Deze week NOD!

Ik sluit me ook aan op het wachtbankje. Ik heb 18 mei mijn eisprong gehad. Wij hebben die periode ook zeker niet stil gezeten. Vanochtend is mijn temperatuur alleen wel van 37,2 naar 37,0 gedaald, kan de innesteling zijn en nu wordt het erg spannend want dit deel is helaas al twee keer misgegaan waardoor ik een vroege miskraam heb gekregen.

spannend  Chantal wanneer is je nod?
 
Voor je het weet is het zover ;) Volgend weekend is het al 3 - 4 juni!

mijn nod ligt tussen 30 mei en 1 juni. Ik ga denk ik maandag of dinsdag testen, als mijn temperatuur hoog blijft
 
@Svlok hoe is het met jou?

Hier nog rustig aan het wachten. Heb al wel een paar gekke dingetjes aan mezelf gemerkt maar ga er voor nu vanuit dat ik niet zwanger ben tot de test anders zegt.

- sinds 2 ochtenden misselijk als ik wakker word, slaap wat slechter, aantal dingen die ik normaal lekker vind smaken me wat raar, andere maanden vanaf eisprong tot aan menstruatie zere borsten.. nu was dat 3 dagen na eisprong ineens weg..

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen.. heb ook nog een feestje in vooruitzicht waar veel bekenden en vrienden van me heen gaan (volgend weekend) en ik kan totaal niet liegen.. mocht ik zwanger zijn gaat dat dus heel lastig worden om wat te verzinnen zodat ik een wijntje kan afslaan... hmmm lastig allemaal..
 
Pfff, hier ook op het wachtbankje...

Ik heb me zojuist aangemeld als lid omdat ik het even van me af wil schrijven. Ik slik sinds begin oktober vorig jaar de pil niet meer. Nadien altijd veilig gevreeën tot afgelopen mei.

Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik keurig een cyclus van 28 á 29 dagen gehad. 14 mei hebben we het heel gezellig gehad
 
Mijn NOD is vandaag en vanmorgen stond er een heel licht maar tweede streepje van het weekend nogmaals testen.

Groet Marijke
 
Terug
Bovenaan