Deze week NOD!

Heb je dat vaker Chantal? Dat je cyclus wat langer is? Omdat je van niks uitgaat?

Ikzelf heb zondag mijn nod. T verschilt per dag. Gisteren had ik hele gezwollen borsten en me tepels zagen er anders uit. Vanochtend weer wat ongesteldheidskrampen dus ik denk dat het toch wel doorzet
 
En nadat ik dat getypt heb ga ik net naar het toilet en merk net gelijk bloeding met afvegen. Dat was ronde 2 maar me cyclus word ook anders. Van 31 dagen  naar 28 nu
 
Ansje; ja mijn cyclus is onregelmatig. Zit meestal met me cyclus tussen 33 en 37 dagen.. nu 2x een uitschieter gehad een van 40 dagen en een van 46 dagen. (Nu al 1.5jaar van de pil af)

Maar nog nooit echt last van me borsten gehad.. ik ga er vanuit dat het niks is zodat de teleurstelling niet zo groot is als ik ongesteld word. Maar door deze klachten maak ik mezelf wel aan het twijfelen
 
Oh ja Chantal daar zit best veel verschil in. Lijkt me erg lastig dan. Je weet niet wanneer je nod is. Werk je nu met ovulatietesten? Om te kijken wanneer je eisprong is want dat is ook moeilijk peilen zo.

Wie weet.. uit ervaring weet ik nu dus dat veranderingen aan je borsten ook met je menstruatie te maken kan hebben. Hormonen zijn weleens vervelend hihi maar wie weet.. er is nog hoop. Spannend

 
Hee meiden hoe is het met jullie??

Ik heb vanmorgen een test gedaan en deze was licht positief (als ovulatietest klopt 1 dag voor nod). Kort daarna had ik met afvegen bruinverlies en tot op heden niet meer.. jemig wat maakt dat onzeker zeg..
 
hi girls,



deze maand met ovulatietesten begonnen na een mk in december 2016, wat zijn het ondingen kom er niet wijs uit. Blijven streepjes aangeven.

Zondag 16 april mijn nod dus nog 1,5e week geduld. Maar denk dat we dus juist door die ovulatie testen niet op de goede dagen geklust hebben.

Ik word echt ongeduldig wil zó graag een kindje en dat kan niet snel genoeg gaan.

Word er soms een beetje ontmoedigd van :(
 
Chantal!! Hoe is t? Was t ook echt positief?



Ik denk dat ik ongi ga worden.. Had vanmorgen bruin bloedverlies maar erna niks meer gehad. Heel raar
 
Terug
Bovenaan