Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Ja ik ben het met Sharine eens, ik zou nog even wachten en er is zeker nog hoop dat je te vroeg getest hebt. En die afscheiding is normaal kan twee dingen betekenen....dus daar schiet je nu ook niks mee op.

Liefs Yvonne

bedankt maar weer voor jullie reacties... hahaha het kan ook ech van alles zijn he??!!
Ik wacht nog wel ff af en test binnenkort wel weer een keertje!!! (als mijn ongi niet doorzet tenminste)

Liefs es

Hallo kletsgraage dames,

Jullie zijn bijna niet bij te houden! Er gaan straks wat meiden op vakantie zie ik wel...dan zal het hier wel wat rustiger worden. Ik hoop maar dat jullie zwanger terug komen! Vakantie doet soms wonderen...

Sharine hebben jullie soms kermis in het dorp? Lekker aan het feesten!! Ben je nog steeds niet ongi?! Spannend zeg, wanneer ga je testen? Ik voor je!

Yvonne morgen naar de ha, ik ben benieuwd wat ie te zeggen heeft. Hoe voel je je nu? nog steeds krampjes? Hier is alles nog rustig afgezien van de vele melkachtige afscheiding die ik heb op het moment...Wat zal je uitkijken naar je vakantie zeg! Maar flink klussen dan, leuk dat je dan ook je ei hebt!

Esther jammer dat je negatief getest had maar misschien heb je t te vroeg gedaan en is er nog hoop...ga je nog een keer testen? over 3 dagen ofzo?Ik heb het zelfde als jij, met die afscheiding, laten we maar hopen dat het eengoed teken is!

Dimka Wat een leuke site zeg! Echt erg mooi gemaakt. Gelukkig is het een stuk beter met je zoontje zijn arm!

Sara balen dat je test negatief was! Hoeveel dagen ben je over tijd?

Suus...Hele fijne vakantie!!!

Tamara wat spannend ja die echo woensdag! het moment dat je voor het eerst het hartje hoort kloppen lijkt me zoooo bijzonder. Ik denk dat je je dan pas echt beseft dat je zwanger bent.
Ik stuur een open sollicitatie dus het heeft geen haast.

Verder weet ik het even niet meer hoor, sorry als ik iemand vergeten ben!

Grrr Iris

Hoi meiden,

Sharine: fijn dat je geen bruine afscheiding meer gehad hebt. Vervelend dat je je zo rot voelt.

Dimka: fijn dat het weer beter gaat met je zoontje. Leuke site!! Ik hoop dat je verkoudheid weer snel over is.

Esther: vervelend dat jij ook negatief getest hebt. Maar nog geen ongi tekens, dus het is nog erg spannend!!! Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest. Ik ben sinds december bezig dus bijna 9 maanden al. Daarom vind ik het ook zo raar dat ik zo laat nog een ronde over sla. Als dat zou gebeuren, had ik het eerder na het stoppen met de pil verwacht. Maar ik kijk wel wat de HA-assistente morgen zegt als ik op bel. Hopelijk kan ik snel terecht bij mijn HA of de waarnemer. Het kan me nu echt niet meer schelen wie me een verwijsbrief geeft om bloed te laten prikken.

Yvonne: spannend, wie weet helpt het Italiaanse klimaat bij het leggen van je ei. Haha.

Nou meiden, het was me een raar en zwaar weekend. Mijn moeder is vrijdag aangekomen op Schiphol en hoorde gistermiddag dat een van haar beste vriendinnen van al 30 jaar die ochtend een hartaanval heeft gehad en is overleden. En dat ook nog eens 3 uur voor de bruiloft van haar neef, dat is nog eens een slechte timing want ik neem aan dat je alles dan niet meer kan afzeggen.

Maar goed, hier nog steeds niet veel te melden. Ik begin me een beetje een zeur te voelen. Ik heb alleen vannacht nog een streepje afscheiding gehad en verder niks meer. De krampjes waren ook maar van korte duur en waren rond 2 uur alweer weg.

Iris, Suus, Tammie, en als ik iemand vergeten ben...... Hoe gaat het met jullie?

Liefs,

Sara

Hey Sara,

Wat verschrikkelijk van die vriendin van je moeder! En dat voor een bruiloft. Erg verdrietig voor je moeder. Heel veel sterkte voor haar.

4 weken!!! pfff Dat is echt niet leuk meer. Maar goed dat je je temperatuur bijhoudt, dan kan ie je tenminste niet zomaar wegsturen.
Idd erg raar dat je na zo'n lange tijd nog eens een cyclus overslaat.

Grrr Iris

OOOh en trouwens...niemand is hier een zeur!!!!!!
Daar is het forum toch voor om je dingetjes kwijt te kunnen.
Dus zeur maar een eind raak.

Hallo Sara, ja wie weet wat het Italiaanse klimaat doet he? Haha!
Gewoon de ha bellen hoor morgen! Laten ze maar bloed prikken! Het duurt nu veel te lang die onzekerheid.

Iris hopen dat het iets betekend die melkachtige afscheiding! Ja goed he dat ik mijn ei heb in Italië. Weer eens iets anders...! Haha.

Dimka, inderdaad wat een leuke website van je zoontje en knap gedaan zeg met die foto's! Erg leuk en lief mannetje heb je zeg!

Esther, ja er is idd. nog hoop hoor!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan