Derde kindje????

Suusie, jeetje 1,5 jaar... dat is echt lang... Dan komt zo'n miskraam nog harder aan zeker...
Ik
heb ook best zo'n bijgeloof, dat als je de nod een beetje 'vergeet' het
zomaar opeens raak kan zijn. Bij mij is dat inderdaad ook gebeurt.
Ditmaal weet ik niet precies weer nod is, omdat ik ovu testen heb
gebruikt en die drie dagen achter elkaar positief testte.... Dus
vandaar dat ik wil wachten tot zondag, geen geld meer verspillen!

@Dreamer
Ik was echt helemaal in de wolken en in tranen toen ik eindelijk zwanger bleek te zijn. Natuurlijk was ik ook helemaal in de wolken bij de eerste 2, maar het voelde toch wat anders. Bij de eerste heeft het namelijk maar 6 maanden geduurd en bij de 2de 4 maanden. 6 maanden voelt lang als je bezig bent en het graag wilt, maar die maanden vielen meteen van me af toen ik zwanger was. Achteraf waren die 6 maanden dus ook helemaal niet lang.
Maar nu na 1,5 jaar en een hele onregelmatige (hele lange) cyclus, was ik echt oergelukkig dat het ons toch nog een keer gegeven was. Ik begon een klein beetje de moed te verliezen namelijk.
Niet dat ik daardoor denk dat een mk dan harder aankomt hoor. Ik denk dat het altijd wel hard aankomt. Je gaat er toch van uit dat het allemaal goed gaat en er een maand of 8 later een babytje is. Maar het was wel erg zuur.
Gelukkig 'pas' mijn eerste mk. Bij de eerste 2 is het in 1x allemaal goed gegaan. Nu besef ik me des te meer dat een zwangerschap en het krijgen van een kindje echt 1 groot wonder is.

Gek dat je 3 dagen positief hebt getest he. Dan is het ook lastig je NOD te bepalen inderdaad.
Wanneer wilde je nu gaan testen?

Hai meiden,

Suus: ik moet gewoon opdezelfde tijd testen als bij een gewone maand. maandag de 23e is mijn NOD maar meestal weet ik een dag tevoren al genoeg. Voel me nog steeds goed. Anders dan normaal, wel tussendoor misselijk en dan moet ik wat eten. Lijkt me sterk dat dat al tekenen zijn. We wachten geduldig af.

Edith: hoe is het met jou?

Ook weer spannend voor degene die van het weekend kuunen testen, ben ff vergeten wie ook alweer (dreamer?). Ik zal weer hard voor ons allemaal gaan duimen.

Waar zijn de rest van de meiden. Mis ik er steeds een paar of is niet iedereen meer zo actief. Hopelijk horen we snel iets.

Gr. Debby

@Nathalie
Ja gelukkig zijn de eerste 2 gewoon goed gegaan. Dit was mijn eerste mk.
Ik heb wel 2x gehad dat ik een licht positieve test had en 2 dagen later alsnog ongesteld werd.
Nu maar hopen dat het de volgende keer ook weer gewon goed gaat!

@debby

Dan zijn onze NOD's niet ver van elkaar!
Spannend hoor!
Ik hoop voor je dat het al wel 'klachtjes' zijn.
Het kan wel hoor! Ik had bij de laatste zwangerschap ook al heel vroeg 'klachtjes'. Misselijk, gevoelige borsten.
Nu heb ik ook weer gevoelige borsten, dus vind het nu ook wel weer heel spannend worden. Ik wil alleen (als het lukt) wachten met testen tot de 28ste ofzo (als ik dan nog niet ongi ben).

Ik duim voor je hoor!

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
2 april
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
20 maart
4 na mk
3
2 dochters, 4 en  2 jaar

Jolanda
32
25? maart
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 10 mnd

Debby
38
23 maart    
7na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
3 april
2
3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
21 maart
1
3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
19 mrt

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
12 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Crazy girl
29

2 dochters 3 en 1 jr.

Christina
36

dochter 8jr, zoon 6jr

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

@Chris: weet je zeker dat je ontslagbescherming hebt? Bij een reorganisatie moet iedereen het ontgelden. Zo is een collega van me destijds die in de OR zat en dus ook ontslagbescherming zou hebben, er toch uitgeraakt. Zelf is mijn contract een keer niet verlengd terwijl ik zwanger was. Zoek goed uit wat je rechten en plichten zijn in dat geval.

@Edith: hoe is het met je gegaan vandaag? Ik hoop dat je na vandaag beter kunt voelen en de draad weer kunt oppakken en dit hoofdstuk kunt afsluiten, al zal het mentaal misschien toch nog wel wat tijd kosten.

@Marieke: gezellig dat je er bij komt! En grappig dat je man toch ineens zo om was.

@dejong: dat is wel raar ja. Na 23 dagen al. Zoals je het omschrijft klinkt het meer dan voor een innesteling. Hoe was het ook weer; was je net gestopt met de pil of juist allanger? Ik kon je in de lijst niet terugvinden. Zelf heb ik na het stoppen met d epil 2 keer een cyclus van maar 2 weken gehad, gewoon door de pil. Zou dat bij jou kunnen????

@dreamer: wat spannend maakt je lijf het... Maar wel een dure gewoonte om tellkens voor nod te testen. Raak je er niet gefrustreerd van?

Hier een wat duffe dag ; gister de verjaardagen van mijn man en mijn dochtertje gevierd. En dat was gezellig, erg gezellig... En dus vanmorgen iets minder gezellig, haha. Ach, nu mag het nog, hopelijk zit ik straks weer maanden op een sapje.

groetjes
greet

Terug
Bovenaan