groetjes
greet

Hallo allemaal!

Jolanda: Hey dat zou toch wel geweldig zijn zeg, zwanger zijn terwijl je zo weinig kon klussen en manlief nu ook nog zo lang moet missen. Het is je wel echt gegund hoor!
Ik zal (alweer) voor je duimen dat het toch raak is!
En ja, als je zelf zelgt dat je bij de eerste ook eerst ongesteld bent geweest en toch hewoon zwanger....je hoort het wel meer.

Maar het kan idd ook de andere kant op. Zoals Greet al zei. Het kan ook zijn dat je een hele vroege miskraam hebt en daardoor wat heftiger ongesteld bent. Misschien over een weekje nog eens testen????

Joosie: hahahaha, idd een originele manier om te vertellen dat je zwanger bent.
6 weken een buikje is wel heel vroeg. Ik was bij mijn tweede ook veel sneller dik dan bij de eerste. Bij mijn dochter kon ik tot 16 weken nog wel gewone broeken aan.
Bij mijn zoon moest ik bij 11 weken echt aan de positiekleren gaan geloven! Terwijl toen nog niemand wist dat ik zwanger was!
Ik kan me voorstellen dat het bij een derde nog sneller gaat!
Het is natuurlijk ook bij iedere persoon anders. Een vriendin van mij kon tot 8 maanden gewone kleren aan. Pas de laatste maand kreeg zij een klein buikje.
Heb je toch maar iets wijders aangetrokken???

Zo, ik plof eens lekker op de bank!

Tot gauw!

Jolanda succes!

Wendy, weet jij al meer?

Estelle

Wendy,
ik snap nu pas waarom je nog niks hebt laten horen....

Proficiat met je kleine knulletje!
Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad?
Bij de eerste verjaardag komen altijd een heleboel herinneringen naar boven. Het is alsof je in je hoofd de bevalling weer eventjes dunnetjes overdoet.
Ik vind het altijd een dag met tweestrijdige gevoelens....

Waarschijnlijk heb je vandaag wel genoeg afleiding gehad.
Ik hoop voor je dat je wel degelijk zwanger bent. Dat zou toch wel heel fijn nieuws zijn om het eerste jaar van je zoontje mee af te ronden, toch?

Groetjes Estelle

Wendy, wat spannend. Ik zal voor je duimen dat je gewoon te vroeg hebt getest! Wat zou dat het cirkeltje mooi rond maken he, precies een jar later.

Estelle, laat je niet op de kast jagen he door dat soort opmerkingen. Mensen denken nou eenmaal niet na voordat ze dingen zeggen. Vertrouw op jezelf en je eigen goede gevoel bij een derde. Dat kindje boft juist dat hij straks (hopelijk snel) in zo'n gewenste omgeving mag gaan opgroeien!

Joyce, ik herken je verhaal helemaal niet, haha! Hier bij de eerste zwangerschap rond 12-14 weken een eerste buikje en bij de tweede pas na 20 weken! Ik vond dat zó jammer, want die buik hoort nou eenmaal te tonen als je dan eenmaal zwanger bent! Uiteindelijk gewoon 16 kilo aangekomen en tonnetje rond, maar wel pas laat.

Jolanda, wat een verhaal! Ik ben zeer benieuwd. Hoe zit dat dan? Ongesteld en toch zwanger, nooit gehoord!

Greet, dat is weer balen.... Je gevoel zegt het vaak al he?

Ik zit nu weer tegen de klusdagen aan (de betere dagen van de maand, haha), maar zie nu al weer op tegen de komende twee weken van afwachten die daar weer op gaan volgen... Ik voel me dan zó onzeker en (uiteindelijk) verdrietig. Ik wil dat niet, ik wil genieten van mijn lieve man en twee kids. Ik hoop zo dat ik het wat meer de vrije loop kan laten. Het is een zegen dat manlief ook voor de derde wil gaan en dat we deze kans krijgen. Ik wil daar van genieten en gewoon hopen dat het ons ergens gegund gaat zijn.

