Deze week NOD!

Nou me bericht is maar half geplaatst..

Ze zeggen toch vaak een streep is een steep?

Ik mag donderdag testen maar weet nog niet of ik dat ga doen aangezien ik dat weekend een feest heb waar ik veel bekenden/vrienden tegen kom en ik totaal niet kan liegen..
 
Hoi Chantal

Dan zou ik na het weekend testen wat je niet weet kun je ook niet over liegen maar ja ondanks dat je het niet weer laat je toch de drankjes staan dus of het echt veel uit maakt of je wel of niet test. Maar liegen doe je dan in ieder geval niet.

Ik heb idd ook wel eens dat de tekst maar half en soms meerdere keren komt verschilt ook of ik op pc of tablet inlog.

inderdaad ook al eens gehoor een streep is een streep en ik wil ook ge hele tijd kijken of hij niet donkerder word maar weet ook dat het na zoveel tijd niet geldig is maar het hele lichte lijntje was er binnen de 5 min.Maar ik wil hem graag donkerder kijken haha voor de zekerheid.
 
Hij zet maar 1 regel van me bericht erop.. poging 3

Hoop dat ik me snel aan mag sluiten bij het rijtje van de zwangeren..

Vandaag de hele dag al een verschrikkelijk nare smaak in me mond die na het eten van iets heel even weg is en dan weer komt..

Nu nog maar eventjes lekker luieren op me bed en dan om half 11 na me werk.. op ma 3 nachten en dan is het al weer maandag. 7 juni is me nod.. begin het nu wel spannend te vinden hoor.. hoop zo dat het een keer raak is.. (en dan ben ik gewoon tegelijk zwanger met me beste vriendin.. er zit dan 2/3 weken tussen onze zwangerschappen)
 
Hallo Chantal koekje

Gefeliciteerd. Idd spannend maar probeer er van te genieten teveel stress is ook niet goed.

Chantal2109 ik help het je hopen. Ik weet nog niet zo goed of ik morgen nou weer kan/moet testen of beter zondag.

Groetjes Marijke
 
Chantal koekje, gefeliciteerd!

Wij zijn bezig met 1ste ronde clomid. Eisprong is geweest en goed genoeg geklust. A.s. woensdag 7 juni mag ik testen. Vind het heel erg eng. Hoop zo dat het gelukt mag zijn. Ik ben inmiddels een jaar met de pil gestopt.
 
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Bedankt voor de lieve reacties. Ik ga er zeker van proberen te genieten. Ben er natuurlijk hartstikke blij mee! </span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Spannend Chantal2109 ik duim met je mee. Laat je weten als je getest hebt? </span>
 
Terug
Bovenaan