Derde kindje????

Hoi meiden,

Helaas van mij ook geen goed nieuws, ook ik heb een miskraam gekregen. Al sinds het weekend had ik het gevoel dat het niet goed ging (voelde me niet meer zwanger) en heb even dit forum gemeden. Gisteren had ik wat bruinig bloedverlies en heb toen de vk gebeld. Die vertelde dat een klein beetje bruin bloedverlies in veel gevallen onschuldig is  en bijvoorbeeld veroorzaakt kan worden door een gesprongen adertje in de baarmoedermond. Vanochtend kreeg ik echter een heel flinke felrode bloeding en wist ik meteen dat het fout zat, zeker toen ik daarna ook flinke buikpijn kreeg. Een echo in het ziekenhuis even later wees uit dat ik een miskraam had. Kort na het ziekenhuis bezoek verloor ik stolsels/klonten en nu is de pijn grotendeels weg. Maar ik ben zóóóóóóóóó verdrietig.....

Ik heb net even door de laatste berichten gescrolled (zal ze uitgebreider lezen als ik er meer aan toe ben - nu even te emotioneel) en heb gezien dat ik niet de enige ben met verdriet. Lieve meiden, ik denk ook aan jullie.

Liefs, Chris

@ Crazygirl

Nee het doet veel verdriet, ik heb vandaag de hele boel al bij elkaar gejankt.... ook al was het nog pril (6wk3dgn) je leeft toch al helemaal uit naar het kindje. Hoe voel jij je nou? Heb jij een echo gehad inmiddels? Hier komt de vk morgen langs. Ze is gebeld door de echosopiste (was ik bij) die haar op de hoogte heeft gebracht. Overigens zei de echoscopiste tegen ons dat  wat haar betreft er aan de hand van de echo geen medische redenen waren om te wachten met een nieuwe zwangerschap. En heel lief, ze zei dat ik haar rechtstreeks mocht bellen als ik weer zwanger mocht raken om een vroege echo te doen voor de geruststelling.

Jij ook veel sterkte!

Chris

Naam
lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Estelle
34
2 april
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Jolanda
32
25? maart
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 10 mnd

Debby
38
21 april
8na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
3 april
2
3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
25 april

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Crazygirl
29
22 april ??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Christina
36
??
1 na mk
3
dochter 8jr en zoon 6jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
12 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer
33
29 november
2 dochters van 2 en 4

Heb het lijstje maar aangepast......
Chris

quote: Christina2009 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2009 14:59:42'));

@ Crazygirl

Nee het doet veel verdriet, ik heb vandaag de hele boel al bij elkaar gejankt.... ook al was het nog pril (6wk3dgn) je leeft toch al helemaal uit naar het kindje. Hoe voel jij je nou? Heb jij een echo gehad inmiddels? Hier komt de vk morgen langs. Ze is gebeld door de echosopiste (was ik bij) die haar op de hoogte heeft gebracht. Overigens zei de echoscopiste tegen ons dat  wat haar betreft er aan de hand van de echo geen medische redenen waren om te wachten met een nieuwe zwangerschap. En heel lief, ze zei dat ik haar rechtstreeks mocht bellen als ik weer zwanger mocht raken om een vroege echo te doen voor de geruststelling.

Jij ook veel sterkte!

Chris

@Crhis: Ik loop ook al een paar dagen steeds te huilen!! Ik voel me op het moment heel emotioneel en lichamelijk een wrak!! Als ik het zo hoor heb jij het beter voor elkaar wat de verloskundige betreft... Ik heb vanmorgen gebeld en toen zei ze dat het idd een miskraam is. Ik hoef helemaal niet te komen, alleen als het vloeien donderdag nog niet over is, dan moest ik contact opnemen. En verder vloei ik nu nog heel veel en de buikpijn/krampen worden ook steeds heviger. Hoop dat mijn lichaam "het" gauw naar buiten "gooit". Edith vroeg  in een berichtje hieronder aan mij of ik ook belang had om mee te praten in een ander forum, misschien heb jij ook wel behoefte om mee te praten...

Nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuffel!!

Hi Crazygirl,

Ik zag inderdaad de verwijzing naar het andere forum. Zal dadelijk eens kijken.

Wat naar dat ze je niet gewoon doorsturen voor een echo! Ook als wist ik vanwege het enorme vloeien en de pijn echt wel dat het voorbij was denk ik dat het goed was voor me om op de echo te zien dat er echt geen hartje (meer) klopte. Om het zeg maar bevestigd te zien door een deskundige. De vk komt nog langs en heeft ook al laten weten dat ik dan volgende week nog een nacontrole krijg om te zien of echt alles schoon is. Ze nemen het hier inderdaad serieus   en betrokken op gelukkig. Heb inderdaad andere verhalen gehoord,  zo van "wacht maar gewoon lekker rustig af". Net alsof je dat kúnt!

Fijn te weten dat er iemand is die op hetzelfde moment in hetzelfde schuitje zit. Ik hoop dat jij lichamelijk  ook snel opknapt. Bij mij is het lichamelijk een stuk beter nu ik de stolsels kwijt ben geraakt. Maar emotioneel is het een heel ander verhaal, maar dat weten we allebei. Zoiets moet je een plek kunnen geven en daar gaat wel even tijd overheen. Maar lieverd, dat gaat ook weer goed komen met ons!

Liefs, Chris

Ik hoop dat jullie mijn geklaag niet erg vinden... Pfffffffff, ik voel me zo bleeeeh!! En begin beroerd te worden... Ik hoop echt dat dit gauw achter de rug is... Vanavond zou een (zwangere) vriendin van mij op de koffie komen, die heb ik maar even afgebeld... Gun het haar van harte hoor, maar ik heb ff geen zin om tegen d'r zwangere buik aan te kijken!! Wel een beetje egoistisch van mij, maar zo voel ik me gewoon ff...

Ik hoop dat wij allemaal gauw lekker zwanger zijn en dat iedereen bespaard blijft van deze ellende!!

Terug
Bovenaan