Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi meiden,

wat netjes zo'n lijst. ik ben 20 april 2008 uitgerekend!!!

iris, ik had geen echo hoor, ben pas ongeveer 6 weken zwanger, en hier krijg je pas met 14 weken een echo, dus moet ik nog lang wachten!!! maar ik had een inwendig onderzoek, dat was allemaal goed! ik wacht verder lekker af, ben nu wat ziekjes, dus lekker thuis!
hoop dat je snel een andere baan vindt!

liefs dimka

Hoi Hoi Meiden

Ben weer terug van vakantie, het was een gezellige week we hebben genoten en de kids zijn totaal op. Maar goed het was mooi.
Helaas ben ik gisteren toch ongi geworden al moet ik zeggen dat mijn gevoel dat ook was maar goed je weet maar nooit. Dit keer was het op dag 31 dus iets eerder als vorige keer. Op naar Ronde 6.

Sara jij bent nu ook eindelijk ongi geworden fijn voor je meid nu kun je weer met vole moed naar de volgende ronde. Hoop voor je dat je nu niet weer zo'n lange cyclus krijgt.

Iris dus je hebt nu wel je solicitatiebrief op de post gedaan, het voorval heeft de doorslag gegeven. Hoop dat je op gesprek mag komen. Volgende week je NOD spannend hoor ik heb het verhaal niet helemaal gelezen maar ben je nu wat misselijk en dacht je dat het kwam door de brinta. Hoop dat je zwanger bent duimen gaan voor je draaien.

Yvonne en esther zijn nu op vakantie en esther is nog niet ongi balen voor haar dat ze nu nog geen duidelijkheid heeft.

Dimka je hebt nog geen echo gehad of moest je nu voor controle komen.

Voor de rest weet ik het niet meer wat er geschreven staat.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,

Fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben....
Jammer dat je toch ongi geworden ben, maar als ik me goed herinner had je er al niet zo'n goed gevoel over.... Succes in ronde 6!!

Ja, ik ben eindelijk ongi geworden. Volgens mij ben ik vandaag  ook alweer klaar denk ik dus ik ga dinsdag de HA bellen.

Liefs,

Sara

Hoi Sara

Ja inderdaad ik had er direkt al  geen goed gevoel over en ik had voor mezelf ook pas in september gependeld en ja daar hou je toch een klein beetje in je achterhoofd.

Maar goed je wilt naar de HA toe vanwege je onregelmatige cyclus.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,
Ja ik wil gaan kijken of er gekeken kan worden waarom ik na 9 maanden geen pil geslikt te hebben nu pas een onregelmatige ronde krijg... Hopelijk krijg ik iets van een bloedtest waarmee ze kunnen kijken of alles klopt.

Liefs,

Sara

Hoi Sara

Goed dat je dat gaat doen want het maakt je zo vreselijk onzeker. Ik hoop voor je dat ze een reden vinden al moet het natuurlijk niet iets ernstigs zijn maar dat er iets aan te doen is. Hormonen zijn rare dingen die vreemde dingen met je lichaam doet maar als je altijd al vrij regelmatig bent en dan ineens niet is natuurlijk ook niet echt normaal toch. Maar goed wie zijn wij hahaha. In iedergeval wens ik je veel succes volgende week bij de HA en hoop dat je wat wijzer word in iedergeval dat je gerustgesteld word.

Liefs Sharine

Hallo meiden!
Sorry dat ik niet eerder van mij heb laten horen maar er is veel gebeurt.
Ik heb woensdag een echo gehoord en het hartje klopte. Toch was ik een week korter dan dat ik zou zijn volgens het normale plaatje zeg maar. Ik heb dus een week later mijn ei sprong gehad dan ik dacht. Ik had vanaf de 25e juni buikpijn en weet dat aan de eisprong. Een week later had ik last van slijm en enorme zin in sex. Achteraf gezien is dat dus het moment van de bevruchting/eisprong geweest! Errug leuk om te weten.
Omdat ik geen inwendige echo wou omdat ik mijn dochter mee had krijg ik als ik 12 weken zwanger ben opnieuw een echo. Echt heel bijzonder om met je dochter en mannetje de eerste tekentjes van leven kunt zien. Het bewoog ook al met zijn armpjes en beentjes. SO CUTE! Haha en ook de 1e zwangerschapskleding is een feit. Voelt nog wel ff dubbel hoor omdat mijn buik nog niet heeeeel erg dik is. Maar beter alvast zwangerschapskleding kopen dan elke keer een maatje groter. Verder voel ik me nog steeds fantastisch. Het klinkt stom maar ik heb er best moeite mee dat ik dik wordt. Van mijn dochter had ik daar geen last van maar dat komt ook vast omdat ik toen veel te mager was en er wel wat bij mocht. Nu ben ik best wat zwaarder en hoop dat ik niet al te dik wordt. (Maar waar zeur ik eigenlijk over)
Het was echt een hele opluchting dat de echo goed was. Ik had me van tevoren zo naar gemaakt door al die verhalen op het zwangerforum over wat er allemaal wel niet mis kan gaan. Ik kom daar ook eigenlijk niet zo graag. Nu valt er een hele last van me af en kan ik genieten van de zwangerschap.
Ook moest ik onverwacht een nieuwe fiets kopen. Ik had zo ineens mijn stuur in handen. De voorvork van mijn fiets was kaduk. Heb maar een goede 2e hands gekocht. Leek me goedkoper dan een reparatie. Wel gelijk een stevige waar de kleine straks zonder problemen op kan fietsen

Heel wat beter dan die k*t onderzoeken van jou of niet Dimka!! Lijkt me echt geen pretje en eigenlijk ook best onzinning omdat je al een kleintje rond hebt lopen. Maar goed je bent nu wel zo goed als zeker van een goede bevalling of heb ik dat verkeerd gelezen!

Esther, Suus en Yvonne ik hoop dat jullie een hele fijne vakantie hebben en dat jullie met goed nieuws weerkomen!!

Sharine voor jou toch fijn dat je geen enorm lange cyclus hebt en toch gewoon ongi bent geworden. Ik hecht ook wel waarde aan wat de pendel zegt dus ben benieuwt wanneer je zwanger bent en wat de pendel voor mij voorspelt.

Sara toch heel fijn dat je nu een normale ongi hebt en veel succes toegewenst in de volgende ronde!!

Iris heel goed van je dat je de brief op de post doet. Ik heb ook een tijdje in zo'n situatie gezeten en uiteindelijk is mijn contract niet verlengd. Ik heb toen een maand bij huis gezeten en we hebben toen besloten om de pil te laten staan. Ik wou eigenlijk w88 tot ik een vast contract had. Maar toen dacht ik van wie dan weer leeft die dan weer zorgt. Ik werk nu voor het uitzendbureau en toen ze me aannamen wist ik 2 dagen dat ik zwanger was. Heb toen niks gezegd. Ze weten er nu wel van. Mijn contract loopt daar tot eind december. Ik hoop dat ik het kan rekken tot half februari en dan lekker met verlof kan en dan kijk ik daarna weer verder. Wat ik hiermee wil zeggen is dat het niet ophoudt als je ff een poosje thuis zit. Ik hoop voor je dat je daar aangenomen wordt!

Zo inmiddels alweer een heel verhaal getypt!

Veel liefs,
Tamara

Terug
Bovenaan