Deze week NOD!

@Chantal: Hoe gaat t met je? Ben je al wat wijzer geworden? Ik hoop t zo voor je!

Wij mogen dinsdag voor de 2e echo dan ben ik 8,5 week zwanger! Ben wel misselijk en heel erg moe maar verder valt t allemaal mee. Heb natuurlijk al een spruit van 2 rond lopen wat t wat zwaarder maakt..



@JongevrouwAnoniem: Heb je ondertussen een echo gehad? :) Of moet je die nog krijgen. Spannend he!
 
Goedemorgen dames

Mijn nod zou over 4 dagenzijn.maar hier is het de hele week al aan het rommelen pff.nou werd ik vanmorgen  wakker en bingo onbegrijpelijk ik snap er echt niks van altijd cyclus van 28 en nou ineens eerder.  Baal echt enorm en ben het beu aan het worden ben al vanaf september bezig. Voor de meiden die deze week nod hebben heel veel succes!!!

Liefs -x-
 
Hi beertje, dat is echt vervelend maar geef het niet op. Ik ben 2 maanden bezig heb nu 5 dagen voor nod. Maar voel me wel opgeblazen maar ik heb geen symptomen of iets. Denk dat ik ongesteld ga worden.

Dani en jonge vrouw anoniem! Gefeliciteerd!!

En succes voor ons en iedereen die een baby wilt.
 
@Dani; ja ben helaas van de week ongesteld geworden. Op moment dat ik me menstruatie niet had verwacht. Me cyclus is deze maand wel veel korter dan vorige maand. Vorige maand 43 dagen..  deze maand 30. (Dit is zelfd de kortste cyclus sinds ik gestopt ben met de pil
 
@Beertje: geef niet op meid! Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Wij hebben er 1 jaar over nummer 2 gedaan en k werd letterlijk gestoorder elke maand maar nu ben ik foch 9 weken zwanger! Dus het komt goed! Heel moeilijk maar geduld.. Fingers Crossed



@Chantal: pff balen zeg! Vreselijk die onregelmatige cyclussen he. Hoelang zijn jullie nu bezig? Want zo is t natuurlijk ook lastig om dé dag te vinden met steeds een andere cyclus..



@Eliza: succes met wachten hihi. Duurt lang he

 
Dank je wel dani2809....

Ja je probeert ook van alles he acupunctuur temperaturen ovulatietesten. Is echt moeilijk hoor ! Ik kijk het maar aan wil er niet te veel mee bezig zijn maar soms moet je dingen doen omdat hun dan in je cyclus kunnen kijken. Ik hoop toch dat ik nog voor september zwanger ben anders zitten wij okk alweer op een jaar. Jij gefeliciteerd he dani2809
 
@dani , sorry voor mijn late reactie.

We hebben gisteren onze eerste echo gehad en alles zag er prima uit, een mooi knipperend lichtje!

gisteren precies 7 weken zwanger en 26 december uitgerekend. 31 mei mogen we terug komen :)
 
<p style="text-align: left;">Ik zit weer op het wachtbankje. Heb van de week een duidelijke positieve ovulatietest gehad. Rond deze periode het flink gezellig gemaakt in bed met me vriend en nu gaan we weer in lichte spanning afwachten.</p>
<p style="text-align: left;">Nog meer dames aan het wachten?</p>
 
Terug
Bovenaan