Deze week NOD!

Nou het bloedverlies heeft doorgezet naja doorgezet.. het gaat vaag tot nu toe.. niet zo als anders met me menstruatie.. hoop dat ik toch een deze dagen meer duidelijkheid krijg.. en test na deze bloeding nog maals..
 
Ah balen zeg! Hopelijk heb je toch een posi test. Wanneer wil je weer testen?



Ik heb geen bloed verlies meer gehad. Heb wel buikpijn, wat ik eigelijk nooit heb. Maargoed we wachten 'rustig' af
 
Zodra het bloedverlies helemaal weg is. Misschien wacht ik daarna nog een paar dagen maar denk aan begin van volgende week. Net ook weer flink misselijk wakker geworden. Ik ga zien wat de dag gaat brengen en misschien denkt me lichaam toch van we zetten het even flink door.

Ben er nu wel achter dat je als je bloedverlies krijgt na een licht positieve test het maar beter door kan zetten dan dit gedoe.

Toen het gistermiddag door leek te zetten had ik zoiets van ja oke het is nu mis gegaan en lichaam stoot het niet voor niets af dus er zal wel wat mis mee zijn geweest.. maar nu het later weer zo goed als weg was begint de twijfel toch weer toe te slaan en de hoop dat het misschien toch een wat heftigere innestelingsbloeding is.

Het maakt in ieder geval flink onzeker
 
Nee nog niet. Wil morgen opnieuw een test doen. Het bloedverlies is vele malen minder geweest dan normaal met me menstruatie en maar 3 dagen.
 
<p style="text-align: left;">Ik heb zonet wel me lunch er weer uit gegooid.. kneiters dat gebeurt me niet vaak... was me misselijk.. op bed liggen hielp niks.. nu trouwens nog wel wat misselijk...</p>
 
Spannend Chantal! Misschien is jou moment eindelijk daar :) Het is je van harte gegund

Ik wacht nog steeds op m'n ongi, zit vandaag op dag 37. Wachten duurt lang.. Dat we zo snel mogelijk kunnen beginnen met iui
 
Terug
Bovenaan