Derde kindje????

Hoi Suusie en Dreamer,
Dit is voor mij de 1e ronde voor de 3e.
Ik heb gelukkig bij de andere 2 kids nooit problemen gehad. Bij de 1e was ik dezelfde maand al zwanger en bij de 2e de 2e maand!
Ik herken nu wel weer wat symptonen maarik ben nu wel bijna 4 jaar ouder na de laatste en ben nu bijna 37.
Ik vind het zo rot als ik over de mk lees! Ik hoop dat het bij jullie nu ook snel gaat!
En ik kan ook maar niet wachten met testen!!!!Gisteren al stiekem 1 gedaan maar ja weggegooid geld.......moet eigenlijk wachten tot do maar ga woe al proberen,
groetjes Nathalie

Suusie, jeetje 1,5 jaar... dat is echt lang... Dan komt zo'n miskraam nog harder aan zeker...
Ik heb ook best zo'n bijgeloof, dat als je de nod een beetje 'vergeet' het zomaar opeens raak kan zijn. Bij mij is dat inderdaad ook gebeurt. Ditmaal weet ik niet precies weer nod is, omdat ik ovu testen heb gebruikt en die drie dagen achter elkaar positief testte.... Dus vandaar dat ik wil wachten tot zondag, geen geld meer verspillen!

Nathalie, ook ik was steeds snel zwanger. Bij de eerste 4 maanden (27 jaar), de tweede in  twee maanden en de derde ook in  twee maanden. Ik mag dus écht niet klagen. Het is nu ook ronde 4 (ben nu 33), dat zou de cirkel mooi rond maken he (4,2,2,4)....... Het is nog helemaal niet lang, maar het voelt langer, door de miskraam. In feite ben ik al vanaf de zomer bezig en komt de nieuwe zomer er al weer aan.....

Maar geduld is in deze een schone zaak he.... De 'klachten' zorgen er echter voor dat je er steeds weer aan denkt. wat dat betreft kan je beter tot je nod niks voelen.

goedeavond Suusie en dreamer,

Zoals ik hier lees hebben jullie allebei bij de 3e een mk gehad. Was het bij de andere 2 wel probleemloos gegaan dan?
Jeetje lijkt me echt rot want je bent toch weer heel erg blij en vooral als het bij de eerste 2 goed ging dan houdt je daar denk ik sowieso geen rekening mee.
Ik ben nu echt voor mijn gevoel zwanger misselijk maar ja als je hier een beetje op het forum leest dan word ik wel wat minder positief. Nou nog een paar lange nachtjes slapen en ook voor jou Dreamer het eind van de week!

welterusten Nathalie

@ Janien
Die eetbuien ken ik, haha. Ik heb er ook last van. Voel me de hele dag beroerd maar toch meen ik dat ik moet eten. Echt erg! Ik probeer het maar zo gezond mogelijk te houden maar ja, dat valt niet altijd mee.

@ Chris
Jouw probleem komt me bekent voor. Ik werk nu nog, maar mijn ontslag ik ook aangevraagd vanwege de kredietcrisis. Ik denk dat het er rond mei voor mij ook op zit. Nu hoorde ik dat vanaf juni je het werk wat ze je aanbieden ook aan moet nemen. Dat vind ik dus helemaal belachelijk! Ik heb 2 kinderen van 6 en 4 en als ik bevallen ben zijn ze net 7 en 5 dus het zal allemaal passen en meten worden als ik na de bevalling weer ga werken. Hoe het allemaal moet?? Ik weet het nog niet, komt tijd komt raad.....

Groetjes Joyce

@edith hoe ging de echo?

@ Janien en Joosie ik kan heel slecht eten en ben de hele dag gammel ik kan ook niet werken. Ik zal wel heel erg blij zijn als de eerste 14 weken voorbij zijn want ik vind dit echt geen pretje. Hoe doen jullie dat eten als je misselijk bent?

Lies

Wie weet hoe het zit, begrijp er niks van.
Had op 22-03 eerste Ongi dag, 11 t/m 13e dag positieve Ovutest, en nu op dag 23 bloeden, bruin tot rood bloed met lijkt wel weefsel stukjes, ben altijd regelmatig Ongi en 21 Maart zou pas Ongi ( NOD ) zijn ?????

Hallo, ik kwam per ongeluk op dit forum terecht en heb even wat gelezen, lijkt me erg gezellig! Ik ben Marieke, 29 jaar en heb 2 kindjes ze zijn bijna 4 en bijna 6. ik wil al een tijdje een derde kindje maar mijn man was nog niet zo ver... het begon wel wat bij hem te kriebelen maar nog niet dat ie het echt wilde, nu zijn we laatst op kraamvisite geweest en hij vond het babytje zo lief en schattig dat hij heel snel omsloeg.... eindelijk !! Ik moet eigenlijk vandaag beginnen met de nieuwe strip van de pil maar we hebben besloten om dat niet te doen en er helemaal voor gaan!!! Ik ben zo blij..... en nu maar heel veel geduld hebben en goed oefenen en afwachten!!!
Groetjes Marieke

De jong: idd vreemd. Misschien een hele vroege miskraam? Ik weet niet of je beel boedverlies hebt, anders zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn. Maar ja, mij lijkt niet dat daar weefsel bij zit. Heb je toevallig een test gedaan?

Marieke: welkom op ons forum. Hier is het idd erg gezellig. En...heel belangrijk: het aantal zwangeren groeit hier snel! hahahha, ik ben benieuwd wie de volgende gelukkige is.

Edith: hoe was het vandaag met de echo? Moet je de currettage toch nog ondergaan? Sterkte meid.

Hier zal deze week, DE week weer zijn. Maar ik ben van plan om geen ovulatietesten te kopen. Bij de vorige keren heb ik ze ook niet nodig gehad. Deze maand eens wat meer mijn eigen gevoel volgen.

EInde van de week naderen weer wat NOD`s!
Veel succes voor iedereen. Het duimen kan weer beginnen!

Groetjes Estelle

Terug
Bovenaan