Derde kindje????

@Edith. Toen ik mijn mk had, was ik ongeveer 6 weken. Toen ik zelf testte was ik rond de 4,5 weken en was er een duidelijke, maar niet hele vette streep. Toen iemand van moeders voor moeders kwam en  ook nog eens testte was de tweede streep al heel licht en dat was op de dag van de mk zelf. Ik denk dat het hcg toch vrij snel uit je lichaam verdwijnt, nog voor een volgende zwangerschap. Tenminste, als het zo pril was.
In ieder geval heel veel sterkte gewenst.

Hier is volgens mij de ongi toch aan het doorbreken. Ik had vanochtend wat bruinig bloed en nu ontzettende krampen. Ik hoop dat het doorzet; dan weet ik tenministe waar ik aan toen ben.

groetjes
greet

@ Edith

Tjeetje, ik schrik ervan! Ik ben net zover als jij. Wat erg voor je.
Toch typisch dat  het al niet goed voelde he? Heel apart dat je dat als moeder voelt.
Ik ben er gewoon een beetje van ontdaan.
Ik wens je heel veel sterkte en hou je lekker rustig!

Liefs Joyce

Lief, dat jullie zo meeleven.
Greet en Suus, bedankt voor jullie tips. Hm, begin nu idd te twijfelen over wel of niet een echo.
Suus ik was 6 wkn en 2 dgn zwanger. Maarre, ik heb nog geen stolsels verloren. Dinsdag flinke krampen en redelijk veel bloedverlies (supertampon verzadigd binnen 2 uur, had niets anders in mijn tas op het werk!). Maar na twee paracetamol kon ik wel gewoon doorwerken. Kan natuurlijk ook zijn dat er "weinig" was aangelegd. Dan is het alleen maar baarmoederslijmvlies wat los komt, toch?
Nu als een gewone menstruatie. Maar nog steeds geen stolsels.
Wel fijn om te weten dat je cyclus daarna weer snel normaal is.

@Greet, bij jou wschl RD'd? balen, weer een maand wachten
@Lies: hoe gaat het bij jou? Niet te misselijk? Hoop dat het goed gaat.

Lieve Edith,
Ik had zo gehoopt dat dit je bespaard zou blijven.. Heel veel sterkte, vertrouw er op, dat er een reden voor was dat de natuur dit vruchtje afstootte.

Ik heb destijds ook een echo gehad, ook om te kijken of de baarmoeder goed 'schoon' was. Daar zagen ze bij mij al een nieuwe eisprong voorbereiding.... (zo leeg was hij dus al..). Ik  heb geen stolsels verloren, waarschijnlijk is het dus bij mij al vroeg misgegaan toen. Ik heb gelijk een zw. test gedaan en die gaf toen al negatief. Heel confronterend, maar wel beter, zodat je de volgende ronde weet waar je aan toe bent.
Mijn gevoel zei ook al dat het mis was, ook ik had géén zw. kwalen...

Heel veel sterkte.

En alle andere meiden, jullie natuurlijk ook!!
Hier weer volop aan de klus. Keurig om de dag!

dreamer, ik ga er ook vanuit dat er in aanleg al iets mis was. OK, dus stolsels verliezen hoeft niet.
Hm, een echo om te zien of alles weg is, is misschien wel een goed plan...
Hopelijk doet de vk hier bij ons dat ook. Ik heb zo'n hekel aan het ziekenhuis...

En jij bent keurig om de dag aan het klussen, hihi! Kun je je wel inhouden?

Om een beetje een idee te krijgen hoelang mijn cyclus is, heb ik een vraagje... De vorige maand toen ik ongie werd, toen verloor ik 2 dagen na mijn nod wat bruin bloedverlies en 3 dagen later zette de ongesteldheid pas echt door. Mijn vraag is, moet ik nu uitgaan van de dag van dat bruine bloedverlies of de dag wanneer mijn ongesteldheid echt doorzette??

Terug
Bovenaan