Derde kindje????

Hey allemaal,

Weer een zwangere erbij, gaaf ; proficiat!!

En voor alle anderen; moed blijven houden!

Morgenmiddag moet ik op controle bij mijn gyn ivm mijn hersteloperatie van de sterilisatie. Dan moet ik dus vertellen dat ik 7 weken zwanger ben. Ben benieuwd naar zijn reactie. Ik hoop dat hij een echo kan maken en hij me kan vertellen dat het tot dusver allemaal goed is.

Morgen meer! Groetjes Joyce

quote: greet2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2009 13:56:59'));

Je kunt jezelf heel makkelijjk aan de tabel toevoegen door met de linkermuisknop op de tabel te klikken. dan kun je een regel toevoegen en jezelf daar invullen.
Succes!
Enne... welkom trouwens, he.   Dat voorop gesteld natuurlijk.

quote: derde kind reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2009 13:25:26'));

Hallo allemaal!
Ik ben sinds een uur ook lid!
Ik heb mijn verhaal gedaan bij "maart stoppers 2009"
Maar ik ga dus ook voor mijn derde!
Ik had mijn verhaal bij maart stoppers gezet omdat daar nog minder mensen staan en ik niet weet wie er allemaal opstaan en waar ik mezelf het beste op kan zetten.
Dus hier nog een keer.
Ik ben 36 jaar en moeder van een zoon van 4,5 en een dochter van 3,5.
Ons gezin was compleet...tot 2 maanden geleden. Zowel bij mij als mijn man sloegen de kriebels toe en sinds febr. gestopt met de pil. Mijn NOD is 19 maart.
Ik zag dat jullie ook zo'n lijstje maken van alle gegevens maar ik ben niet zo handig op de comp. en krijg mijn gegevens er niet bij.wie helpt!

quote: derde kind reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2009 15:35:01'));
Hoi greet2,
Bedankt voor je reaktie ik geloof dat het gelukt is.....

quote: greet2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2009 13:56:59'));

Je kunt jezelf heel makkelijjk aan de tabel toevoegen door met de linkermuisknop op de tabel te klikken. dan kun je een regel toevoegen en jezelf daar invullen.
Succes!
Enne... welkom trouwens, he.   Dat voorop gesteld natuurlijk.

quote: derde kind reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2009 13:25:26'));

Hallo allemaal!
Ik ben sinds een uur ook lid!
Ik heb mijn verhaal gedaan bij "maart stoppers 2009"
Maar ik ga dus ook voor mijn derde!
Ik had mijn verhaal bij maart stoppers gezet omdat daar nog minder mensen staan en ik niet weet wie er allemaal opstaan en waar ik mezelf het beste op kan zetten.
Dus hier nog een keer.
Ik ben 36 jaar en moeder van een zoon van 4,5 en een dochter van 3,5.
Ons gezin was compleet...tot 2 maanden geleden. Zowel bij mij als mijn man sloegen de kriebels toe en sinds febr. gestopt met de pil. Mijn NOD is 19 maart.
Ik zag dat jullie ook zo'n lijstje maken van alle gegevens maar ik ben niet zo handig op de comp. en krijg mijn gegevens er niet bij.wie helpt!

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
10 maart??
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
20 maart
4 na mk
3
2 dochters, 4 en  2 jaar

Jolanda
32
25? maart
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 10 mnd

Debby
38
23 maart    
7na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
27 febr

3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
21 maart
1
3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
19 mrt

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
12 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Crazy girl
29

2 dochters 3 en 1 jr.

Christina
36

dochter 8jr, zoon 6jr

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

7 zwangeren, jeetje wat gaat dat hard!!!! Gefeliciteerd hoor!!!!
Nog even en we zijn in de minderheid

Sturen jullie ons sterretjes?

Welkom derde kind!
Haha, ja, en een derde kind is zeer welkom, maar dat hadden jullie zeker al wel begrepen....

@Grazygirl: gefeliciteerd!!!!!! Zwanger, wat super zeg!

@Lies: O meid, wat fijn voor je dat je het hartje van je kindje hebt zien kloppen. Echt, een pak van mijn hart. ben superblij voor je

@Joyce: dat is inderdaad een leuke verrrassing voor je gyn, hihi. Oftewel: hersteloperatie geslaagd!! Hopelijk gaat hij/zij even kijken of alles goed is, dat is wel zo fijn.

@Wendy: je houdt ons wel in spanning hoor!! Laat het ons snel weten, hoor.

@derde kindje: leuk dat je er bijkomt!

Wat een lekker divers clubje zijn we zo. Echt alles komt voorbij. Zoals Estelle het ook al zo mooi zegt: lief en leed liggen dicht bij elkaar bij zwanger worden/zijn.

