Derde kindje????

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));  

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
10 maart??
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
20 maart
4 na mk
3
2 dochters, 4 en  2 jaar

Jolanda
32
25? maart
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 10 mnd

Debby
38
24 februari    
6 na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
27 febr

3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Christine2009
36
8 maart
1
3
dochter 8jr, zoon 6jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Grazygirl
29
5-9 maart
5
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
21 maart
1
3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith
38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
12 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

@dreamer nog even een reactie terug van vd week
Ik was in maart 2001(toen net terug van vakantie uit Aruba met een vriendin) ongesteld en in april hadden we een begrafenis in Schotland van mijn (toen nog vriendje) man zijn opa en ik zeg je de begrafenissen gaan er daar heel anders aan toe..
Dat gaat met z'n alle naar de stamkroeg van de overledene en zuipen maar.....
En was daar toen ongesteld geworden   niks aan het handje voor mijn gevoel en ging lekker door met  want ik was aan de pil en ik liep niet met de gedachten om zwanger te worden kon mijn mannetje net een een half jaar..

Maar toen ik in mei weer ongesteld werd en ook buikgriepje kreeg  voelde ik me toch  niet anders dan een normale menstruatie maar toen ik weer ging werken was ik steeds misselijk en nog niet aan een zwangerschap denken en ging die week erop ineens een test kopen en die was positief(op me werk gedaan) schrok me rot en belde me mannetje op (die was ziek thuis) met de mededeling dat ik zwanger was en hij zei ohhh ik ga even me zus bellen haha..
Eenmaal bij de huisarts die me ging onderzoeken zei doodleuk ik denkdat je verder ben dan je denkt... hmmm ohhh en toen bleek ik al meer dan 9 wk te zijn...

En nu is onze meid pas 7 geworden...

groetjes jolan

Zo, ik heb mezelf maar uit het lijstje zwangeren gehaald. Gisteren veel buikkrampen en fors bloedverlies gehad. Vandaag zet het door. Zeurende buikpijn en "gewoon" ongesteld. Beroerd geslapen vannacht. Toch wel bang voor veel pijn of veel bloedverlies. Om de haverklap wakker. En natuurlijk verdrietig. Maar eigenlijk klopt dit allemaal wel bij het gevoel dat ik had. Weinig zw kwalen. Ik weet gewoon dat het mis is. Met de vk gesproken. Eventueel kan volgende week een echo. Dan zou hartactie zichtbaar zijn bij 7 wkn. Maar eigenlijk heb ik daar helmaal geen zin in . Debby, jij zei het ook al, je voelt gewoon dat het mis is.
Ik heb ook wel een bepaalde gelatenheid over me. Deze dingen gebeuren helaas, en het is natuurlijk erg verdrietig, maar ik verander er verder niets aan.
Debby of Suusie, weten jullie hoelang het duurt voor het hcg uit mijn lichaam is? Ik wil eigenlijk over een week of zo een zw test doen om zeker te weten dat het over is. Anders die ik straks een test en dan weet ik niet of ik nog zwanger ben of alweer zwanger ben.
Ik blijf positief denken en we gaan gewoon voor een derde hoor!!!
Heeel erg bedankt voor jullie lieve woorden, dat helpt erg...

Dikke kus,
edith

Edith we hebben tegelijk een bericht geplaatst en ik zie dat je jezelf van de lijst heb gehaald is dat omdat het heeft doorgezet of dat je het niet meer zeker weet???

Ik wens je heel veel sucses en sterkte de komende tijd voorals het mis is gegaan..

Groetjes Jolanda

hallo,
wij hebben ook besloten om voor een derde kindje te gaan.
we hebben 2 kinderen van 9 en 6 jaar.
ik ben zelf 28 jaar.
spannend allemaal wanneer het gaat lukken natuurlijk..

gr

@Edith;
Zo te zien waren wij ongeveer even ver toen het misging. En idd je 'weet' het zelf eigenlijk al wel he! Wat verdrietig voor je meid! Heel veel sterkte in ieder geval!
Bij mij is meteen de volgende dag het vruchtje af gekomen. Ik had even heel veel pijn en toen verloor ik 2 grotere stolsels. Daarna heel wisselend bloedverlies gehad, maar wel meer dan een normale menstruatie. Het duurde wel even lang als een menstruatie. Na 1 week heb ik een digitale test gedaan, omdat ik geen 'vaag' streepje wilde zien, maar gewoon zwanger of niet zwanger.
Het hcg was al ver uit mijn lichaam want er stond niet zwanger. Op het stickje nog wel een duidelijk 'vaag' lijntje te zien, maar niet meer genoeg om de test positief te maken. Ik heb afgelopen maandag een echo gehad. Niet om naar een hartactie te zoeken, maar om te kijken of mijn buik goed schoon was.
Dat was gelukkig zo, dus nu kunnen we ook echt weer verder. Achteraf erg fijn dat ik die echo heb gehad. Zou je dus toch adviseren wel te gaan. Hoe moeilijk dat ook even is. Weet je wel waar je aan toe bent. Was bij mij dus wel 1,5 week later.

Meisje, geef jezelf even de tijd om dit te verwerken! Heel veel sterkte! Ik hoop dat je veel steun aan je man hebt! En aan je kindjes.

Liefs Suus

Terug
Bovenaan