Derde kindje????

Goedeavond!
@edith38 sterkte! lijkt me geen pretje zo'n curettage, ik hoop voor je dat het vanzelf gaat.
@dreamer101   Ik kan pas volgende week testen maar ik voel me nu zo beroerd.......misselijk en een heel slecht humeur....was de vorige keren ook...misschien nu een griep of toch? Was de vorige keren wel gelijk de 1e en de 2e maand zwanger.
@greet2   Dit is de 1e keer dat ik op een forum zit. Ik heb samen met mijn man een eigen bedrijf en had er toen echt geen tijd voor ook niet voor zwangerschapsgym etc.
Nu met 2 kinderen werk ik 5 dagen (nog steeds te veel) maar probeer ik wel iets meer tijd voor andere dingen vrij te maken.
@Estelle Ja we hebben allemaal al 2 kids dus we zijn zeker een vruchtbaar clubje!
Ook ik heb lang getwijfeld voor een 3e. Mijn kids schelen maar 15 maanden en zullen straks 4 en 5 zijn mocht het snel lukken.   De mensen aan wie ik het verteld heb (mijn moeder en wat vrienden) vinden het allemaal maar belachelijk......jongen en meisje wat willen we nog meer......Nou dan zeg ik:   We gaan wat aan de vergrijzing in Nederland doen!!!!!

Gaat er trouwens iemand op zwangerschapsgym mocht het zover komen of is dit raar met de 3e?? Bij de andere 2 nl. niet gedaan!

Welterusten allemaal!
groetjes Nathalie

@estelle
ook hier komen de twijfels af en toe nog opzetten hoor.
maar ze krijgen niet de overhand.
we gaan gewoon de tweede ronde in voor ons derde kindje

ik ben dus gisten avond ongesteld geworden.
en heb nog nooit van mn leven zo hevig gemenstrueerd.
is dit normaal? zijn er meer meiden hier die de tweede ongesteldheid na het verwijderen van het spiraaltje zo veel bloedverlies hadden?
ik sta de hele dag al te trillen en ben zo wit als een lijk.
hoop maar dat het vannacht wat minder wordt

@greet
ik heb bij mn beide zoontjes op deze site op het forum geschreven juni 2006 en maart 2008.
ik vond het altijd erg leuk en fijn om mn verhaal met andere te delen
en vind het erg bijzonder dat je allemaal in hetzelfde schuitje zit, en het is ook heerlijk om soms even je klaag gezang aan een (vreemde) kwijt te kunnen.

ik ga nu lekker naar bed
en dan hopen dat ik me morgen wat beter voel.
slaaplekker allemaal.

groetjes wendy

Hai meiden,

Gefeliciteerd zwangeren, nu lekker genieten en hou ons op de hoogte.

Edith: balen dat het allemaal niet vanzelf loskomt. Van al dat bloedverlies wordt je inderdaad steeds zwakker.

Ik heb straks een telefonische afspraak met de gyn. Ik had nog wat vraagjes en dan vraag ik gelijk naar dat bloedverlies. Ik bloed inderdaad altijd vrij gemakkelijk en het is na de inseminatie ook nier meer gebeurd. Positief maar blijven. Ik voel me normaal. Eigenlijk ben ik er nu minder mee bezig als de voorgaande maanden, ik hoop dat ff zo te houden want dan blijf ik zelf wat rustig. Bij mij vraagt bijna niemand of ik nog voor een 3e ga na mijn miskraam. Dat is ook weer niet leuk hoor. Morgen moet ik weer oppassen op de kleindochter van mijn mannetje en dat vind ik heel leuk maar ook psychish wel zwaar. Je had nu zelf 8 maanden geweest. En dat doet wel eens heel erg pijn. Teveel aandacht erover is niet leuk maar te weinig ook niet hoor. Ik heb nooit twijfels gehad na mijn miskraam voor een 3e, mijn man wel maar meer omdat hij niet wilde dat ik weer zoveel pijn zou hebben.

Wendy: balen maar toch fijn dat je nu zekerheid hebt. Het zal voor ons niet zwangeren ook wel eens lukken in deze zwangere topic. We blijven gewoon moed houden.

Fijn Lies dat je een goede echo had, nu janien nog. Spannend hoor.

Voor iedereen die ik nu ff niet noem, ik denk wel aan jullie hoor.

