Deze week NOD!

pff iemand die me een beetje mijn tijd kan laten weg tikken? vrijdag mijn no nog 4 dagen te gaan.



Af en toe hééééél lichte steekjes/krampjes in mijn onderbuik.

Wel echt ongelooflijk moe een paar dagen al. Vorige week dinsdga pas een positieve ovu test dus ik weet het niet, wachten duurt echt te lang
 
Wat ontzettend balen Chantal!! Succes met de volgende ronde. Hopelijk met veel meer geluk



Nee heb ik nog niet gedaan. Wil tot zondag wachten. Heb de laatste 3 Maanden ook 43 dagen gehad, helaas
 
Ik heb jullie advies nodig.



Ik was bij de action en daar lagen early testen. Ikdebk ach koop die eens. Thuis naar de wc, was ik naar beneden gegaan. Kom k weer boven zie ik 2 streepjes, en dat betekend dus met die test zwanger... kan t eigelijk niet geloven! Zou t echt?



Iemand ervaring? En m'n man is werken. Zweet breekt me aan alle kanten uit
 
Whow Dani super. GEFELICITEERD!! De testen van de action zijn prima hoor.

Ik weet niet wat ik moet, blijf me vreemd voelen. Blijf met vlagen misselijk, ben onwijs moe, me borsten voelen nog steeds gezwollen aan en ook me buik blaast ook in loop van de dag op.. Zit er zelfs aan te denken om nogmaals een keer een test te doen (een andere dan kruidvat). Wat zouden jullie doen?
 
Jaaa ongelofelijk! Kan t niet bevatten. Een tweede wondertje!



Ik zou ook een test doen? En anders na t weekend, als je je nog zo voelt even langs de ha?
 
Terug
Bovenaan