Hoi meiden,
Sharine: fijn dat je geen bruine afscheiding meer gehad hebt. Vervelend dat je je zo rot voelt.
Dimka: fijn dat het weer beter gaat met je zoontje. Leuke site!! Ik hoop dat je verkoudheid weer snel over is.
Esther: vervelend dat jij ook negatief getest hebt. Maar nog geen ongi tekens, dus het is nog erg spannend!!! Hopelijk heb je gewoon te vroeg getest. Ik ben sinds december bezig dus bijna 9 maanden al. Daarom vind ik het ook zo raar dat ik zo laat nog een ronde over sla. Als dat zou gebeuren, had ik het eerder na het stoppen met de pil verwacht. Maar ik kijk wel wat de HA-assistente morgen zegt als ik op bel. Hopelijk kan ik snel terecht bij mijn HA of de waarnemer. Het kan me nu echt niet meer schelen wie me een verwijsbrief geeft om bloed te laten prikken.
Yvonne: spannend, wie weet helpt het Italiaanse klimaat bij het leggen van je ei. Haha.
Nou meiden, het was me een raar en zwaar weekend. Mijn moeder is vrijdag aangekomen op Schiphol en hoorde gistermiddag dat een van haar beste vriendinnen van al 30 jaar die ochtend een hartaanval heeft gehad en is overleden. En dat ook nog eens 3 uur voor de bruiloft van haar neef, dat is nog eens een slechte timing want ik neem aan dat je alles dan niet meer kan afzeggen.
Maar goed, hier nog steeds niet veel te melden. Ik begin me een beetje een zeur te voelen. Ik heb alleen vannacht nog een streepje afscheiding gehad en verder niks meer. De krampjes waren ook maar van korte duur en waren rond 2 uur alweer weg.
Iris, Suus, Tammie, en als ik iemand vergeten ben...... Hoe gaat het met jullie?
Liefs,
Sara