Derde kindje????

@edith
heel veel sterkte meid en neem even lekker de tijd voor jezelf en om dit een plaatsje te geven.

hier is nog steeds geen rd te bekennen, maar ook nog geen positieve test.
heb gisteren weer een test van de kruitvat gekocht (2 voor 5 euro)
en heb er gisteren middag weer 1 gedaan maar helaas negatief.
dus er zit hier niks anders op dan afwachten

liefs wendy

@grazygirl:
Hm, lastig om te weten wat nu je vorige menstruatie was. Ik denk dat ik uit zou gaan van de dag dat de bloeding echt doorzette. Dan test je in ieder geval niet te vroeg,toch?
Spannend hoor
Ook voor jou Wendy!
Ik duim voor jullie!!!

Ik heb inmiddels wat sensitesten via internet besteld. Idd lekker goedkoop, zelfs met de verzendkosten erbij. Ben het beu om nerveus bij de plaatselijke drogist te lopen, omdat ik bang ben de buurvrouw tegen te komen. Laatste keer een dorp verderop naar de drogist gegaan en toen kwam ik een collega tegen!!! Niet te geloven toch!
Dan ga ik volgende week of zo even testen. als de testen pos blijven, toch maar echo om zeker te zijn dat het mis is.
Mijn zw gevoel is helemaal weg, maar heb geen stolsels verloren dus begin weer een beetje te twijfelen...
AAAAAAAAAAAARRRRRGGGGHHHHH Zeer frusterend!
Volgens mij is het hcg allang weer weg, want ik ben weer een stuk fitter.

@ crazy cirl
o dan kunnen we samen in de wachtkamer zitten hihi
hier is het geduld ook erg ver te zoeken
en zit er nu aan te denken maar een test te kopen waar je het 6 dagen voor je nod al kan zien of je zwanger bent.
ik ben sinds het verwijderen van het spiraaltje 1 keer ongi geweest 2 dagen na verwijderen en dat duurde 6 dagen en daarna niks meer.
ik duim voor je dat je maar gauw duidelijkheid hebt (het liefst een positieve test)
heb je al last van de beruchte kwaaltjes?
ik ruik alles extreem en ben de hele dag moe
verder niet zoveel bijzonders hier
ik ben trouwens sinds gisteren ontzettend verkouden
(tijdens een nies aanval lichtelijk incontinent hihi) en als ik dan iets voel weg lopen denk ik meteen dat het de rd s zijn maar tot   nu toe nog niks.
knap vervelend (die verkoudheid)

liefs wendy

liefs een beetje gefrustreerde mama

Hai,

Edith, echt vervelend allemaal. Ik heb zelf niet meer getest want 2 dagen nadat ik dacht dat ik alles verloren had ging ik gewoon naar de wc ( wel bloedverlies maar geen buikpijn meer) en toen voelde ik ineens wat naar buiten komen. Dat was dus het vruchtje. Een hele rare belevenis. Dacht je dat alles eruit was sta je ineens met je "kindje"in je handen. Dus toen was het voor mij zeker dat ik niet meer zwanger was. Ik heb nog wel 2 echo's gehad maar puur om te kijken of alles weg was. Dat was gelukkig zo dus ik hoefde niet gecurreteerd te worden. Heel veel sterkte verder.

Ik krijg maandag mijn inseminatie. Morgenavond moet ik in mijzelf pregnyl spuiten. Maandag om 9.00 uur mag mijn mannetje zijn spul inleveren en dan wordt ik om 10.30 uur geinsemineerd. Dus dan 2 weken later mijn NOD-dag.

Gr. Debby

quote: Edith38 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2009 22:02:41'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));  

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
10 maart??
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
20 maart
4 na mk
3
2 dochters, 4 en  2 jaar

Jolanda
32
25? maart
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 10 mnd

Debby
38
23 maart    
7na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
27 febr

3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Christine2009
36
8 maart
1
3
dochter 8jr, zoon 6jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Grazygirl
29
5-9 maart
5
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
21 maart
1
3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith
38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
12 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Edith, ik duim voor je dat er nog hoop is. Ik weet niet in hoeverre je stolsels zou moeten verliezen, bij dus niet gebeurt. Maar misschien ging het bij mij wel vroeger mis.

Ja hier keurig om de dag aan de klus, haha. Maar ik had vandaag een hele stekende pijn bij mijn lies. Uiteraard in een zwak moment tóch een ovu test gekocht en gelijk getest thuis. En ja hoor, positief (die ovu dus he!). Had gister geklust, wil eigenlijk pas morgen weer klussen voor de 'betere kwaliteit'.

@Debby: wat spannend allemaal zeg. hopelijk gaat het lukken met de IUI. Succes!
Jij verloor dus pas later bij je mk een stolsel. Dat zal wel schrikken zijn geweest, ja. Ik ga er nu eigenlijk ook vanuit dat ik het ergste heb gehad na 4 dgn. bloedverlies neemt al af.
@dreamer: hahahah, toch een ovu-test gedaan!  Kan ik me goed voorstellen hoor. Maar dan is het toch prima om gisteren en morgen te klussen? O,o,o....we wachten vol spanning af!!! Pfff nog 2 weken geduld....

Zo, ga zo eerst even boodschappen doen. Moet tampons halen, die had ik natuurlijk niet meer veel in huis.

Terug
Bovenaan