Gr. Debby

wat weer veel om bij te lezen
leuk hoor hoef geen boek meer te lezen hier valt genoeg te lezen.
erg actieve site /forum is dit en erg leuk om dan mee te lezen.
alle zwangere gefeliciteerd!
en alle wachtende succes!
mijn ongi is net 2 daagjes over dus wij moeten nog  even lang wachten.
ik verwacht een lange cyclus ookal weet het niet zeker, maar had zonder pil voor de vorige zwangerschap wel 5 of 6 weken ertussen. wij gaan ook voor een derde
en heb eigenlijk alleen even getwijfelt omdat ik in een dip heb gezetten na vorige zwangerschap. nu gaat het weer goed. en soms even een twijfel inderdaad als  1 van de kids  een boze bui heeft dan denk je wel even hellup straks 3 tegelijk.
zal wel ook wat meevallen. twijfel is ook gauw weg hoor het is meer van hoe gaat het straks met een derde erbij.
wij gaan straks voor het echte klussen nu beetje proef oefenen
groetjes van mij

Hey hallo allemaal,

ff mijn update:
Gisteren bij de gyn geweest en hij was verbaasd dat ik meteen na de hersteloperatie ben aangeteld.
Ik heb een inwendige echo gehad en heb hartje al ieniemini zien kloppen, geweldig!
Over 3 weken moet ik terug komen en krijg ik een gewone echo en dan kan hij precies hoeveel weken ik nu ben. Hij heeft ook berekend dat ik de 31e oktober uitgeteld ben. Dus dan zou ik nu bijna 8 weken zijn. Ik heb de eerste fotootjes gekregen, gaaf hoor!

Ik hoop voor alle meiden die nog niet zwanger zijn dat het gauw gaat lukken, ik zal duimen en voor de zwangere onder ons; probeer er van te genieten als je niet te ziek bent!

Groetjes Joyce

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
10 maart??
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
20 maart
4 na mk
3
2 dochters, 4 en  2 jaar

Jolanda
32
25? maart
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 10 mnd

Debby
38
23 maart    
7na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
3 april
2
3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
21 maart
1
3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
19 mrt

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
12 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Crazy girl
29

2 dochters 3 en 1 jr.

Christina
36

dochter 8jr, zoon 6jr

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Hoi hoi,

Als eerste iedereen die inmiddels zwanger is van harte gefeliciteerd!!
Sorry dat het zo lang heeft geduurd voordat ik weer reageer hier, maar de computer hield er mee op!
Het is me gelukt om mijn nieuwe nod op de lijst te zetten! Dat betekend dus wel dat ik ongi ben geworden vorige week maandag, na een cyclus van 32 dagen.
@ wwendy, ik heb net mijn eerste echte ongi na het verwijderen van het spiraal gehad, en ik heb ook vreselijk gebloed. Ik kan me ook niet herinneren dat het zo erg was voor ik het spriraal had! En nog iets toen ik zwanger was van de jongste heb ik hier ook veel geschreven op het juni 2006 forum! Dan moeten wij elkaar daar haast wel tegen zijn gekomen!
@Edith, ik wil jou heel veel sterkte wensen, en ik hoop voor je dat alles vanzelf los komt en dat je niet zo'n vervelende behandeling bij de gyn moet ondergaan.

En hier ook wel eens dagen met enorme twijfels, dan denk ik ook wels eens we hebben het toch goed zo met 2 kids waar beginnen we aan! Maar die twijfels zijn een dag later meestal wel weer verdwenen!
Ik zal vast wel wat vergeten zijn, maar ik ga nu eerst maar een een beetje bij lezen!

groetjes Annemiek

jeetje Joyce, 8 weken al! Wat prachtig dat je het hartje al hebt zien kloppen, ik krijg er helemaal kippevel van........ Zalig hoor...

Kidsvos welkom, leuk dat je meeschrijft!

Edith, ik kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de currettage hoor, nu. Dan kan je het tenminste ook achter je laten he?

Wendy, balen, balen, balen..... Maar goed, positief blijven he! We hebben tenslotte net nieuwe glitters ontvangen!! Ik heb er wel een paar gevangen geloof ik, maar er zijn er nog genoeg voor jou ook hoor!

Grappig dat die onzekerheid bij de meeste dames wel aanwezig is. Zeker als het zwanger worden even tegenzit, zullen de meesten wel denken 'waar doe ik het voor!'
Hier snappen de meeste mensen er ook niks van. Alhoewel ik wel altijd heb geroepen dat ik een groot gezin wilde, hebben ze toch zoiets van jullie zijn toch gelukig zo?

Ik heb sinds vandaag  steeds steken in mijn liezen, herkent iemand van jullie dit?
Nog een week tot mijn NOD, maar uiteraad ga je bij iedere kwaal weer nadenken he..
Maar deze keer ga ik het écht loslaten (lukt ook al aardig tot nu toe), anders maak ik mezelf echt helemaal gek!

Terug
Bovenaan