Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Ja dat dacht ik dat je hem toen gevoeld had. Nee kan me voorstellen dat je dat niet prettig vind in de tent! Zou ik ook niet prettig vinden! Nou nog even afwachten he?

Liefs

Ik had mijn NOD tussen de 12e en de 18e augustus uitgerekend (tussen de 28 en 34 dgn) Maarja, ik heb geen idee hoor, ka het zijn dat mijn cyclus ineens nog langer wordt dan 34 dgn, lijkt me wel heel vreemd...

@Sara: ben jij nou nog in je eerste ronde bezig of al verder, want jij hebt ook zo'n lange cyclus ineens????

Liefs, es

Hallo   meiden

Ja esther volgens mij heeft yvonne gelijk en heb je ongeveer gelijk met mij je eisprong gehad. Dus kan het inderdaad nog iets te vroeg zijn geweest met testen. Dus meid er is nog hoop?. He hoe krijg je die mooie smileys hier op het scherm. Ik zag v/d week dat iemand ze ook had. Grappig de bewegende smileys

Yvonne dus je bent nog steeds misselijk wel vreemd moet ik zeggen, ik ben erg benieuwd wat je ha zegt alleen jammer dat ik het niet eerder weet als eind van de week.

Trouwens wat toevallig dat jullie beiden naar dezelfde plek op vakantie gaan wie weet komen jullie elkaar wel tegen zonder dat jullie het weten.

Hier ook nog steeds rustig ben wel hevig verkouden en ik heb al meer als 3 weken last van vastzittend slijm in mijn luchtwegen best vervelend ben bang als het te lang duurt dat ik nog longontsteking krijg. Maar goed ongi is hier ook nog lang niet in zicht.

Liefs Sharine

Hey Sharine,

Vervelend dat je je zo rot voelt!!! Eccht balen....
Als ik mijn ei ongeveer tegelijk met jou had, wanneer was dat dan ongeveer?? En wanneer is dan mijn NOD??
Ik haal de emoticons van Hyves, vandaar kan je ze makkelijk kopieren en plakken en dat lukt niet vanaf msn......

Yvonne, misschien zien we elkaar inderdaad in lazise zonder dat we het weten, haha zou grappig zijn!!!

Liefs, Es

Haha ja dat is wel grote kans dat we elkaar tegen komen daar! Maar ja dan lopen we langs elkaar zonder dat we het weten grappig he?

Ja Sharine ik ben ook benieuwd wat de ha morgen zegt hoor. Waarschijnlijk zal ik wel bloed moeten prikken. Ook voor andere dingen testen ze denk ik.

Esther dat was nu deze aankomende week, dinsdag/woensdag  2 weken geleden geloof ik? Sharine weet het wel.

Liefs Yvonne

Sharine, ja dat is echt vervelend joh als je luchtwegen vast blijven zitten! Heb ik ook altijd nadat ik verkouden ben geweest dat mijn luchtwegen blijven vastzitten. Komt door de astma, die ik heb. Hoop dat het snel weer over is hoor!..

Liefs Yvonne

Meiden,

Zie mijn topic: Witte melkachtige afscheiding.......
Herkent iemand dit??? Of enig idee wat het zou kunnen zijn????
Ik snap er echt niets meer van..... Sorry hoor dat ik jullie dood gooi met vragen!!!

Liefs, Esther

Hoi

Esther ik heb morgen precies 14 dagen geleden mijn eisprong gehad en volgens mij had jij hem toen ook gehad. Het is heel onschuldig hoor de witte vloed het kan met eventuele zwangerschap te maken zijn, ik heb op dit moment ook last van witte vloed niet zo heel erg maar ik heb het ook. Maar goed blijft afwachten, probeer anders over een aantal dagen nog eens te testen wie weet meid.

Liefs sharine

Terug
Bovenaan