Derde kindje????

Hoi hoi,

Wij zijn bezig aan de eerste ronde dus lukken zal het nog wel niet ( gaan we maar van uit), maar loopt deze keer wel erg raar.

Dag 11 begonnen met pijn helemaal onder in mijn buik, vanaf achter schaam been doortrekkend opzij naar links, ovu test gedaan was positief, heb nu nog steeds lichte pijn onder in mijn buik en nog steeds positieve ovu test op dag 13, daarnaast spierpijn onder in mijn buik.

Wie herkent dit en weet hoe of wat ????

Wordt mijn 5e kindje maar dit heb ik nog niet meegemaakt.

Dejong,  wat doe je op dit forum 'derde kindje', hahahaha! Wauw, 5 kids, wat gezellig!
Ik heb wel eens gelezen dat bij een zwangerschap een ovu test ook positief aangeeft... Misschien een ander testje er tegenaan gooien??

Edith, heb je nog een beetje hoop? Wat zegt je gevoel? Ik heb me destijds helemaal gek laten maken door alle verhalen op Internet. mijn tip: probeer je er zo veel mogelijk voor af te sluiten en het op zijn beloop te laten. De echo is er sneller dan je denkt en dan heb je zekerheid. Alle anderverhalen zijn maar slechts verhalen..
Ik had de echo trouwens bij exact 6 weken. En werd  5 weken na mij miskraam gewoon opnieuw ongesteld (een weekje te laat dus eigenlijk).

Tja, toch een ovu test, hoe voorspelbaar he? Mijn gevoel had normaal gesproken gelijk gezegd, vandaag klussen!! Maar ik wil wel volhouden er niet al te  gespannen mee om te gaan. En zo'n test zegt bij een positieve uitslag toch ook óver 24-36 uur ovulatie? Dat zou dus morgen moeten zijn.
En dan komen inderdaad weer die afschuwelijke onzekere weken, ik hoop dat ze snel voorbij zullen gaan..

Hallo allemaal!

Debby veel succes maandag. Spannend zeg! Ik hoop dat het snel raak is , het is je echt gegund.

Edith: Hoe is het met je???? Ga je voor de echo of niet? Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt, maar ik hoor wel eens dat je na een miskraam het beste kunt controleren of alles weg is. Een vriendin van mij moest na een spontane miskraam alsnog een curettage ondergaan omdat de baarmoeder nog niet helemaal leeg is.
Ik heb geen spontane miskraam gehad, maar een curettage....
Ik was wel netjes 4 weken later weer "gewoon" ongesteld. 2 maanden later weer zwanger.........en heb nu een prachtige zoon.
Geef de moed dus niet op! Nu stort alle hoop in elkaar, maar over een tijdje zul je zien dat alles er weer anders uit kan zien. Neem je wel alle tijd om dit verdriet te verwerken....
Waren er al mensen op de hoogte van je zwangerschap?

Hier zijn gisteren de rd`tjes verschenen......
Netjes 2 weken na mijn eisprong. Gek genoeg was ik niet eens zo erg teleurgesteld.....
Ik had zelf al het gevoel dat ik eerst weer wat inzicht in mijn cyclus moest krijgen en weer een goede menstruatie voordat het raak kon zijn.
Mijn volgende NOD zal nu op 2 april zijn.
Dit is de sterfdag van mijn vader....geen fijne dag, maar wie weet brengt hij me van daarboven een beetje geluk.....

Voor alle wachtenden.....succes. Mijn duimen draaien voor jullie!!!!!

Estelle

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
2 april
3
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
20 maart
4 na mk
3
2 dochters, 4 en  2 jaar

Jolanda
32
25? maart
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 10 mnd

Debby
38
23 maart    
7na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
27 febr

3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Christine2009
36
8 maart
1
3
dochter 8jr, zoon 6jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Grazygirl
29
5-9 maart
5
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
21 maart
1
3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith
38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
12 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

@Estelle,
we hadden nog niemand verteld van de zwangerschap. Ben daar nu wel blij om. Ook gelukkig niets aan mijn dochtertjes verteld. Dat   had ik pas echt sneu gevonden...

Ik denk dat na het weekend idd maar een echo laat maken, ondanks dat ik er geen zin in heb. Al die verschillende verhalen maken me erg onzeker. Vanavond kreeg ik het heel koud, dacht even dat ik koorts kreeg. 36,8. Zal wel de vermoeidheid zijn die me nu tegemoet komt....

Estelle, wat goed dat je er niet te treurig om bent. Het scheelt echt als je je niet te veel mee laat slepen, maar realistisch blijft dat de natuur op haar manier (en haar tijd..) haar werk doet. Maar even schelden mag hoor!

Edith, wat goed dat je het nieuws nog aan niemand had verteld. Dat is namelijk mijn (ons) grootste verdriet geweest.... Mijn dochters wisten het namelijk al wel. En nog bijna dagelijks vraagt mijn oudste van 4,5 of er al weer een nieuw babytje in mijn buik zit...
De tranen springen soms in mijn ogen als ik die lieve, verlangende oogjes zie naar nog een broertje of zusje. Ik houd me vast aan het idee dat ze te jong zijn om het écht te begrijpen, maar toch... Dit overkomt mij geen tweede keer....

Hier staat mijn buik letterlijk op knappen. Erg tegen mijn gevoel in om niet te klussen vanavond, haha! Maar ik denk dat om de dag echt beter is (voor de kwaliteit zeg maar..), wat denken jullie? Het zou zo maar kunnen dat de ovu nog niet doorzet en dat het pas overmorgen is toch? Zou me niks verbazen als de ovu test morgenochtend ook nog positief is.

Ja, ja, ik weet het, ik zou me er niet te veel op focussen. IK WEET HET!!

Zoals verwacht, vanmorgen weer een positieve ovu test. Nu was de streep alleen echt mega dik. Gister was hij ook al vetter dan de controlestreep, maar nu sprong hij er vanaf, haha. Dus toch goed gegokt met afwachten.
Dus vanavond mogen we weer he!

@dreamer
o dan had je het toch goed gegokt.
ik wens je alvast een heel gezellige en romantische avond.
(en nu maar duimen dat je man raak schiet)

hier nog steeds geen rd te bekennen
denk dat ik morgen of maandag er weer een test tegen aan gooi.
wil jullie voor me duimen?
ben deze onzekerheid aardig zat aan het worden

groetjes wendy

Terug
Bovenaan