Deze week NOD!

Nouja zie nu net dat ie maar een klein stuk van me bericht heeft geplaatst

Maar ik heb deze maand dus toch nog me eisprong gevonden en dat op dag 30. We gaan nu weer rustig afwachten tot aan me nod.
 
<p style="text-align: right;">Wat fijn Chantal!! Gelukkig :). Hopelijk heb je deze maand meer geluk, ik ga voor je duimen.  Ik heb vanaf dinsdag ongeveer m'n vruchtbare periode.. we gaan maar weer eens proberen misschien hoeven we niet meer naar t zienshuis haha..</p>
<p style="text-align: right;">Heel raar. Normaal wil je niet ongi worden en nu denk ik,  laat maar komen . Op naar de onderzoeken.. Wachten duurt lang!</p>
 
Wanneer zouden jullie gaan testen? Ik weet mijn precieze NOD datum niet maar als ik 2 weken na mijn positieve ovulatietesten (19&20 maart) uit ga zou ik met een vroege test dinsdag al mogen testen en anders 3 april:)

Ik ben de afgelopen 4 weken met regelmaat misselijk en duizelig wat ik absoluut niet van mezelf ken.. hoewel ik me niet teveel focus op een positieve uitslag gaat het nu wel steeds vaker door mijn hoofd door die vage klachten. Hoe is het bij jullie en hoe lang moeten jullie nog wachten?



Liefs
 
@plne ik denk dat het heel erg aan iemand cyclus ligt. als je altijd stipt bent dan zou ik zelf ook sneller testen. Ikzelf heb net 1 cyclus gehad en weet dus niet wat te verwachten nu en zou het dus een paar daagjes langer wel afwachten tenzij je echt syptomen heb maar het is per persoon verschillend.  Mijn ovulatie was ook de 19de maar ik wacht zoiezo tot 3 april, eerst maar kijken of er wat op gang komt.

ben je toevallig pas gestopt met je pil?? daarvan kun je ook van alles voelen. De eerste maand was bij mij ook van alles aan de hand. Merk nu pas hoeveel hormonen met je lichaam doen haha
 
@ansje. Dat ontpillen is inderdaad heel herkenbaar. Ik had de eerste maand ook allerlei klachten. Het leek veel op zwanger zijn, maar waren toch echt de hormonen. Nu net de tweede ronde gehad na 41 dagen. Ik hoop dat er nu meer reglemaat in komt.

Hopen dat het voor jullie volgende week mooi nieuws geeft.
 
@Girafje: hoe gaat t?

@Chantal: en bij jou? :)

Ik heb deze week m'n vruchtbare week, toch nog even proberen. Missschien lukt t wel en hoeven we de medische molen niet ..



 
Wat is het toch allemaal spannend he meiden!!
Zit nou ook weer in de vruchtbare periode hoop op een beetje meer geluk nou..
Ben ook begonnen met acupunctuur (2x geweest nou) ben benieuwd of dat er aan mee helpt? iemand daar al ervaring mee?
Ben nu sinds september bezig en hoop toch nog wel voor de zomer zwanger te raken hoor.
En natuurlijk hoop ik dat voor iedereen maar zo zie je maar he dat het allemaal niet van zelf gaat...weet je wat ik alleen raar vind
de gyn zei tegen mij gezonde voeding en geen stress is het beste om zwanger te raken en dan denk ik bij mijn zelf en die meiden die roken drugs en alcohol gebruiken daar komt het gewoon bij in gevlogen die het eigenlijk niet willen!! En moet je kijken wat voor moeite dat wij er allemaal voor moeten doen he...

Maar ja wij gaan allemaal duimen voor elkaar en hopen dat wij elkaar deze maand kunnen feliciteren ;-)

Liefs -x-
 
Hier weer aan het wachten.. ga van niks uit deze maand. Zit nu op dag 38.

Heb wel dat ik me heel erg moe voel en mijn borsten zijn sinds zaterdag al gevoelig en dit lijkt steeds meer te worden. Ook heb ik het idee dat ze voller zijn. Mijn buik blaast ook erg op savonds.

Ik wacht nog tot woensdag voor ik ga testen
 
Terug
Bovenaan