Deze week NOD!

Spannend Girafje! Wanneer ga je testen? Hopelijk is t raak!



@Chantal; dat is echt vervelend he. Gebruik je ovu testen?



Ik moet zodra ik ongi bent bloed prikken en op dag 10 beginnen met 3 echo's per week. Om te kijken hoe m'n eicellen groeien etc en of er een eisprong is erna gaan we over tot actie. Duurt sowieso nog 3 maanden voordat ik zwanger ben..
 
Ja ik gebruik ovulatietesten. Vorige maand heel duidelijk me eisprong gevonden door middel van ovulatietesten. Alleen deze maand nog steeds niks???? Heb nu besloten nog een paar dagen door te testen en daarna te stoppen en te kijken wat er gebeurd maar denk dat ik deze maand keer geen eisprong heb ofzo. Al is me afscheiding wel zo dat ik denk dat ik rond me ei zit. (Herken het van vorige maand).

Spannend joh dani. Girafje hoe is het met jou?
 
Kan iemand mij helpen. Vandaag 2 weken geleden ovitrelle gespoten. Binnen 36uur zou ik mijn eisprong gehad hebben.

Ik heb nu last van veel wit vloed als ik mijn vinger in mijn vagina steek en eruit haal. Ik heb verder nergens last van.

Iemand enig idee of het toch raak kan zijn? Zijn al 17 maanden bezig
 
Wat gek he Chantal! Heb je je ei gevonden? Of heb je hem overgeslagen. Ij heb nog nooit m'n ei gevoeld!

en Girafje hoe is het?

@Jill: helaas kan k je niet helpen maar ik heb een vraagje. Wij zijn ook in het ziekenhuis. M'n man moet vandaag zijn zaad brengen voor controle. Ik ben al onderzocht en alles was goed. Nu moet ik wachten tot ik ongestelde word (wat duurt wachten mega lang)  Wat hebben ze bij jou tot nu to gedaan? Een hulpmiddel gekregen? Ze had t bij mij al over hormoon spuiten.. Ik heb al 1 zoontje en we wilde graag een tweede daarom zou t traject sneller gaan dan normaal..
 
Wat fijn dat er nu verder gekeken word Dani en dat je nu weet dat alles goed is. Wachten duurt lang maar aangezien je al een zoontje heb is het dus niet onmogelijk. Komt vast goed!
 
Ik twijfel heel erg of ik mijn ei al heb gehad. De test van eergister was wel een stuk donkderder dan gister. (Gebruik die van de action). Maar als ik het slijmverlies kijk (dat is nu wittig en kan er draden van trekken tussen 2 vingers). aaaah k word gek deze maand denk ik. Ga morgen nog een ovulatietest doen denk ik. Daarna stop ik er mee. En dan zullen we zien waar schip strand
 
Hoi meiden,

Wat spannend allemaal en wat vervelend dat het bij sommige niet spontaan wil lukken. Hier pas 2 maanden na verwijdering van implanon, nog niet ongi geworden maar wel wat ovulatietesten gedaan! Gisteren en vandaag positieve ovulatietesten dus ontzettend spannend! Ik weet dus niet wanneer mijn NOD is gezien ik nog niet ongi ben geweest maar vanaf nu tel ik gewoon 3 weken tot ik van mezelf mag gaan testen  :) wat vinden jullie? Slik al wel sinds verwijdering implanon foliumzuur.

Succes allemaal!
 
Terug
Bovenaan