Derde kindje????

Hoi Lies,
Ik ben kotsmisselijk. Moet elke ochtend overgeven en heb de hele dag een honger gevoel. Ik eet nu van alles door elkaar. Brood, chocola, fruit, weer brood, snoepjes, koekjes, cup a soup. Ik had van de week 's middags warm gegeten met de kinderen. Komt mijn man 's avonds thuis met chinees. OOh lekker. Heb ik na mijn broodmaaltijd van die avond ook nog een bord chinees gehad.
Verschrikkelijk. En het rare is, ik kom niet eens aan.
Groet, Janien

Hoi meiden,

Bij mij zijn er ook voldoende twijfels hoor! Op zich zijn mijn oudste 2 al weer wat groter (8 en 6) en zal de drukte bij ons wel meevallen in vergelijking tot gezinnen met drie hele kleintjes. Maar eerlijk gezegd zijn de aanstaande gebroken nachten geen pretje om naar uit te kijken - laten we zeggen dat niemand er van opknapt als ik te weinig slaap krijg haha!

Gisteren wel iets heel vervelends. Mijn baas vertelde me dat in verband met de kredietcrisis waar ons bedrijf in verkeert (ik werk bij een internationaal concern) mogelijk mijn baan komt te vervallen. Ik werk er al 12 jaar (veel langer dan mijn baas....) en ik stoor me er aan dat  de internationale directie op het hoofdkantoor grote bonussen en snoepreisjes voor zichzelf organiseert en dat wij, het gepeupel op één van de vestigingen - de zak krijgen. De internationale opperbaas heeft recent zijn toch al niet lullige BMW ingeruild voor een nog wat grotere BMW. Ik heb lekker niet gezegd dat ik zwanger ben (en dus ontslagbescherming heb) zal wel een leuke verrassing zijn haha!

Maar ja, leuk is het allemaal niet natuurlijk. Maar het belangrijkste is dat mijn kindje gezond groeit in mijn buik!

Groetjes, allemaal!

Chris

quote: Christina2009 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-03-2009 16:50:25'));

Hoi meiden,

Bij mij zijn er ook voldoende twijfels hoor! Op zich zijn mijn oudste 2 al weer wat groter (8 en 6) en zal de drukte bij ons wel meevallen in vergelijking tot gezinnen met drie hele kleintjes. Maar eerlijk gezegd zijn de aanstaande gebroken nachten geen pretje om naar uit te kijken - laten we zeggen dat niemand er van opknapt als ik te weinig slaap krijg haha!

Gisteren wel iets heel vervelends. Mijn baas vertelde me dat in verband met de kredietcrisis waar ons bedrijf in verkeert (ik werk bij een internationaal concern) mogelijk mijn baan komt te vervallen. Ik werk er al 12 jaar (veel langer dan mijn baas....) en ik stoor me er aan dat  de internationale directie op het hoofdkantoor grote bonussen en snoepreisjes voor zichzelf organiseert en dat wij, het gepeupel op één van de vestigingen - de zak krijgen. De internationale opperbaas heeft recent zijn toch al niet lullige BMW ingeruild voor een nog wat grotere BMW. Ik heb lekker niet gezegd dat ik zwanger ben (en dus ontslagbescherming heb) zal wel een leuke verrassing zijn haha!

Maar ja, leuk is het allemaal niet natuurlijk. Maar het belangrijkste is dat mijn kindje gezond groeit in mijn buik!

Groetjes, allemaal!

Chris

hoi chris

hier marijke van het wie is er nog maar net bezig zwanger te worden topic
ik wilde je nog even feliciteren met je zwangerschap en dat hebben er meer op het topic gedaan maar denk dat je niet echt bij ons meer aanwezig bent je staat wel op de zwangeren lijst

Wat kan jaloezie toch erg zijn! Ik zou volgens mij dat ook niet meer echt met liefde op hun zoontje kunnen passen...... Dat kind kan er uiteraard ook niks aan doen, maar je doet hun wél een groot plezier met dat oppassen. Ik hoop voor je dat ze nog bijtrekken.