@Joyce,ik herken het wel hoor. Mijn broeken zitten ook al niet meer zo prettig. Bij de 2e was ik ook zo snel dik. Nu draag ik ook naar voren, zoals ze noemen. Ik voel me ook wat opgeblazen, dus dat zal ook wel meespelen.
verder hier alles lekker rustig. (te) veel moeten werken afgelopen week, dus bekaf. Maar supergelukkig. lekkerrrrrr, die hormonen, hahahaha!!!
@Jolanda: wat spannend en bizar! Streep is streep, maar RD"s klinkt toch ook vrij definitief...Tja, nog een keer testen kan natuurlijk, maar dat moet je geloof ik ook niet te snel doen. Mocht het toch een heel vroege miskraam zijn, dan duurt het toch even voor het hcg uit je lichaam is? Ik duim voor je dat het toch raak is! Dat zou echt super zijn.
@greet: balen van de RD's, succes in de volgende ronde.
@Wendy, weet je al meer?????

Wat een gezellig groepje toch zo...

@Lies: hoe is het met je? niet te misselijk? Ik ben (jippie) helemaal niet misselijk!! Wat een mazzel....

hai allemaal,

mijn computer doet raar, krijg internet niet meer opgestart vandaar ik nu ff niets heb laten   horen. Ik heb nu de laptop van mijn zoon geleend want je mis zo veel verhalen als je een poosje niet meeleest.
Allereerst iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap. Inderdaad een vruchtbare topic hier, hopelijk ook voor de nietzwangere onder ons, dat het maar snel raak zal zijn. Vanmiddag moet ik naar de gyn voor een follikelecho. Ze gaan dan naar de grote van de eitjes kijken, spannend allemaal. Heb 5 dagen lang Clomid geslikt. Zodra ik weet wanneer mijn volgende nod is zal ik het lijstje aanpassen.Ik weet niet of dat nu hetzelfde is als bij de gewone cyclus zonder medicijnen.
Ik was bij mijn laatste zwangerschap ook snel dik, moest bij 5 weken al zwangersschapsbroeken aan, helaas toch bij ruim 8 weken misgegaan.
Mocht ik nog zwanger raken heb ik geen problemen met ruimte in de auto. Mijn mannen zijn al wat ouder dus van 3 autozitjes is bij mij geen sprake. Ook qua huisruimte niet. Over een half jaar gaan we verhuizen naar een nieuw ruimer huis dus dan plek genoeg. Maar eerst nog maar eens mijn oude huis verkopen in deze crisistijd.
Heidy: hoe was de reactie bij jullie toen jullie (zeker je man ) op latere leeftijd nog kinderen wilde. Bij ons verschillend maar gelukkig over het algemeen wel positief.
Nou, voor iedereen die hun noddag binnenkort hebben, ik duim weer voor jullie.
gr. Debby

goedemorgen allemaal.

ik ben nog steeds niet ongesteld dus dacht vanochtend laat ik er nog maar is een test tegen aan doen en ook deze was negatief.
ik dus niks anders doen dan afwachten
normaal ben ik voordat ik ongesteld moet worden erg prikkelbaar en heb een hele dag hoofdpijn.
dit had ik dus vorige week maar tot op heden nog geen rd te bekennen.
dus wacht nu maar af en als de rd s weg blijven test ik van het weekeind maar weer.

@ estelle
de verjaardag was idd erg gezellig en druk en er was dus afleiding genoeg.
ik moest ook even slikken toen het gisteren 20.10 was, het moment dat hij geboren was, was toen precies een jaar geleden en dat blijft toch een heel bijzonder moment vind ik.
steeds als ik op de klok keek dacht ik terug aan vorig jaar dat is echt zo dubbel
(had ik ook bij de eerst toen hij 1 jaar werd)

@greet
jammer dat de rd zijn doorgebroken maar beter dan maar iets eerder dan dat je er moet gaan zitten wachten want die onzekerheid rgrgrgrgrgrgr
ik zal voor je duimen deze ronde
ga nu de jongste uit bed halen die ligt heerlijk in bed te zingen hihi

Terug
Bovenaan