Inmiddels begin ik bijna uit te kijken naar de curettage. Raar mens ben ik he? Maar ik ben het continu vloeien zo vreselijk beu!@!! Volgens mij hang ik tegen bloedarmoede aan. Ben moe, moe,moe. Ik verlies niet veel bloed, maar ben dus al 8 dagen "ongesteld". Anders ben ik er met 5 dagen vanaf.
Gisteravond knetterende ruzie met mijn man door alle emoties van ons beiden van afgelopen week. Onredelijke dingen naar elkaar schreeuwen en eindigend in een fikse huilbui van mijn kant. Zo, dat luchtte op. Daarna weer lachen met elkaar. Nu vinden we elkaar weer helemaal lief hoor! Volgens mij durf je alleen maar zo heftig ruzie te maken als je heeel veel van elkaar houdt....

Hoi lieve meiden, even weer een berichtje van mij!

@ Edith, wat leef ik ontzettend met je mee. Ik vind het zo naar voor je dat het misgegaan is en dan ook nog dat de miskraam niet volledig is. Ik hoop dat toch alles nog spontaan loskomt en je niet een curretage hoeft. Mocht het toch nodig blijken dan hoop ik dat het mee zal vallen en je veel steun van je omgeving zult krijgen. Ik weet in elk geval zeker dat de meiden van dit forum - waaronder ikzelf - ook veel aan je zullen denken!

Terugkomend op je vraag naar glitters, wat zijn dat? Een soort virtuele gelukswensers? Hoe kan ik jullie die sturen? ik wil het graag doen! In elk geval wens ik iedereen hier op het forum heel, heel veel geluk toe met het zwanger raken of het zwanger zijn.

@ Crazy girl, wat fantastish dat je zwanger bent - geniet er van!!!!!! Hoop dat je je goed voelt?

@ allemaal, ik ben nu 3 dagen "bewust" zwanger en ik kan aan bijna niets anders meer denken - al was het maar dat ik tussen een uur of 10 's ochtends en 2 uur 's middags hartstikke misselijk ben. Ik ben ook iedere ochtend om 4 uur wakker omdat ik heel nodig moet plassen waarna ik dus niet mer in slaap kan komen zodat ik vanmiddag tijdens een heeeeel saaie vergadering bijna in slaap ben gevallen....

Heb inmiddels de VK gebeld, ik mag 6 maart voor een intake komen. Ze moest heel hard lachen toen ik haar opbelde (de zwangerschapstest druppelde nog na) dat ik het gewoon in ieder geval aan IEMAND kwijt moest dat ik zwanger ben. Ze snapte best dat ik zo vroeg belde en we hebben zelfs nog even nagekletst over mijn vorige bevalling die zij heeft begeleid (de 1e is door haar collega gedaan). Ik moet nu van haar nadenken over prenataal onderzoek omdat ik 36 ben. Uiteraard had ik al wat gesurfd op internet en ik denk dat ik een vlokkentest ga nemen omdat je die al met 11 weken kunt krijgen. De vruchtwaterpunctie kan pas veel later en dan voel je het kinde al bewegen enzo.....

Toch ben ik erg bang voor de test, heeft iemand ervaring ermee? Ik mag van de VK kiezen uit Rotterdam en Utrecht voor het onderzoek. Volgens mij allebei wel gerenomeerde ziekenhuizen maar het blijft toch eng.

Oja voor de statistieken: ik ben uitgerekend op 15 november!

Liefs, Chris

@Chris: glitters zijn inderdaad virtuele gelukwensen om de niet zwangeren te "besmetten" met jouw zwangerschap. Glitters betekent dat je een berichtje stuurt met een rijtje gekleurde sterretjes. als je naar oude berichten in dit forum kijkt zie je ze wel.
hahahaha, kan me voorstellen dat je het bericht meteen wilde vertellen. voor de vk is dat natuurlijk dagelijks werk, maar voor ons heel bijzonder, he?

Wat betreft de prenatale diagnostiek. Ik heb het nooit ondergaan dus kan je daar geen advies over geven.
In ieder geval kun je al vrij vroeg voor de combinatietest gaan. Dan wordt de kans berekend of je kindje Down heeft. Alleen, die geeft geen 100% zekerheid. dan moet idd nog een vlokkentest of vruchtwaterpunctie volgen.
Ik zou je alleen het advies willen geven of je wel iets met die informatie gaat doen. Ik bedoel: stel dat je een slechte uitslag krijgt, wat doe je dan?
Een vlokkentest of vruchtwaterpunctie is volgens mij ook niet zonder risico's.
Lastig he? Inmiddels kunnen we zoveel testen dat je ook meer hebt om over te moeten beslissen...
Goede info staat op de site van de gynaecologen vereniging en de huisartsenvereniging.
www.nvog.nl
http://nhg.artsennet.nl
(patientenvoorlichting > patientenbrieven > zwanger)

succes, enne....ook genieten van je zwangerschap hoor!

Terug
Bovenaan