Hier weer volop in de afwachting.
Ik ben óf hartstikke zwanger óf mijn lijf houdt me meer voor de gek dan ooit.
Sinds twee dagen doen mijn borsten zo'n pijn dat een beugel BH niet meer lekker zit, ik heb een trekkend gevoel in mijn buik en ben (uiteraard zoals iedere maand) 's ochtends en 's nachts misselijk........ Het is echt irritant, juist omdat ik me had voorgenomen niet zo met het afwachten bezig te zijn. Maar als je BH dan opeens zo raar zit en je zoveel klachtjes krijgt, wordt dat opeens weer een stuk moeilijker. Maar áls ik zwanger zou zijn, vind ik het ook wel erg vroeg om dit soort klachten te krijgen. Of zou mijn lijf extra reageren door de miskraam? Zo van, vasthouden die boel! Het blijft allemaal speculeren he.....

goedemorgen dreamer!
Ook ik ben s'morgens en sávonds hartstikke misselijk!
Ik heb mijn NOD woe of donderdag ik wou dat ik al kon testen.......nog even geduld....
met de andere 2 kids was ik echt maanden lang misselijk en ik hoop dat wanneer het lukt het deze keer wat minder zal zijn. Wanneer is jouw NOD?
groetjes Nathalie

@ dreamer en Nathalie:

Spannende tijd dus weer voor jullie!
Lastig he, dat je lijf je soms ook voor de gek houdt! Dat maakt die laatste paar dagen zo onzeker!
Ben je nou wel of niet zwanger?
Ik heb altijd moeite om me in te houden met testen! Ik hoop dat ik dit keer wel even kan wachten. Maar wil het eigenlijk niet. Ik wil het gewoon weten!
Ik heb mezelf beloofd om nog 2 weken te wachten met testen. Het weekend van de 28ste. Weet niet of ik dat ga redden hoor! Maar als 2 weken na mijn ei (dat is dan de 25ste) geen ongi is, weet ik niet of ik me kan inhouden

Dreamer, is dit ook jouw eerste ronde na een miskraam? Of was jij al verder?

Heel veel succes nog met afwachten! En ik duim voor jullie dat de klachtjes er zijn omdat jullie zwanger zijn!

Groetjes Suus

Nathalie, mijn NOD is ergens eind van de week vrijdag/zaterdag. Ik wil eigenlijk pas zondag testen (als het dan nog nodig is..) en dit keer ook echt niet eerder!! Zo zonde van die testen anders. Want als hij vrijdag negatief is, denk je toch misschien was het te vroeg...

Nee, dit was niet de eerste ronde na mijn miskraam, helaas al de vierde.

De klachten zijn er nog steeds, ik kan er gewoon niet bij dat mijn lichaam me eventueel zó voor de gek houdt! Maar ja, we gaan het zien eind van de week.......

Nog meer mensen die deze week gaan testen??
Ik test trouwens (tot nu toe) iedere maand, 1 dag voor NOD. Ik wacht eigenlijk nooit af, jullie wel? Eigenlijk zo zonde van het geld. Als ik nou wat meer geduld zou hebben....

@ Dreamer;

Nou, dan moet het nu maar gewoon eens raak zijn vind je niet!

Wij zijn 1,5 jaar bezig geweest voor nr 3, maar helaas eindigde dat 19 feb na 6+2 weken in een mk. Tot de cyclus van mijn zwangerschap heb ik steeds voor NOD getest. Stom misschien, maar kon het gewoon echt niet laten.
En toen het dus eindelijk zover was, was ik het gewoon 'vergeten'. Ik had me vergist in de datum. Gelukkig had ik het op een kalender gezet en toen ik voor iets anders op de kalender moest kijken zag ik dat ik al een paar dagen overtijd was.
Tja, en toen kon ik dus niet meer wachten en meteen getest. Zelfs zonder manlief thuis. En ja hoor, positief!
Op de 1 of andere manier heb ik dat dus steeds op het moment dat ik ook echt zwanger ben. Bij de eerste pas 2 weken na NOD en bij de 2de 1 week na NOD, de derde keer dus 3 dagen na NOD.
Hoop dus ook dat ik het dit keer weer kan laten. Maar ik weet het niet of dat gaat luken. Wil gewoon weer zo graag zwanger zijn!
Maar dat zal jij ook wel hebben he!

Ik ga in ieder geval heel hard voor je duidemn dat de kwaaltjes er zijn, omdat er een mooie klein wondertje in je groeit!

Succes alvast!

Terug
Bovenaan