Hai meiden,
Wat gaat dat snel he, met ons topic, alweer op pagina 3!!!
Sara, echt vervlend voor je moeder, hopenlijk voelt ze zich snel weer wat vrolijker... Ik ben benieuwd wat de HA-ass. zegt, hopenlijk mag je bloedprikken, want 4 wkn over tijd is toch wel erg raar na 9 mnd vind je ook niet??
Iris, bij jou al tekenen??? Bij mij nog steeds niet! Inmiddels dag 36!!!! Straks krijg ik hetzelfde als Sara, ik snap er echt niets van..... Ik heb wel helemaal een verkrampt gevoel in mijn onderbuik, raaaaaaar!!
Sharine, spannend, vandaag je NOD, ik hoop ontzettend voor je dat ze wegblijven.. Al tekenen??? Of voel je je ongi al aankomen??
Yvonne, bijna op vakantie!!! Heerlijk, je hoort vaak dat kindjes op vakantie verwekt worden, dus wie weet.......
Nou, hier alles nog rustig, verkrampte onderbuik, maar nog geen teken van mijn ongi... Aan de ene kant hoop ik dat de wegblijven en aan de andere kant mogen ze nu wel komen (anders ben ik misschien in de vakantie ongi) en ik vind het ook wel lekker om zekerheid te hebben wel of niet, want als ik in de vakantie nog steeds niet ongi ben, dan durf ik ook geen wijntjes te drinken!!!!!
Nou, hopenlijk zie ik jullie zo nog op het forum, ik moet om 11.30 naar mijn werk, dus ik heb nog wel ff...
Liefs, Es