Deze week NOD!

Vanmorgen nog een test gedaan (van sensitest) en deze was ook negatief. Gok dus doordat ik het eigenlijk best graag wil mijn lichaam me voor de gek aan het houden is. Ik ga het proberen los te laten deze maand. En proberen dus wat minder op het forum te komen. Mochten er positieve veranderingen zijn horen jullie het natuurlijk
 
Gefeliciteerd @jongevrouwanoniem!

Ik lees even met jullie mee. Spannend elke keer weer.

Ik had afgelopen week mijn eisprong gehad. Ben onregelmatig ongesteld en deze ronde voor het eerst ovulatie testen gebruikt. Ik zit nu in ronde 5. Ben al wel anderhalf jaar geleden gestopt met de pil. En nu is het wachten......
 
Jammer Chantal maar begrijpelijk! Heel veel succes



Jonge moeder:

proficiaf met je zwangerschap! Hoe ver denk je dat je bent?
 
Denk 4 weken heb rond 5 april mijn nod gehad. Dus kan nog niet lang zijn. Dankj jullie wel hopelijk gaat het deze keer goed. Ik durf pas echt blij te zijn al de 12 weken voorbij zijndenk ik
 
Dani; op de achtergrond lees ik zo nu en dan wel mee. Hoop deze ronde meer succes te hebben. Maar ben er nu minder mee bezig. Heb de ovulatietesten wel in huis maar ga ze niet doen even maandje minder mee bezig zijn. Zit ondertussen al weer op dag 13. Gaat snel joh. Maar hoe dan ook test ik niet voor dag 42.
 
Hi all,

ik werd altijd onregelmatig zwanger. Nu ik kinderwens heb was het voor mij lastig om de eiersprongdag te vinden via testjes. Ik ben vorig maand naar de gynaecoloog gegaan. Zij hebben bij mij een onderzoek gedaan en bleek dat ik geen eiersprong had. Ik ben begonnen met 100 Mg clomid tabletten op dag 3 van mijn menstruatie.

ik had dankzij deze tabletten een eiersprong in de week van 22 april.

Nu is het afwachten...zucht

volgend week moet ik ongesteld worden.
 
Terug
Bovenaan