Derde kindje????

Jolanda,

Ik ben een weekje op vakantie geweest.
Nou ja, vakantie???
4 uur na aankomst lag mijn man al in het ziekenhuis met een gebroken been!
We hebben geen piste gezien.
Het enige wat ik gezien heb is hotel en ziekenhuis en hotel en ziekenhuis en hotel en ziekenhuis. Bleeh.
Maar goed, we zijn weer thuisgekomen. Met vliegtuig.
Hij mag zijn been nu 6 weken niet belasten.

Hoe gaat het met iedereen?

Zag dat Estelle zwanger is. Goed zeg.

Gaat weer de goede kant op.

Hoe is het met je zus?

Groet,

Janien

Naam
lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Jolanda
32
27 april
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 11 mnd

Debby
38
21 april
8na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
3 april
2
3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
25 april

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Crazygirl
29
22 april ??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
30 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Christina
36

dochter 8jr, zoon 6jr

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november

9 april
11 april

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

Heb mijn leeftijd aangepast. Ben afgelopen vrijdag een jaartje ouder geworden.
En de datum van een echo. Heb vandaag  een 2e  echo gehad.
Alles zag er goed uit.

Hai meiden,

Gezellig om weer wat van Janien en Jolanda te horen. Tis inderdaad net of ik jullie allemaal persoonlijk ken, je deelt natuurlijk ook zoveel met elkaar.

Estelle: zoals ik al eerder heb geschreven geloof ik ook wel dat je zwangerschap iets te maken heeft met je vader. Hij zal er vast ook voor zorgen dat alles goed gaat. Ik heb geprobeerd om heel wat glitters van je te mogen vangen. Hoop dat het gelukt is.

Het lijkt er inderdaad op dat tegenwoordig heel wat vrouwen een miskraam meemaken. Het is net als je meerdere keren zwanger bent geweest er wel 1 miskraam tussen moet zitten.

Hier alles hetzelfde. Heb net mijn 5 dagen clomid geslikt en donderdag moet ik voor echo. Kijken hoe groot mijn eitjes zijn. Hopelijk groot genoeg zodat ik maandag of dinsdag voor de IUI kan. Maar ja, we wachten weer af.

Heidi: ik herken dat niet van meerdere dagen een positieve ovu.test. Bij mij was het altijd maar 1 dag. Hopelijk is het iets positiefs voor jou en heb je meerdere dagen een kans om zwanger te worden. We duimen weer.

Voor de rest van de zwangere, herstellende na miskraam en klussers en wachters, ik denk aan jullie.

Gr. Debby

hallo iedereen,

mijn naam is brigitte ik ben 24 jaar.
getrouwd en twee kindjes zoontje van bijna 4 jaar en een dochtertje van 2 jaar.

ik heb altijd geroepen an ik wil maar twee kindjes mijn man zelfs zei ik vind er een genoeg.

nou hier kom ik op terug ik ben er nog niet klaar mee.
ik heb echt nog een sterke wens voor een derde mijn man gelukkig nu ook  
bij de eerste zwangerschap was ik zwanger van een tweeling tot 13 weken zwangerschap toen ging het mis.ik had een miskraam van een van de kindjes.
dus mijn zoontje is er eigenlijk een van een tweeling.
(misschien dat ik daardoor het gevoel heb dat ons gezinnetje niet compleet is)

ook heb ik twee suppersnelle bevallingen gehad .

wij zijn nu twee maanden aan het oefenen.(heb na de bevalling van mijn docher geen pil of dergelijke meer gebruikt, we deden voor het zingen de kerk uit)
ben gisteren weer ongesteld geworden  
(heb gelukkig een normale cyclus van 28 dagen)

op de eerste zwangerschap heb ik meer dan een jaar gewacht.
de tweede zwangerschap was ik gelijk zwanger.
ben zo benieuwd hoe lang het nu gaat duren.

groetjes

brigitte

Hey meiden!!

Gisteren heb mijn contactpersoon van Moeders voor Moeders ff opgebeld, dat ik niet meer mee kan doen ivm een miskraam. Heb een hele tijd aan de telefoon gepraat met haar (tis een heel lief vrouwtje!). En toen zei ze (ze praat natuurlijk ook wel met andere vrouwen die voor MvM werken) en zei dat er op het moment  heel veel vrouwen miskramen hebben gehad. Soms heb je periodes dat er veel meer miskramen zijn?!

Ik bloed nog heel iets, dus denk dat het zo een keertje stopt... En dat kan niet gauw genoeg gaan. Want daar word ik ook niet vrolijker van! Emotioneel heb ik nog wel wat te verwerken, het heeft natuurlijk een hele impact op je!! Als het bloeden gestopt is, gaan we er wel gewoon weer voor. Ga (proberen) er niet teveel op focussen, maar we hebben nog wel een hele sterkte wens voor een derde!! Hopelijk heb ik ook wat glitters opgevangen. ;-)  Dus we gaan er gewoon weer voor...

@Chris: Hoe is het nu met jou??

Hallo

@ janien wat jammer van de vakantie hopenlijk gaan de 6 weken snel om en wat fijn dat het goed gaat met je zwangerschap

@ brigitte welkom !

Vandaag of gistern wad mijn nod dag en ik ben nog niet ongesteld vanmiddag wel getest maar negatief:(

Er vroeg ook iemand wie er allemaal een miskraam hadden gehad ik heb ze niet gehad en ik hoop dat het me bespaart blijft

Ik hou jullie op de hoogte

@brigit: welkom meid! Heftig om een mk van de helft van een tweeling te krijgen, zeg! Helaas op dit forum momenteel veel mk....hopelijk schrikt het je niet af.
We gaan er allemaal weer voor en hopen dat we allemaal snel zwanger zijn.
Ik ga a.s. weekend weg met vrienden. Kids van alle stellen blijven thuis, dus dat wordt gezellig en ook veel  en   . Ga vantevoren nog maar even een zw test doen. Vandaag is het 4 wkn geleden dat mijn mk begon. Dus volgens sommige berichten mijn NOD. maar ik geloof er niks van na 2 wkn vloeien. Wil toch wel ff weten of ik niet zw ben als ik aan de alcohol ga. Zeker na de mk ben ik een stuk voorzichtiger...

Edith

@Janien: wat jammer van je vakantie. Hoe is het nu?

@Brigitte: Gezellig dat je erbij komt. Een vriendin van me heeft ook zo'n zwangerschap/miskraam gehad, ook met 13 weken. Dat was heel heftig omdat het vruchtje echt herkenbaar was als kindje.

@Edith: Lekker zo'n weekendje weg. Geniet ervan. Even met vrienden kan je misschien wel goed doen.

Hier heb ik vooral genoten van het heerlijke weer. En verder maar wachten tot volgende week.

groetjes
greet

Terug
Bovenaan