Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo meiden, het is rustig vanavond hier.

Nou ga nog even tv kijken en dan slapen.

Doeidoei Yvonne

Hallo meiden,

Nou dit is voorlopig mijn laatste berichtje hier, want we gaan vannacht al weg op vakantie! Whoehoeeeeee! Ben zo blij joh! Nou we gaan voorlopig een week en als we het naar ons zin hebben blijven we nog ietsiepietsie langer daar! Ik wens iedereen die nog NOD moeten krijgen heel veel succes en de meiden die al weer aan de klus zijn ook veel klusplezier! Tot over ....ik weet niet wanneer precies?hihi doei doei meiden!

Esther we gaan naar hotel Smeralda in Lazise, 60 meter vanaf centrum en 100 meter vanaf het strand, dus weet je dat misschien kom je nog in de buurt! Haha ook veel plezier op jouw vakantie en wie weet komen we elkaar daar tegen!

Allemaal een dikke  en veel liefs,

Yvonne

hoi meiden,

PRETTIGE VAKANTIE allemaal die gaan!!!!! wat zal het stil worden hier zeg!

ik weet niet eens waarneer ik uitslag krijg, heb ik niet gevraagd, zal volgende week wel bellen

liefs dimka

Hoi meiden,

Prettige vakantie voor de dames die op vakantie gaan!!!! Ja, het zal wat rustiger worden.

Hier gaat het goed. De rd's zijn  nogsteeds niet weg dus eindelijk ook weer een normale ongi. Ik heb wel buikpijn etc, maar niet abnormaal veel. Ik neem aan dat het dit weekend wel klaar is dus zal ik dinsdag de HA bellen.

Hoe gaat het verder hier?

Dimka, nogsteeds zo misselijk of valt het vandaag gelukkig mee?
Tammie had je nou deze woensdag  of volgende week woensdag je echo? Ben ff weer de draad kwijt....

Esther en Sharine? Nogsteeds geen RD's?

Iris, Suus en  Evie alles goed met jullie?

Liefs,

Sara

Hallo meiden!

Yvonne en Esther een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie!!! En wel zwanger terug komen anders stuur ik jullie weer terug!

Sara hoe lang ben je nu ongi? Hier is nog steeds alles rustig, Af en toe borrelende darmen maar ik denk nog steeds dat het van de Brinta komt...

Ik doe morgen toch die sollicitatie brief op de post. Ik heb het heeeeeelemaal gehad daaro! Ik stond vandaag gewoon bijna te janken na weer een of andere stomme opmerking van mijn baas. Ik kon mezelf gelukkig een beetje in bedwang houden maar mijn besluit was nu echt gemaakt. IK WIL WEG DAAR!!! zo snel mogelijk.

Grrr Iris

Dimka je hebt woensdag toch een echo gehad? Was dat je eerste? en heb je t hartje gehoord?

Grrr Iris

Hoi Iris,
Ik ben inmiddels 4 dagen ongi. Vroeger was ik altijd 5 of 6 dagen ongi dus dat is nog prima.
Nogsteeds borrelende buik? Ben je brinta gaan eten omdat je normaal niet ontbijt?

Liefs,
Sara

Terug
Bovenaan