Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Ik ben Brinta gaan eten omdat ik daar zomaar weer eens zin in had en nu eet ik het om de dag. Ik ga nooit zonder ontbijt de deur uit, dat hou ik niet vol!

Ik ben even de draad kwijt waarom jij ook al weer naar de huisarts moet...  solly!

Grrr Iris

Hoi Iris,
Wel grappig, ik loop sinds een maand of 2 bij de dietist omdat ik melksuiker-allergie blijk te hebben en eet ook weer brinta 's ochtends.

Ik ga naar de HA omdat ik wil weten waarom ik opeens een cyclus had van 61 dagen. Maar hij is nogsteeds op vakantie, hopelijk volgende week niet meer.

Liefs,

Sara

Melksuiker allergie!? wat moet ik me daarbij voorstellen? wat mag je dan bijvoorbeeld niet eten?
Vroeger vond ik brinta echt niet lekker maar nu...lust ik er wel pap van hahahahahahahahahahaha.

OOOh ja je hebt een cyclus overgeslagen...zo zat het. Dat is idd wel erg apart ja. Ik ben benieuwd wat ie daarop te zeggen heeft.

Grrr Iris

Dat is een allergie waarbij je niet tegen de suikers in de koeienmelk kan. Ik heb nu druppels voor in de melk en na 24 uur kan ik de melk dan gewoon drinken of bij de pap doen.
Wij kregen vroeger alleen brinta als we bij oma en opa logeerden. Toen hoefde ik ook niet echt. Nu vind ik het wel lekker, maar vooral makkelijk en snel. Normaal ontbijt ik pas op werk en dat is te laat.

Ik zat trouwens te denken of het misschien niet handig is als we een klein lijstje bijhouden wanneer iedereen zijn nod heeft.... Kan het nu allemaal niet echt bjhouden...

Ideetje?  

Sara: 20 sept, ronde 8.

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-08-2007 22:25:03'));

Dat is een allergie waarbij je niet tegen de suikers in de koeienmelk kan. Ik heb nu druppels voor in de melk en na 24 uur kan ik de melk dan gewoon drinken of bij de pap doen.
Wij kregen vroeger alleen brinta als we bij oma en opa logeerden. Toen hoefde ik ook niet echt. Nu vind ik het wel lekker, maar vooral makkelijk en snel. Normaal ontbijt ik pas op werk en dat is te laat.

Ik zat trouwens te denken of het misschien niet handig is als we een klein lijstje bijhouden wanneer iedereen zijn nod heeft.... Kan het nu allemaal niet echt bjhouden...

Ideetje?  

Sara: 20 sept, ronde 8. Iris: 28 Augustus Ronde 4

Ik ga nu lekker naar bedje toe...weeeer alleen...

Trusten voor strax en tot morgen,

Liefs Iris

Hoi meiden,
Hier een lijstje met onze nod erin. Mischien is het dan wat makkelijker om alles bij te houden. Ik weet niet of ik van iedereen de laatste data heb, maar dat kunnen jullie wel aanpassen.

Liefs,

Sara

Dimka:          uitgerekend april 2008?
Esther:          nod 18-08, ronde 3 (afwachtend)
Evelien:        nod 18-08, ronde 7 (afwachtend)
Iris:                    28-08, ronde 4
Sara:              20-09, ronde 8
Sharine:      20/25-08, ronde 4
Tammie:     uitgerekend maart 2008?
Yvonne:       nod 10-09, ronde 11
(Ben ik nog iemand vergeten???????)

Terug
Bovenaan